Απόλλων.
Η ατμόσφαιρα είναι τεταμένη όπως πάντα. Πριν από δέκα λεπτά ζήτησα από τον Άστορ να φέρει στην Ζαΐρα το αγαπημένο της μενού και δεν είχε αντίρρηση. Οι γονείς μου ξεκαθάρισαν ότι θέλουν να μου μιλήσουν μόνοι τους και η Τζένη δεν έχει σταματήσει να μου χαμογελάει. Τι κρίμα. Τι σκεφτόταν η μαμά όταν της επέτρεψε να έρθει μέχρι εδώ; Θέλω να την στείλω στην ίδια την κόλαση για κακό συγχρονισμό.
Δεν είμαι τυφλός που να πάρει. Πάντα ήθελε εγώ κι η Τζένη να έχουμε κάτι. Δεν μπορεί να σεβαστεί τη σχέση μου με την Ζαΐρα; Χάνω την ελάχιστη υπομονή που έχω. Ξέρει καλύτερα από τον καθένα ότι ο δεσμός πρέπει να γίνεται σεβαστός, όπως και το ταίρι.
«Φαντάζομαι ότι είσαι πολύ ενθουσιασμένος», λέει η Τζένη, βγάζοντάς με από τις σκέψεις μου. «Θα ταξιδέψετε στην Ιρλανδία».
Σφίγγω το σαγόνι μου και πίνω μια γουλιά από τον καφέ μου για να ηρεμήσω.
«Δεν θα είναι για διακοπές».
«Η μητέρα σου μου λέει ότι ο λόγος είναι η Ζαΐρα».
Κοιτάζω τη μαμά με φανερή ενόχληση, αλλά εκείνη κάνει ότι δεν το προσέχει. Γιατί στο διάολο λέει στην Τζένη για την προσωπική μου ζωή; Έχω βαρεθεί.
«Θα πρέπει να πας σπίτι το συντομότερο δυνατό», μουρμουρίζω. «Φεύγουμε σήμερα το απόγευμα».
«Αγάπη μου, μην είσαι αγενής», παρεμβαίνει η μαμά. «Η Τζένη ανησυχούσε πολύ για σένα».
Ο μπαμπάς κουνάει αρνητικά το κεφάλι του και με κοιτάζει απολογητικά.
«Την προειδοποίησα ότι δεν ήταν καλή ιδέα να έρθουν». Ο μπαμπάς ζητάει συγγνώμη και η μαμά σφίγγει τα χείλη της.
«Είναι εντάξει, μπαμπά. Ξέρω ότι αυτή είναι η κυρίαρχη στη σχέση».
«Συγγνώμη», τσιρίζει η Τζένη. «Δεν πίστευα ότι θα αντιπαθούσες την παρουσία μου, δεν μπορούσες να είσαι χωρίς εμένα πριν».
Περνάω το χέρι μου στα μαλλιά μου και κλείνω τα μάτια μου για ένα σύντομο δευτερόλεπτο.
«Έχω πολλά στο μυαλό μου, Τζένη. Θα έπρεπε να είμαι με την Ζαΐρα αυτή τη στιγμή, ξέρεις, με χρειάζεται. Οι τελευταίες ημέρες ήταν τρομερές γι' αυτήν. Ανακάλυψε μυστικά για την οικογένειά της που δεν μπορείς να φανταστείς, η μητέρα της πέθανε και παραλίγο να την σκοτώσουν». Η φωνή μου ακούγεται ταραγμένη, σφίγγω τις γροθιές μου. «Δεν έχω όρεξη να ασχοληθώ με την ηλίθια ζήλια σου».