A senseit követve én is felálltam.
-A feladat a következő. El kell venned tőlem ezt a kis csengőt. Egyszerűnek hangzik. Nem igaz?
-Egy kicsit. De tisztába vagyok vele, hogy azért mert könnyűnek hangzik az nem azt jelenti, hogy könnyű is lesz.
-Okos.
Ezennel kezdetét is vehette e fárasztó nap. Legalábbis ekkor még azt hittem, hogy fárasztó lesz. Egy fán rejtőztem és figyeltem, hogy mit csinál a sensei.'Hozzám képest elég gyors. Mondjuk neki van már benne gyakorlata. Mit csináljak?......Megvan!'
Kicsit arrébb ugráltam.
-Kage no Shino Jutsu!-csináltam egy árnyék klónt ami visszament a sensei-hez.
-Vajon mit csinálnak most az akadémián a többiek?*Az akadémián*
-Gyerekek nyugodjatok meg!-kérlelte a sensei.
-Miért nincs iskolába az a ....
-Sakura fejezd már be!
-Nekem te csak ne........*Újra a "pályán"*
Amint a chakrám egy része visszatért, visszasiettem ugyan arra a fára. Megpróbáltam minél halkabb lenni, ami valljuk be, hogy sikerült. Szerintem. A sensei már lefáradva egy kicsit, küzdött a klónom ellen. Amíg a chakrám "visszatöltődésére" vártam, kitaláltam egy szerintem jó tervet. Nem kellett sok idő a Sensei eltalálta a klónomat ami ezáltal eltűnt.
-Ne lankadjon a figyelmed!-hallottam meg hátam mögül a sensei hangját.
-Ezt magának is mondhatnám-egy pillanat alatt leugrottam a fáról. A hátam mögül már csak a robbanó cédula robbanásának hangját hallottam.
-Elég! Feladom!-majd leült a nagy fa árnyékába. Én is helyet foglaltam mellette.
-Egész ügyes voltál!
-Köszönöm!
A sensei elmondta még, hogy mit lehetne fejleszteni és azt is, hogy mire lennék képes.
-A klónod már most nagyon erős. Sokra tudod még vinni. Talán egy nap majd Hokage is válhat belőled-kémlelte a kéklő égen elhaladó bárányfelhőket.
-Az nem nekem való.
-Hogy érted?
-Tudom magamról, hogy nem nekem való az egy helyben ülés.
-Nem csak arról szól, hogy egy helyben ülj. Igen is sok meló van vele.
-Sejtem, mert ezt adja a dolog, de nem nagyon való nekem a papírok kitöltése. Írni se nagyon
szeretek.
-Nem muszáj annak lenned csak jeleztem, hogy a tehetséged fokozása idáig is eljuttathat.
Megebédeltünk, majd egy kis pihenőt tartottunk. A sensei valami tekercset olvasott én pedig egy nem rég megvásárolt könyvet. A címe:Egy Merész Ninja Története.
-Mi jót olvasol Amaye?
-Egy Merész Ninja Története.
-Az egy nagyon jó könyv.
-Olvasta már?
-Szerinted honnan jött a Naruto név?-mosolyodott el a sensei.
-Mondjuk most így végig gondolva a főszereplő nagyon hasonlít Naruto-ra.
-Tényleg?-görgette össze a tekercset és kíváncsian engem hallgatott tovább.
-Igen. Ha nem megy neki valami akkor addig nem adja fel, míg a végén már mindenkinél jobban meg tudja csinálni. Meg ugyan úgy van egy álma amit nagyon el szeretne érni.
-És mi az?
-Megígértem neki, hogy nem mondom el senkinek.
-Még magának a Hokagénak sem?
-Nem.
-Még akkor sem mondanád el ha parancsba adnám? Vagy ha addig kínoználak míg mozogsz?
-Nem még akkor sem. Ha megkérne rá még a sírba is magammal vinném.
-Határozott vagy!
Nem mondtam semmit csak bólintottam. Elolvastam azt a fejezettet amit elkezdtem, utána becsuktam a könyvet és elraktam a magammal hozott táskába.
-Megtanítom neked a Shuriken használatot. Benne vagy?-állt fel Minato-sensei.
-Hát még szép!-húztam ki magam.
-Akkor hát kezdjük az alapokkal.
Elmondta, hogy a Surikent mikor érdemes használni és, hogy hogyan könnyebb cipelni. Utána megmutatta a dobó technikát.
-Holnap itt folytatjuk-emelte fel a táskáját a sensei.
-R....rendben?!
Nem mondott semmit csak eltűnt.'Jött egy madár mondjuk, ami hozott egy üzenetet. Csak nem baj van?'
Egyenesen haza mentem ahol vettem egy gyors, meleg zuhanyt. Felöltöztem valami lazába és lementem a konyhába.
-Szia Amaye!
-Szia hugi!
-Hol voltál egész nap? Anyu se mondott semmit.
-Azért nem mondott neked semmit, mert Ő sem tudta, hogy hol voltam.
-Ez nem igazság!
-Már miért ne lenne az?-nyitottam ki a hűtőt.
-Azért mert nekem be kell számolnom mindenről. Hogy hol vagyok, kivel vagyok és még azt is, hogy mit fogok/fogunk csinálni! Téged meg csak így elenged!
-Kimegyek edzeni!
-Dehát most zuhanyoztál-értetlenkédet.
-Majd lefürdöm újra.
Felkötöttem magamra a kis táskáimat meg a pántomat. A közeli erdőbe mentem ahol apával edzettünk mindig. 2-3 órát lehettem kint, mikor végleg elfáradtam. Nem bírtam tovább ezért ledőltem egy szikla aljába.
-Mit csinálsz itt Amaye? Sőt! Inkább úgy kérdezem, hogy hol voltál egész nap?
-Neked is szia Sakura-intettem oda neki.
-Válaszolnál a kérdéseimre?!
-Mi közöd van az én magánéletemhez? De most nagyon őszintén!
Nem válaszolt semmit így csak felálltam, hátat fordítottam neki és ott hagytam. Bementem a városba, azon belül is abba a teaházba ahol összefutottam Shikamaru-val. Megittam megint egy bögre forró teát, majd kiléptem az ember tömegbe.
-Oi, Amaye!
-Iruka-seinsei!
-Hol voltál ma?
-Ed....
-Tudod mit beszéljük meg egy tál ramen mellett. Én állom.
-Én csak az Ichiraku-ramen standál vagyok hajlandó ramen-t enni.
-Én is oda gondoltam-mondta egyszerűen Iruka-seinsei. Beültünk az Ichiraku-ba ahol elmeséltem neki mindent, elejétől a végéig.Mindent.Péntek van ami azt jelenti, hogy ma derülnek ki a csapatok. Minato-sensei meg én elég jól kijövünk egymással. Megtanított pár könnyebb jutsut meg ilyen hasonlókat. Izgatottan ballagtam az akadmémia felé. Immáron tizenkét évesen. Most kivételesen nem késtem el. Sikeresen beértem, leültem a helyemre. Odajött hozzám Hinata, Rin, Ayane, Naruto és végezetül Shikamaru.
-Hol voltál egész héten?-kérdezte kicsit nyafogós hangon Rin.
-Maradjunk annyiba, hogy dolgom volt.
-De miért nem mondod el?-nyöszörgött tovább Ayane.
-Jó reggelt Gyerekek! Kérem mindannyiótokat, hogy üljön le a helyére és maradjon csendbe. Köszönöm! Na.....
-Elnézést Iruka-sensei a késésért!-toppant be Sakura és Ino lihegve az osztályba.
-Lányok! A héten mindig elkéstetek-sóhajtott egy nagyot-Na mindegy. Üljetek csak le.
Sakura és Ino leültek a helyükre a sensei meg folytatta tovább.
-Ma van az utolsó nap, hogy az akadémia diákjai vagytok. Holnaptól már az új sensei-tek tanítványai lesztek. Innentől kezdve küldetésekre fogtok járni, amiért kisebb összegű pénzt fogtok kapni. Minél nagyobb osztályba van besorolva a küldetés annál veszélyesebb. Vannak A, B, C és D küldetések. Az elején csak is D osztályú küldetésekre fogtok menni. Az összes csapat holnap már kezdeni fog. Most pedig mindenki a csapat társai mellé fog ülni. Négy genin és egy jonin. Ez alkot egy ninja csapatot. Remélem már izgultok a beosztás miatt. Nem is húznám tovább a szót. A lányok halkan szurkoltak, hogy Sasuke-vel legyenek egy csapatba, én meg azért szurkoltam, hogy NE legyek vele egy csapatba. Abba valszeg' belehalnék.
-Szóval a csapatok. A kilences csapat: Hyuga Hinata, Inuzuka Kiba, Aburame Shino és Sarutobi Rin. A tizes csapat: Yamanaka Ino, Nara Shikamaru, Akimichi Choji és Hozuki Ayane.'Na ne már! Ez annyira nem ér!'
-A hetes csapat pedig: Uzumaki Naruto, Uchiha Sasuke, Haruno Sakura és Uzumaki Amaye. A sensei-jek: tizes csapat Sarutobi Asuma, a kilences csapat Júhi Kurenai és végezetül a hetes csapat sensei-je Hatake Kakashi.
Még egy pár mondatot és örökre elengedett minket.
-Viszlát te poros épület!-"köszön" el az épülettől Sakura mosolyogva.
-Csak azért vagy ilyen boldog, mert Sasuke és te csapat társak vagytok.
Löktem magamon egyet a hintán és hallgattam tovább a beszélgetést.
-Azt azért tegyük hozzá, hogy ott van az az idegesítő Amaye.'Én idegesítő? Ízlés kérdés. És akkor én mit mondjak rátok?'
-Ja. Elvileg Sasuke fülig bele van esve.
-De Sasuke nem a húgával van együtt?
-Jaj! Ne is beszéljünk arról a csajról. Egy igénytelen, büdös.....
-BÜDÖS MI?-álltam fel dühösen a hintáról.
-Te mióta vagy itt?-húzták össze magukat.
-Kimondta, hogy elment?-jött a hátam mögül eme értelmes kérdés.
-De hisz ez a negyedik-súgtak össze a lányok vörös fejjel.
Kicsit hátra fordítottam a fejemet és tényleg a sensei állt ott. Biccentett egy kicsit, gondolom azért, hogy jelezze velem szeretne beszélni.'Most, hogy szólítsam?'
-Hívj ugyan úgy ahogyan az elmúlt egy hétben-tátogta.
Visszanéztem a lány csoportra akik engem és a Hokage-samát figyelték.
-Miben segíthetek sensei?-fordultam vele szembe.
-Csak gondoltam megérdeklődöm, hogy mennyire vagy fáradt.
-Se mennyire. Miért?
-Délután négykor szokásos hely. De csak ha akarod.
-Ott leszek-mosolyogtam a sensei-re.
-Rendben, akkor délután négy-mondta félig mosolyogva, majd eltűnt.
A fa alól felkaptam a táskámat és útnak indultam volna ha......
-Mióta?
-Mi mióta?
-Mióta hívod az apámat sensei-nek?
-Hétfő vagy kedd óta?! Nem emlékszem pontosan.Egy hónapja, hogy küldetésekre járunk. Egy hónapja láttam utoljára édesapámat, azóta semmi hír felőle. Minato-sensei már kevesebbszer tart nekem edzést, de én azzal a kevéssel is beérem.
-Amaye gyere! Vacsora!
-Megyek hugi egy pillanat.
Lesiettem a konyhába és leültem a húgom mellé.
-Hugi?!
-Igen?
-Mikor beszéltél utoljára Sasuke-val.
-Ma. Miért érdekel téged?-nézett rám gyanakvó szemekkel.
-Nem fontos.'Ezek szerint még mindig nem mondta el a húgomnak. Szépen játszunk Uchiha!'
-Hugi val....
-Várj egy pillanatot. Mondanom kell valamit mind kettőtöknek.
-Mit?-nézett rá anya.
-Dobtam Sasuke-t.
-Mikor és miért?-döbbent le teljesen anya.
-Végre-sóhajtottam egy nagyot.
-Hogy érted azt, hogy végre?
-Úgy ahogy mondom.
-Csak nem vagy belé szerelmes?
-Dehogy! Hová gondolsz?
ESTÁS LEYENDO
Az Én Történetem! [Szünetel]
FanficNaruto ff. Uzumaki Amaye eddigi átlagos élete hamar kudarcban köt ki. Elveszti szeretteit és totálisan egyedül marad. Vagy még sem? A forduló pont, amely megjelent az életében nagy kihatással volt rá. Semmihez nem volt kedve vagy ha lett is volna va...