A chunin vizsga után egy hónappal vagyunk. Ebben az egy hónapban az események csak úgy pörögtek. A Harmadikat örök nyugovóra tettük, Minato-sama letett a Hokage címről. Sok tanácskozás után a falu öregei belementek abba, hogy Senju Tsunade legyen az ötödik Hokage. Ezt a faluban sokan ellenezték, de akadtak olyanok is akik már nagyon várták az érkezését. Szerintem nem kell annyira messzire mennem...
-Te perverz remete!
-Jaj Naruto! Gondolj csak bele...
-Nem gondolok bele!
-A kutatásomba szeretnél megakadályozni?
-Az nem kutatás, hanem kukkolás!
Szerintem mindenki tudja, hogy Jiraiya-sama mindent csinál csak kutatást nem. Lehet megkérdezem Kakashi-sensei-t, hogy mi olyan érdekes abban a könyvben, mert még egyszer sem láttam mást olvasni.
-Egyébként nem tudom hogy vagytok vele, de nem úgy volt, hogy ti hozzátok őt ide?-néztem rájuk furán. Naruto válaszolt egy "De"-t, de Jiraiya-sama semmit.
-Százhat-mondta, miközben nyáladzott. Érdekes.
-Ero-sennin!-üvölti el magát Naruto.
-Jaj! Figyelek!
-Akkor mit kérdeztem?-néztem rá.
-Hát...öhm...az...azt nem tudom.
-Te perverz!
Miután kivitatkoztak magukat, elmentek készülődni én pedig elmentem megkeresni Minato-sama-t. De előtte had mondjam el, mi változott. Szerintem nem kell bemutatnom Konoha legjobban menő virág üzletét, a Yamanaka virágbolt-ot. A lehető legszebb virágokat árulják. És lett egy új eladójuk, Yamanaka Ino mi meglepő módon. Minato-sensei engem kezdett el edzeni,J iraiya-sama pedig Naruto-t. Kb. így telnek a napok. Sasuke...na igen! A hős lovag minden konohai kislány szemében. Ő változott számomra a legtöbbet. Lehet, hogy ez furán hangzik de így van. Olyan kezd lenni, mint Itachi...szótlan, nem törődöm és egyre jobban bántanak szavai. Mondjuk ebben nagyon különböznek. Itachi egy szóval sem bántott minket. Szeretnék neki segíteni, de nem engedi. Fejébe vette, hogy elhagyja Konoha-t és megöli Itachi-t. De én pontosan tudom, mik az eredeti tervei. És tény, hogy ebben nem támogatom. Merem remélni, hogy még idő előtt rájön, hogy hülyeséget szeretne véghez vinni. De sajna ez a kép napról napra változik. Hol azt érzem, hogy nem lesz gond, hol pedig azt, hogy baromi nagy felelőtlenséget fog csinálni.Később...
Naruto és Jiraiya három napja mehettek el. Tudtuk, hogy nem fogják valami hamar megjárni, hiszen Jiraiya-san is ott van és ezt szerintem nem is kell tovább ragoznom. Minato-sama és én ma kezdük el az edzést. Mivel Kakashi-sensei-nek dolga akadt így nem jártunk küldetésekre sem nagyon. Csak akkor, ha valamelyik csapatban kiesik valaki, mondjuk egy betegség miatt. A húgom kezd újra visszatérni ami miatt napi vigyor vagyok (Kövezzetek meg de nem én hívom így magamat, hanem Kushina-san). Kíváncsi vagyok, hogy ezek után mi jöhet még .De most mennem kell, mert kikapok Minato-sama-tól, hogy már harmadjára késem el csak a mai napon...
CZYTASZ
Az Én Történetem! [Szünetel]
FanfictionNaruto ff. Uzumaki Amaye eddigi átlagos élete hamar kudarcban köt ki. Elveszti szeretteit és totálisan egyedül marad. Vagy még sem? A forduló pont, amely megjelent az életében nagy kihatással volt rá. Semmihez nem volt kedve vagy ha lett is volna va...