2

688 43 0
                                    

~Zayn Malik~

'Tu večer, kao i obično, čekao je kraj njene smjene. Sjedio je u autu, koje parkirao ispred stanice. Pogled nije skidao sa vrata. Njegov osmjeh bio je od uha do uha kada ju je ugledao. No nije dugo potrajao. Tu večer bilo je nešto drukčije. Za njom je izlazio jako zgodan muškarac dok su se oboje smijali...'

"Daj stari, ne želiš valjda da sutra na televiziji izgledaš kao zombi"

Harry brblja. Znam da je u pravu, ali također znam da poslije onog prizora neću moći zaspati. Ta detektivka mi je pomutila mozak.

"Upravu si" kažem Harryu dok spremam tekst koji sam pisao.

Zaklapam laptop i stavljam ga na sto dok se premještam u ležeći položaj. Čujem kako Harry i dalje nešto mrmlja, ali ne pridajem mu previše pažnje. I sam je rekao da se moram odmoriti. Sutra idem pred kamere.

...

Zaustavljam auto ispred cvjećare dok me Harry zbunjeno gleda. Ne uspjeva ništa reči jer sam zalupio vratima auta. U auto se vratim sa crvenom ružom. Obično ju stavim na suvozačevo sjedište, ali sad ju dajem Harryu jer on sjedi tamo.

''Što će ti ovo?''

''Samo čuvaj''

Kad parikiram ispred njene zgrade, standardno uzimam olovku i papir iz pretinca i potpisujem se. Uzimam od Harrya ružu i ponovo mu zatvaram vrata. Na uobičajno mjesto ostavljam ružu te se vraćam u auto.

''Koji je tebi vrag?''

''Opusti se stari''

''Tačno sam znao da nisi tek tako došao na ideju za knjigu''

''Nemaš firke''

''Ti si svjestan da je ona detektivka. Znaš da te lako može uhvatiti.''

Slegnem ramenima i palim auto. Kako god da bilo, neću odustati. Ne od nje...

~Jesy Smith~

''Hvala vam. Uživala sam'' kažem svom šefu.

''Nema na čemu Smith. Pa vidimo se sutra.''

''Vidimo se sutra''

...

Zrake sunca koje se guraju između roletina na mom prozoru dokazuju mi da će današnji dan biti lijep. Sretna, jer sam se probudila na vrijeme, ustajem iz kreveta odlazeći do aparata za kafu. Dok se kafa spremam obavljam WC. Vraćam se u kuhinju, sipam kafu u šolju te sjedam za sto. Uzimam novine sa stola. Glavna vjest je da je neki pisac prešao sa ljubavnih na krimi romane. Ništa posebno. Čitala sam par takvih knjiga. Nerealne su. Jednostavno imaju nekih nestvarnih stavki. Volim svoj posao, ali ne volim čitati izmišljotine. Bacam novine nazad na sto te ispijam i posljednji gutljaj kafe. Odlazim u sobu i presvlačim se. Pred vratima me dočeka još jedna ruža što samo poveća moj osmijeh. Bez žurbe ulazim u auto te idem u stanicu.

...

''Ni u noćnoj nisu imali sreće'' požali se Payne.

Isfrusrirano sjednem za svoj sto pokušavajući na slikama naći bilo kakve dokaze. Moj telefon zazvoni. Jessica je. Vjerovatno je bar ona imala sreće.

''Payne idemo do Black. Našla je nešto''

Bez riječi se diže sa stolice i kreće sa mnom na patologiju.

''Vjesti su loše. Nisam našla nikakav DNK ipod noktiju. Žrtva je vjerovantno poznavala napadaća.''

''Kvragu''

''Bila je trudna''

''Sad još dva ubistva. Ma krasno'' Payne promrmlja.

''Hvala Jess. Payne pozovi njenu porodicu želim razgovarati sa njima.''

''Kako želiš''

Oboje se vraćamo na naš odjel i pokušavamo pronaći bilo kakve informacije. Mislim da je ovo najteži slućaj do sada.

...

Već dva sata isfrustrirano kopam po dokazima ne bi li nešto našla. Ništa. Njena majka je rekla da će tek poslijepodne biti u mogućnosti da dođe. Jedino mi preostaje da čekam. Ustajem sa stolice i odlazim do kuhinje kako bi sebi napravila kafu. Horan je već napravio dvije. Jednu šolju pruža meni. Rado prihvaćam i zahvaljujem se. Oboje sjedamo za sto.

''Jesi li čula za onog poznatog pisca?''

''Onaj što je ljubiće zamjenio krimićima?" klima glavom.

''Da, bio je u novinama''

''Nisam nigdje vidio njegovu sliku. Možda bi trebali pročitati knijigu kad objavi''

''Nema šanse. Znaš da su knjige previše nestvarne''

''Ne slažem se s vama Smith. Ovaj je dobar pisac. Pročitao sam nekoliko njegovih knjiga''

Oh, pa nisam znala da moj šef čita ljubiće. Život je nepredvidljiv. Svejedno, neće me nagovoriti da pročitam te izmišljotine. Ni Horan niti Fox. Možda bih razmislila kad bi mi moj tajni obožavatelj poklonio tu knjigu. Ne znam zašto ali njegove ruže me užasno razveseljavaju. ovih dana često razmišljam ko bi to mogao biti. Kako izgleda. Da li je zgodan?

''Smith gdje si odlutala?'' Fox pita.

''Ja, šta?''

''Upravo sam ti pričao kako bi zaista trebala pročitati tu knjigu kad izađe u prodaju, a ti me uopće nisi slušala''

''Daj prestanite. Nećete me nagovoriti da čitam ta dosadna sranja''

''Ne znaš šta propuštaš''

Ni ne zanjima me Fox vjeruj mi.

...

Ja sam čekala jebeno poslije podne samo kako bi saznala da majka i žrtva nisu u dobrim odnosima? Koji vrag. Ovaj slučaj me užasno iritira. Fox me poslao kući da se odmorim. Poslao me je prije kraja smjene. On misli da sam ja luda, ili šta? Možda mu je mišljenje o meni promjenilo mišljenje o onom njegovom piscu. Sad će mi najviše prijati kupka. Razmišljajući šta bih mogla raditi kod kuće sjedam u svoj Range rover. Valjda smislim nešto pametno do kuće...

~Zayn Malik~

Sjedim u autu koje je parkirano nekoliko mjesta dalje od njenog mjesta. Ispred njene zgrade sam. Tek maloprije je završilo snimanje i da sam išao pred policijsku, vjerovatno ju ne bi stigao vidjeti, a ovako ju mogu vidjeti. Harry je tu sa mnom. I dalje misli da je ovo sve preopasno, ali ja ne želim odustati. Njen crni Range rover se parkira. Pogledam na sat. Došla je ranije. Gledam je dok sporo izlazi iz auta kao da joj se nigdje ne žuri. Njeno lice izgleda umorno, ali je i dalje prelijepa. Sa suvozačevog mjesta uzima torbu i... Uzima ružu. Danas je nosila ružu sa sobom? Moji licem zasija osmjeh. Kad uđe u zgradu naslonim se na sjedište izdišući. Jednom će me dokrajčiti.

''Lijepa je'' kaže Harry.

''Prelijepa je''

...

'Danas njen obožavatelj nije mogao da bude sa njom. Da ju gleda kako spretno radi svoj posao. Naravno u jutro ju je dočekala ruža pred vratima. Ma gdje god da bio on će njoj ostavljati ružu. Navećer kada ju je vidio kako izlazi iz auta, pomalo umorna, ali i dalje preljepa osmjeh mu je zasjao licem. A tek kad je vidio da je njegova ruža provela čitav dan sa njom. Taj osjećaj je jednostavno nemoguće opisati...''

Svjestan da ovo više lići na ljubić spremam tekst te gasim laptop. Nosim ga u radnu sobu. Krevet me zove. Odem u sobu i legnem na mekani jogi radujući se sljedećem danu. Sutra ponovo idem sa njom...

Writer || z.m.Where stories live. Discover now