23

492 31 0
                                    

~Jesy Smith~

Otprilike već pola sata smo oboje budni i ležimo u krevetu. Većinu vremena smo proveli šuteći dok je Zaynova ruka bila na mom stomaku. Bilo je tako slatko. Ponekad bi protepao koju rijeć. I ova tišina je prijatna. S obzirom da bi oboje željeli curicu razmišljala sam o nekim lijepim ženskim imenima. Razgovarat ćemo o tome. Prvo trebamo saćekati da vidimo da li će zaista biti djevojčica. Ironična je ova situacija. Veselim se jer ću dobiti djete s čovjekom sa kojim nisam u vezi. Moje raspoloženje se malkice promjeni. Odlučim da ću sada otići u WC. Kad krenem ustajati bivam zaustavljena Zaynovom rukom koja je čuvala moju.

''Kuda ćeš?''

''U wc''

Klima glavom i pušta moju ruku. Jako sporo hodam. Ne znam iz kojeg razloga. Dan je savršeno počeo, trebam uživati u njemu i potruditi se da takav ostane.

...

Malo duže sam se zadržala u WC-u i čudi me to što Zayn još nije počeo kucati na vrata. Ima on taj običaj. Kad se vraćam u spavaću shvaćam zašto nije. Na krevetu je poslužavnik. Dva tosta, dvije zdjelice voćne salate i dvije šolje soka od jabuke, mog najdražeg. On sjedi na krevetu samo u donjem dijelu trenerke. Nasmješi se kada me ugleda. Sjednem na svoju stranu kreveta tako da sam naslonjena na gornji kraj. Sjedne slično kao i ja i stavi poslužavnik između nas. Odlomi komadić tosta primakinjući ga mojim ustima. Ukusno je. Kad pojedemo svako svoj tost dođe red na salatu. Onako bezveze, iz dosade na prst uzmem malo šlaga koji se nalazi preko voća stavljajući ga na Zaynov nos. Napravi nekakvu čudnu, djetinjastu facu koja meni izvuče osmijeh na lice. Svojim prstom sklanja to sa nosa. Poliže kremu s prsta i slegne ramenima. Uzima svoju zdjelicu i počinje jesti najnormalnije. Malo mi fali da prasnem u smijeh, ali se uspijem suzdržati. Uzimam svoju zdjelicu naslanjajući se na jastuk koji sam stavila iza leđa. Pogled usmjeravam na zdjelicu, baš kao i on svoj. Krišom ga gledam. Duri se, praveći se da me ne gleda.

''Smrad'' promumljam.

''Budala'' vrati.

''Konj''

''Krava''

''Bik''

''Ovca''

I tako u nedogled...

~Zayn Malik~

Naša jutrošnja svađa  završila je gađanjem jastucima. Sve je to bilo presmiješno i prezabavno. Hm, polomili smo čaše i zdjelice. Uz to, posjekao sam se dok sam kupio polomljene komade stakla. U tom trenutku je Jesy počela paničariti kao da nikada nije vidjela krv. Da budem iskren, na početku mi je bilo malo smiješno jer sam mislio da se šali sa mnom. Tad sam dobio par blažih pljuski te shvatio da to nije šala. Količina krvi koju je danas vidjela i ona s kojom se imala priliku susretati se ne mogu porediti. Iako, moram reči da, bilo mi je drago vidjeti da se brine za mene. Sad na prstu imam flaster s medvjedićima iz prve pomoći.

''Zayn kuda me vodiš?''

''Iznenađenje''

Na kratko skrenem pogled s ceste na nju. Duri se, praveći se da je ljuta. Baš kao i ja jutros. Znam da će joj se svidjeti. Vodim ju na meni jako drago mjesto. Samo će ona znati za to. Čak ni Harry ne zna za njega. Da budem iskren planirao sam ovo već neko vrijeme. Jessica mi je malo pomogla. Samo sam čekao savršenu priliku i mislim da je sad baš ta 'Savršena prilika'.

~Jesy Smith~

Koji vrag on izvodi? Iznenađenje? Vozimo se već pola sata kroz neku gustu šumu. Imam nekakav čudan osjećaj. Planira me ubiti? Ne, nemoguće. Ne razmišljaj o glupostima. Zašto bi te ubio. Pa nosiš njegovo dijete. Sretan je. Sretni ste. Za par dana ćete moći uživati jedno u drugome bez straha i ustručavanja. Napokon ćeš mu reći da si shvatila da ga voliš. Samo nemoj razmišljati o glupostima.

Writer || z.m.Where stories live. Discover now