~Zayn Malik~
''Zakasnit ćemo'' moja žena nervozno govori.
Na vrijeme smo krenuli, na vrijeme ćemo i stići. Nervozna je, ali joj ne zamjerim. Naša starija kćerka danas dobija diplomu. Završava svoje školovanje. Ponosan sam na nju. Od početka sam znao da će uspjeti. Uvijek je voljela da uči druge jezike i da čita knjige. Bili smo presretni kada nam je rekla da je odlučila da studira književnost. Znali smo da će uspjeti jer se uvijek pronalazila u tome.
''Nećemo'' odgovorim.
Naša mlađa djevojčica sasvim mirno sjedi iza nas. Sluša nas, ali ništa ne govori. Tiha je inače. Tu mogu reči da je na mene. Ne voli zabadati nos tamo gdje mu nije mjesto. Drži se onoga što je njeno i brine o tome. Za razliku od njene sestre, njoj više leže prirodne nauke. Sada je završila prvu godinu elektrotehnike. Ne znam kojim riječima bih mogao opisati koliko sam ponosan na svoje djevojčice. Kao da je jučer bilo kada sam Ellie odveo u bolncu da upozna sestru. Njen prvi zubić, riječ, koraci... Brzo je sve to prošlo. Naše djevojčice su sada velike. No to nas i dalje ne sprječava da se ponašamo prema nima kao prema bebama. Volim se brinuti o njima. Pažnju, koju ja nisam imao kao dijete, pružam njima. Uvijek sam tu ako im treba nešto. I ne samo ja. I Jesy. Opet, nisu razmažene. Znaju poštovati ono što dobivaju. Znaju i uzvratiti zahvalnost.
Uspijem pronaći parking mjesto. Moja žena odmah izlazi iz auta, uopšte ne čekajući da parkiram. Prešutim. Da joj sad nešto kažem, tačno bi nastao rat. Zara me sačeka i nas dvoje skupa idemo prema sali. Par ljudi nas pozdravi na ulazu. Kulturno klimam glavom ne trudeći se da otvorim usta. Gledam okolo pokušavajući nać svoju ženu.
''Eno je tamo''
Zara kaže pokazujući glavom smijer. Ah, vidim je. Stoji pored Bena. Elliein momak. Pridružimo im se. Ben kulturno pozdravi, što mu uzvratimo. Par minuta poslije ceremonija počne. Abecednim redom prozivaju sve one koji su napravili veliki uspjeh i uspjeli doći do diplome. Kada moja djevojčica dođe na red najveći osmijeh se nalazi na mom licu. Ponosno apaudiram dok gledam kako moja djevojčica prima diplomu. Jedna suza radosnica pombjegne iz mog oka.
''Pogledaj je''
Moja žena već uveliko briše suze maramicom, kako joj se šminka nebi razmazala. Stavim ruku oko njenog struka puštajući ju da se nasloni na mene. Desetak minuta kasnije ceremonija je završila. Svo četvero nestrpljivo čekamo da se Ellie pojavi. Kada se to desi svi napravimo jedan veliki zagrljaj sa njom u sredini. To traje par sekundi, a onda se Ben i ja izmaknemo puštajući žene da imaju svoj trenutak. Obojica šutimo gledajući prizor ispred sebe. Moje tri djevojčice.
''Gospodine Malik tako nam je drago da ste danas ovdije sa nama''
''I meni je'' kulturno odgovorim.
Jedan od profesora. Uglađen, u crnom odijelu. Dobro izgleda za svoje godine. Još par minuta se zadrži tu sa nama hvaleći moju djevojčicu. Mislim da se s mog lica moglo vidjeti koliko sam ponosan. Napušta nas uz izgovor da ima još onih s kojima bi želio popričati. Nastavljam gledati u svoje djevojčice ne skidajući ponos sa svoga lica.
''Zayn želio bih vas nešto pitati''
Usmjerim pogled na Bena. Plavokosi momak se nervozno zubima igra sa svojim prstenom na usni.
''Naravno Ben''
Kažem bez razmišljanja. Volim tog malog. Već prvi put kad sam ga vidio, svidio mi se. Kulturan je, a najbitnije je to da pazi moju djevojčicu. Već 3 godine su skupa i ne mogu se sjetiti kad su imali svađu.
''Znate...''
Kao da se još više unervozi.
''Uh, ovaj, želio sam pitati...''
Zastane, a ja ga potapšem po leđima u znak podrške.
''Želio sam pitati dali mi dopuštate da uzmem ruku vaše djevojčice?''
Osmijeh, najveći do sada se pojavi na mom licu. Napokon. Bilo je pitanje vremena. Moj osmijeh ukloni svu nervozu s Benovog lica. Povlačim ga u zagrljaj dajući mu pozitivan odgovor.
''Vidim da i naši muškarci imaju trenutak''
Pustim Bena iz zagrljaja gledajući u tri žene ispred sebe. Sve tri imaju veliki osmijeh na licu, baš kao i nas dvojica.
''Idemo li?'' pitam.
Svi zajedno se uputimo ka izlazu. Čeka nas večera koju sam obećao. Čeka nas hrpa poklona. Čeka nas bitan događaj. Potrudit ću se da ovaj dan bude najljepši dan mojoj djevojčici.
YOU ARE READING
Writer || z.m.
FanfictionOn je zaigrani pisac ljubavnih romana koji počinje pisati krimiće. Inspiraciju pronalazi u njenom poslu. Ona je jako hrabra i odvažna detektivka i jako voli svoj posao. Svako ubistvo koje dobije i riješi. On je opsjeda tako što ide sa njom apsolutno...