19

491 38 3
                                    

~Niall Horan~

"Niall znam da si budan"

"Niall pusti me"

"Niall diži se"

"Niall James Horan zakasnit ću"

Susdržavam se od smijeha. Povučem ju prema sebi stežući ruke oko njenog struka. Ovako bih ostao zauvjek. Sinoć se sve činilo nestvarno. Kako god. Uživao sam. Njene savršene usne na mojima. Njene ruke svugdje po mom tjelu kao i moje po njenom. I sad ovako dok su njena gola leđa prislonjena na moja prsa. Znam da osjeti moje ubrzane otkucaje srca.

''Ni"

Puštam ju da se okrene ka meni. Moje oči su i dalje zatvorene. Osjetim njene prste na mom obrazu. Osmijeh se raširi mojim licem. Onda otvaram oči. Na njenom licu je također osmijeh. I u ovom trenutku sve postaje nevažno. Ponovo smo samo ona i ja. Naše usne se spajaju, a ja se se prevrčem tako da sam iznad nje. Njene ruke su u mojoj kosi i lagano me čupa. Ne žalim se. Moj prijatelj se javlja. U trenutku nepažnje ja ležim na krevetu sok ona sjedi na mom nezgodnom mjesu. Prokleta tkanina. Na našim tjelima se nalazi samo donji veš. Njen crni čipkasti veš savršeno stoji na njenom tjelu. Moje ruke refleksno lete ka njenim grudima. Zastenjem kad se promeškolji. Zašto mi ovo radi? Sljedeće što osjetim su njene usne svugdje po mom vratu. Nešto mi pada na pamet te ju odgurujem. Njen izraz lica mi daje doznanja da je zbunjena. Ustajem sa kreveta te i nju vučem da učini isto. Guram ju ka kupatilu. Čim uđemo prislanjam ju uz zid ostavlajući poljubce po njenom vratu. Skidamo i to malo tkanine koja se nalazi na nama i ulazimo u tuš kabinu. Ona ljubi moj vrat dok ja puštam da vrela voda klizi po nama.

...

I sad, dok ispred njenog hotela čekamo njen prijevoz, moje ruke su oko njenog struka. Moja glava je na njenom ramenu. Ponekad znam ostaviti sitan poljubac na njen vrat. Stojimo u tišini vjerovatno pokušavajući se pomiriti sa činjenicom da se ponovo rastavljamo. Bar ja. Trenutno želim da skupa pobjegnemo negdje daleko i da ostatak života provedemo tamo. Nezadovoljno izdahnem pokušavajući rastjerati misli iz glave. Sljedeće što vidim je njeno lice ispred mog. Prelijepa je. Njene ruke grle moj struk dok joj je glava naslonjena na moje rame.

"Falit ćeš mi " prošapuće.

Samo ju još više približim sebi. Mislim da sam ju danas možda i previše grlio, ali nikada mi ne dosadi. Imati ju i svojim rukama je najbolji osjećaj na svijetu. Otvorim oči kad začujem sirenu auta. Moćni crni, terenski BMW stoji ispred stepenjica. Preduhitrim ju i uzimam njen kofer. Ona otvara gepek i ja stavljam kofer unutra. I sad ju ponovo grlim, ali ovaj put su naše usnice spojene. Ponovo se začuje sirena. Ostavlja blic poljubac na mojim usnama. Ulazi u auto i dok zatvara vrata kaže 'čuvaj se'. Iako su vrata već zatvorena iz mojih usta izleti 'Volim te'. Stojim na istom mjestu dok gledam kako se auto gubi negdje u daljini.

~Jesy Smith~

"Zayn"

"Zayn"

"Zayn"

Ne reagira. Imam osjećaj da sad nije naget na zid, pao bih. Jebemu Zayn. I upravu sam. Čim se malo odmakeo od zida počeo je gubiti ravnotežu. Zack biva brži od mene i uspjeva ga uhvatit. Prvo što mi pada na pamet je stolica pa im približavam jednu nakon čega ga Zack spušta da sjedi na njoj. Izgubljen je. Zanemarujem Zackovu prisutnost i spuštam se na koljena ispred Zayna dok uzimam njegove dlanove u svoje.

"Hajde Zayn. Moraš se smiriti"

"Ne. Ne. Ne. Ne mogu mi nju oduzeti"

"I sam znaš da se to moralo desiti. Moraš biti jak"

Writer || z.m.Where stories live. Discover now