~Zayn Malik~
Osjetim lagano škakljanje na mojim prsima, ali sam prelijen da otvorim oči. Preudobno mi je da se uopšte pomjerim. Još par sekundi uživam jer osjetim sitne poljupce na mom obrazu. Na kraju me sitan osmijeh na mojim usnama izda. Čujem Jesy kako gunđa da trebam ustati. Ne trudim se slušati ju. Uživam držati ju u zagrljaju i trudit ću se da to što duže potraje. Znam da se sad nervira. Lagano ju privučem sebi. Njena glava je sada naslonjena na moj vrat.
''Stvarno si kreten''
Srećo reci mi nešto što ne znam. Ostavljam poljubac na njenom čelu ne trudeći se da otvorim oči. Iskobelja se iz mojih ruku i osjetiim kako sjedi na mom stomaku. Još uvijek se trudim da ne otvorim oči. Bilo koji oblik njene blizine mi godi. Osjetim kako njeni pristi lagano prelaze preko mojih, sad gotovo neprimjetnih modrica na licu. Iako sam se ovih par dana bunio svaki put kad bi mi kremom mazala modrice, moram priznati da sam potajno uživao. Prija mi njena pažnja. Sve su ovo neke male sitnice koje čovjeka mogu omekšati. Kod mene je to sama njena blizina. Kako se tek sad osjećam. Njeni dodiri su tako nježni i prijatni. Iznenada se pomakne i svojom stražnjicom pređe preko mog osjetljivog mjesta.
''Uh...'' promrmljam i tek tad, širom otvorim oči.
Gleda me, zlobno se smješkajući. Vještica. Ovo joj je i bio plan čitavo vrijeme. Nije joj ovo prvi put da mi nešto ovakvo radi. Ima prave načine za razbuditi čovjeka. Ma već sam bio budan. Nikako nije bilo potrebe za ovim. Već sad joj hormoni divljaju. Kako će tek bit kasnije? U šta sam se uvalio? Samo znam da bih ovo uradio još ne znam koliko puta sa njom. Da li je normalno da sada zamišljam nas dvoje sa našom malom djevojčicom i Ellie u ovom istom krevetu. Oh Ellie. Trznem se kad iznenada osjetim dodire na osjetljivom mjestu. Odjednom leži na meni ostavljajući sitne poljupce na mom vratu. Njena ruka završava u mojim boksericama.
"Moraš biti tih" čujem kako mi šapće.
I tako se svim silama trudim da ne proizvodim nikakve čudne zvukove dok njen dlan prelazi preko mog osjetljivog mjesta. Zašto mi ovo radiš? Njeni poljubci na mom vratu me još više ostavljaju bez daha. Njena druga ruka je zapetljana u moju kosu i lagano me čupa. Moje ruke čvrsto drže plahte dok se trudim da zadržim uzdahe zadovoljstva.
"Blizu sam" šapnem.
Ona samo ubrza svoje pokrete i dovodi me do vrhunca. Samo se prevrne sa mene puštajući me da dođem do zraka. Osjećam se tako užasno znajući da me je zadovoljavala dok su njeni roditelji u sobi pored.
"Idem oprati ruke. Kad se vratim možeš ići da se tuširaš"
I samo tako me ostavi.
...
I tako je bilo. Kad sam završio sa tuširanjem, njenog tatu sam zatekao kako gleda neku utakmicu pa sam mu se i pridtužio. Nismo baš mnogo razgovarali s obzirom da je igrao njegov najdraži klub. Sad za doručkom pokušavam izbjegavati pogled njenih roditelja jer imam nekakav užasan osjećaj. Osjećam se prljavo i krivo. Jesy šta si mi uradila?
''Zayn zlato kako se osjećaš?'' gospođa Smith pita.
''Dobro sam. Gotovo da i ne osjećam bol''
''Sigurno je to bila gadna nezgoda''
''Ovo je više bila posljedica te nezgode''
Govorim istinu. Jesy se zakašlje ljutito me gledajući. Ne volim lagati ljude. Šta ću kad sam takav.
''Smijem li pitati šta se dogodilo?''
''Mama nije vrijeme za to'' Jesy kaže.
''Zar ne smijem znati šta se dogodilo mom zetu?''
YOU ARE READING
Writer || z.m.
FanfictionOn je zaigrani pisac ljubavnih romana koji počinje pisati krimiće. Inspiraciju pronalazi u njenom poslu. Ona je jako hrabra i odvažna detektivka i jako voli svoj posao. Svako ubistvo koje dobije i riješi. On je opsjeda tako što ide sa njom apsolutno...