30

460 36 0
                                    

~Zayn Malik~

''Soph trebam uslugu''

Govorim odmah po ulasku u kancelariju. Zatičem je kako sjedi na stolici držeći ruke na svom stomaku. Jesy i Soph su istom mjesecu trudnoće. Mislim da je Soph zatrudnila sedmicu, dvije prije Jesy.

''Naravno. Reci''

''Ovo mora ostati tajna''

Uputim joj značajan pogled. Ona klim glavom želeći da nastavim pričati.

''Uh, ovaj planiram zaprositi Jesy i trebam tvoju pomoć''

Kao malo dijete koje se raduje nekom slatkišu zaplješće rukama. Njih dvije su postale jako dobre prijateljice u ova dva mjeseca. Često bi poslije posla znale skupa odlaziti na kafu ili u tržni centar. Pomagale su jedna drugoj izabrati stvari za bebe. Niall i ja smo samo stajali sa strane promatrajući ih. Baš su se prihvatile tih stvari i uvijek uživamo kad ih gledamo. Uvijek su vesele i raspoložene za davanje savjeta jedna drugoj.

''To je predivno. Kako ti mogu pomoći'' skoro da zapjeva.

''Trebaš mi da ju odvedeš u tržni centar dok ja sve pripremim. Znaš kako to već ide''

''U redu''

''Ali nemoj joj ništa govoriti molim te''

''Naravo. Da li imaš nešto smišljeno?''

''Imam jedan plan..''

~Niall Horan~

Za vrijeme Zaynovog razgovora sa Sophiom i ja sam iskoristio priliku i pozvao Jesy da razgovaram sa njom. Stvarno se nadam da nas neće razotkriti.

''Nešto nije uredu?''

''Ne, ne. Sve je u savršenom redu. Trebam uslugu''

Kažem stavljajući šolju sa kafom ispred nje na sto. Ona klimne glavom da nastavim.

''Planiram zaprositi Soph''

Skoro da vrisne, ali ju spriječavam stavljajući svoj dlan na njena usta. Ne čekam da ona doda neki komentar, nego samo nastavljam.

''Trebam te da ju odvedeš u tržni centar''

''Naravno''

''Hvala ti. Srce si. Zayn je pravi sretnik''

Klima glavom slatko smiješeći se. Njih dvoje su tako sladak par. Nas dvojica smo zapravo i slični. Stalno gunđamo na njih dvije kako se trebaju paziti, a one prevrću očima. Baš kao i one i nas dvojica smo često skupa. Ponekad i Payne bude sa nama. Čak sam upoznao njegovog najboljeg prijatelja. Sjeda mi njegovo društvo. Zabavan je i voli se zezati, ali zna biti i ozbiljan kad je potrebno. Kreativan je i lako smišlja lude, ali dobre ideje. On se potrudio za većinu našeg plana. Nadajmo se najboljem...

~Sophia Edwards~

Naravno da sam pristala pomoći Zaynu. Jedva čekam da vidim kako će to izgledati. Kako bih se ja samo osjećala da mene Ni zaprosi. Možda bi i trebao. Ipak ćemo dobiti dijete skupa. Ne želim da naš dječak živi u vanbračnoj porodici. Ja sam živjela u jednoj. Nije nikako lijep osjećaj. Svejedno. Niallova reakcija je bila urnebesna kad je saznao da nosim dječaka. Skakao je kao malo dijete okolo. Malo je falilo da razbije ukrasnu vazu koja je stajala u ordinaciji. Doktorica je sve to gledala u nevjerici. Mislim i da je posumnjala u njegovu struku. Značka mu je bila zakačena na kaišu. Kad smo se vratili kući, on je jednostavno ponavljao 'Tatin Junačina'. Njegovo ponašanje je nešto između slatkog i uvrnutog. Ali ga baš ovakvog volim. Začuje se kucanje, a odma nakon toga se vrata otvaraju. Jesy ulazi kao naručena.

"Ovaj, mislila sam da večeras malo prošetamo do tržnog. Vidjela sam preslatke stvari i trebam pomoć"

"Savršena ideja"

Ovo je bilo lakše nego što sam mislila...

~Pripovjedač~

Dvije brinete nasmješeno idu ka ulazu prodavnice ni ne sluteći da imaju potpuno isti plan. Bezbrižno gledaju dječiju garderobu pokušavajući se ne odati.

"Ovaj kompletić je savršen. Kupujem ga"

Buduća mama 'Tatinog junačine' govori tako ponosno. Izgleda kao da se zaljubila u tu platnenu stvarčicu čim ju je ugledala. Buduća mama 'Tatine princezice' sve to gleda sa strane smješkajući se. Obe jednostavno msle da njihov plan teče u najboljem redu, što u jednu ruku i jeste istina. S druge strane nalaze se dva jako uzbuđena i nervozna mladića. Stoje nedaleko od radnje cupkajući u mjestu. Drago im je što njihov plan teče u savršenom smjeru.

'Sad je red na prodavačicu' pomisli crnokosi mladić. Cilj je da ona zapriča barem jednu od njih kako bi zaboravile platiti. Plavušan nervozno grize nokte čekajući izhod toga. Prodavačici, mada više njima se posrećilo i upravo se dešava ono što su zamislili. Iritantni zvuk alarma se pali iste sekunde kad dvije buduće mame izlaze iz radnje. Dva mladića iz obezbjeđenja, po planu, istu sekundu im prilaze ljubazno govoreći.

"Mislim da vas trebamo predati policiji"

"Ovo je smiješno. Nas dvije smo policajke, detektivke"

Tamnija brineta govori. Preplašene su, obe. Strah je vidljiv na njihovim licima. Mladići ih uzimaju za podlakticu. Niježno jer su se one pustile, ali ipak to je i gluma. Dva nervozna mladića čekaju svoje buduće žene nadajući se da će izhod biti pozitivan. Brinete se s druge strane još više zabrinu, više prepadnu kada ugledaju dva policajca, dvije kornjače. Dva policajca obučena u odijelo za najteže i najopasnije intervencije. Najveći problem predstavlja to što su njihova lica ispod maske. I jednoj i drugoj brineti svašta prolazi glavom. Jedna se nada da će sve biti u redu jer ne želi da se nešto desi njenom nerođenom djetetu, dok se druga nada najboljem i zbog djevojčice koja već preživjela i previše stvari za svoj mali broj godina. Obe malkice ostaju zatečene jer policajci ne poduzimaju ništa kada ih zaštitari puste. Iznenada oboica u isto vrijeme padaju na koljeno. Brinete razmjenjuju zbunjene poglede. Gotovo da vrisnu kada ugledaju svoja dva muškarca ispred sebe. Obojica drže kutijice sa potpuno indentičnim prstenjem. Obe drže svoje dlanove na ustima, dok se suze radosnice sljevaju njihovim licima. Shvataju da su oni zapravo planirano željeli odlazak u šoping. Tamnija brineta tek tada zamjećuje natpis 'Writer' na prsima svog muškarca. Stariji, crnokosi muškarac prvi započinje.

"Jesy Smith želiš li me učiniti najsretnijim čovjekom na svijetu i dati mi tu čast da budem tvoj muž?"

Za Zayna to nije moglo biti uobičajeno. Romantično i previše korišteno. To je dokazao i svojom idejom, kojoj nestrpljivo čeka izhod. Njegova izabranica u nemogućnosti da bilo šta kaže samo klima glavom puštajuči sljedeću turu suza radosnica da se sljevaju njenim obrazima. Ipak oboje ostaju na svojim mjestima čekajući i drugi par.

"Sophia Edwards da li želiš ovu plavušu učiniti naksretnijim izrodom na svjetu i postati njegova žena?"

Plavušan, zabavljač kao i inače uspio je nasmijati sve prisutne. Tek tada su primjetili da zapravo imaju i publiku. Ova brineta ipak smogne snage i kaže očekivano

"Da"

Oboica u isto vrijeme stavljaju prsten na prste svojim izabranicama. Sinkroniziranim pokretima ustaju grleći uplakane buduće mame dok gromoglasni pljesak odjekuje skoro cijelom ustanovom...

Writer || z.m.Where stories live. Discover now