~Jesy Smit~
Još uvijek sjedim između svojih roditelja. Nisu me pustili otkako sam došla. Većinu vrenena su pričali Zaynu događaje iz moje prošlosti. Sramote me. Zaynu naravno to ne smeta. Znam da voli slušati o meni. Baš kao i ja o njemu. Drago mi je vidjeti da se slažu. Nisam znala da moja mama čita njegove romane. Poznavajući svoju mamu vjerujem da ga je utušila sa pitanjima. A on kao on, šarmer, vjerujem da joj je odgovarao na svako.
"Uvijek je bila djetinjasta. Sa 13 se zatvarala u sobu. Poslije smo saznali da se iskradala i išla u zabavni park"
Mama zar si baš morala? Pokrivam lice rukama izbjegavajući Zaynov pogled. Šta fali ako nisam bila kao moje vršnjakinje? One su već tad koristile šminku. Ja sam se ponašala prikladno za moje godine. Ionako sam uvijek voljela avanturu. Oduvjek sam znala da želim biti policajac ili detektiv. Polako provirim kroz prste glrdajući Zayna. Smije se. Spustim ruke gledajući u koljena.
"Slatko" govori kroz smijeh na šta mu se ja rugam.
To samo potvrđuje maminu rečenicu. On uzvrati. Pa ja. I sve tako. Možda bi se i nastavilo da nas moja mama nije prekinula govoreći da smo oboje djeca. Čak nas je i otjerala na spavanje. Još jedna stvar je to da se ponaša prema meni, još uvijek, kao da sam i dalje izgubljena tinejđerica. A i mi, kao mala djeca smo ju odmah poslušali i zatvorili se pokunjeno u sobu.
Oni imaju svoju sobu. To je zapravo soba za goste. Oni su najčešći gosti ovdje tako da je to postala njihova soba. Zayn legne u boksericama i majici čekajući da se i ja presvućem kako bi mogao ugasiti lampu. Možda imam druge planove. Znam da nije htio skinuti majicu jer onda mogu vidjeti modrice. Nećemo se tako igrati. Sprječim ga da ugasi svjetlo. Uzimam kremu i sjedam pored njega na krevet. Skidam flaster sa mjesta gdje se nalazi mala posjekotina iznad obrve koja je sad već skoro pa i zacjelila. Kremom namažem to i još par sitnih modrica na njegovom licu, zajedno sa ranom na usnici. Iako se jako buni, uspjevam mu podići majicu i namazati još uvijek plave mrlje na njegovom stomaku. Tek kad završim s tim i fino vratim majicu kako je i bila puštam ga da ugasi svjetlo. Legnem pored njega, ali ne i preblizu kako ga slučajno ne bih povrijedila. Ovako je bilo i prošlie dvije noći. Osjetim njegove ruke kako se podvlače ispod mog tjela i odjednom se nađem na njemu. Iako je mrak mogu vidjeti grimasu na njegovom licu. Uz to se čuje i tihi jauk. Kreten. Pokušam se nekako osloniti na ruke kako bi što manje bila naslonjena na njegov stomak.
''Budala'' prokomentarišem.
''E pa ta budala te nije poljubila cijeli dan''
Kad malo bolje sagledam i vratim događaje od danas shvatim da je to i istina. Jutros je spavao kad sam otišla, a onda su moji roditelji bili tu kada sam došla. Ne žalim se kada spaja naše usne. Njegove imaju ukus po kremi koju sam namazala prije par minuta. Grube su i znam da ih je danas dosta grizao. Ne smeta mi. Štoviše volim to. Volim te neke male sitnice na njemu. U sljedećem trenutku ležimo tako da su moja leđa okrenuta njegovim prsima dok je njegova ruka oko mog struka.
"Laku noć"
"Laku noć djevojčice"
...
Probudim se sama u krevetu. Ležala sam na njegovom jastuku i bila pokrivena njegovom dekom. Cjeli jastuk miriše na njega. Zadovoljno izdahnem. Ne znam da li sam mogla naći boljeg muškarca. Pomazim svoj stomak sa velikim osmijehom. Moramo danas reči roditeljima. Mislim da je to ispravna odluka, kakve god posljedice bile. I sama sam zamišljala da prvo dobijem muža, pa tek onda osnujem porodicu. Tako je kako je. Sama sam kriva. Da me je Zayn sad čuo sigurno bi poludio. Zayn, ponovo su moje misli na njemu. Osmijeh je ponovo na mom licu. Kako taj momak samo utiče na mene. Kad obavim higijenu i obučem se idem u dnevnu u kojoj se čuju glasovi. Izgleda da sam ja zadnja ustala.
''Jutro'' sjedam pored Zayna na dvosjed.
''Jutro spavalice'' odgovori stavljajući ruku na naslon iza moje glave.
Znam da bi me sad najradje poljubio, baš kao i ja njega, ali ne čini to iz poštovanja prema roditeljima. Također primjećujem da je njegova noga na podu, a ima ju običaj dignuti na tabure kada sjedi. Poštuje moje roditelje. To mi se jako sviđa. Okrenem se tako da gledam njegovo lice dok on priča nešto sa mojim tatom. Modrice su poprilično nestale. Možda bi bilo dobro i da mu sad namažem. Naginjem se i uzimam kremu koja se nalazi ispod stola. On kad shvati moje namjere, namršti se. Neka trpi. Ovako će brže proći. Znam da nas sad moji roditelji posmatraju, ali trenutno mi je u cilju da namažem njegovo lice jer on to nije učinio jutros. Samo, skroz tiho gunđa kako on nije beba i da mu ne trebaju kreme. E pa Malik dok si pod mojim krovom ima da me slušaš.
''Ponašate se kao stari bračni par'' mama prokomentariše.
''Otkuda ti uopšte te modrice?'' ups.
''Nezgoda'' odgovori on.
Praktički i jeste nezgoda. Naše pjanstvo je dovelo do neplanirane nezgode, lijepe nezgode. I onda se saznalo za tu nezgodu. Nezgoda je prouzrokovala to. Tako je. Nezgoda.
''Više izgledaš kao da te je neko pretukao'' tata prokomentariše, a Zayn spusti glavu.
''Aha, znači neko te je pretukao'' tata donosi zaključak.
''O moj Bože zašto bi to neko učinio?'' mama u nevjerici pita.
U trenutku mi dođe da sve kažem. Da joj kažem istinu pa i priznam za trudnoću. Na sreću tu je Zayn koji me prestigne i prvi odgovori.
''Nije ni bitno. Moglo je biti i gore''
Da moglo je kad si se ti kreten pustio umjesto da se braniš. 'Ja sam kriv' glavni odgovor za sve. A on što je iskorištavao tvoje ruže? I gotovo svaki tvoj čin je išao njemu u korist. Kreten. Iz ove čitave situacije sam mogla shvatiti kolika je Zack budala.
Sa Zaynovim odgovorom završava i mamino ispitivanje. Ili joj se mnogo kafa pila jer ju je otišla napravit. Pokušala sam se ponuditi, ali svaka moja riječ je bila beskorisna.
...
''Ostavi to. To ti je već sedmi kolačić. Udebljala si se''
Mama me lagano udara po ruci. Ostavljam kolačić naslanjajući se nazad na dvosjed. Prekrižim ruke i durim se kao dvogodišnje dijete. Znam da ovo sve Zayna zabavlja i da on sad željno iščekuje da kažem mami. Sa velikim osmijehom stavlja ruku na moj stomak milujući ga.
''Jao Jack, pogledaj ih. Podsjećaju me na nas dvoje kad sam bila trudna s Jesy''
Tata ju zagrli i oboje se smiju. I nas dvoje se smijemo i sad gledamo jedno u drugo. Ponosna sam na svoje roditelje. Koliko je samo godina prošlo, a oni se i dalje ludo vole. Nadam se da ćemo i ja i Zayn biti jedan od takvih parova. I dalje sjedim u istom položaju, naslonjena na Zayna sa njegovim rukama na mom stomaku samo što sad gledam svoje roditelje. Tako su sretni i idalje zaljubljeni. Odjednom, iznenada mama se odmakinje od tate i stavlja neki poker face.
''Postat ću baka'' kaže.
Tata ju čudno pogleda, ali kad, vjerovatno premota film u glavi šta je mama rekla, stavi jedan veliki osmijeh na lice.
''Stvarno?''
Klimanje naših glava to potvrđuje. Sljedeće što znam je da se nalazimo u zagrljaju mojih roditelja...
YOU ARE READING
Writer || z.m.
FanfictionOn je zaigrani pisac ljubavnih romana koji počinje pisati krimiće. Inspiraciju pronalazi u njenom poslu. Ona je jako hrabra i odvažna detektivka i jako voli svoj posao. Svako ubistvo koje dobije i riješi. On je opsjeda tako što ide sa njom apsolutno...