4

507 40 0
                                    

~Zayn Malik~

Stavljam crvenu ružu na njen prag dok se ogroman osmijeh nalazi na mom licu. Danas službeno provodim čitav dan sa njom. Ne zadržavam se pred njenom zgradom, već odmah idem ka stanici. Na putu uzmem dvije kafe. Kad dođem u stanicu njenu kafu stavljam na kraj stola dok svoju zadržavam u rukama. Sjedam na njenu stolicu gledajući dokaze na njenom stolu ne bi li ja primjetio šta je promaklo tim lijepim očima. Kada dođu detektivi Horan i Payne samo se na brzinu pozdravim ne pridavajući im previše pažnje. Znam da me onaj Horan i dalje ne voli. Kao da je bitan. Ja sam dobio ono što sam i želio. Jedna slika mi privlaći pažnju. U stanu žrtve ima nadzorna kamera?

"Payne možete li molim vas doći ovamo?"

"Nešto nije u redu gospodine Malik?"

"Pogledajte ovu sliku" dajem mu sliku, "Žtva je u stanu imala kameru"

Brzo se okreće ka Horanu.

"Niall zovi Smith. Moramo do žrtvinog stana. Usput hvala vam"

Klmam glavom ponosan na sebe.

~Jesy Smith~

Ugh. Posao. Pa nije još ni devet sati, a oni me zovu. Mrzovoljno ulazim u stanicu ne pozdravljajući nikoga oko sebe. Nadam se da Malik nije došao. Kad ulazim da svoj odjel doživim razočarenje. On je tu. Ne čekaju ni sekundu nego njih trojica odmah kreću prema meni.

"Šta se dešava?"

"Nemamo vremena za objašnjavanje. Gospodin Malik je riješio slučaj"

Gospodin Malik? Riješio slučaj? Kako? Ko mu je uopšte dozvolio da uzima dokaze? Ugh, dan mi zaista nije mogao bolje početi. Već tri dana pokušavam riješiti ubistvo i onda dođe neki pisac ljubavnih romana i rijeiš ga. Ovo mi nikako ne ide u prilog.

"Žrtva je u stanu imala nadzornu kameru" Malik kaže vjerovatno pretpostavljajući da me zanjima.

Koji vrag? Kako mi je to promaklo? Riješenje slučaja mi je bilo pred nosom, a ja nisam primjetila. Stidim se. Pisac je u jednom pogledu na dokaze uspio riješiti ubistvo, a ja u tri dana nisam. Ne želim da on radi sa mnom. Ako će svaki put biti ovako. Preuzeli smo snjimke iz žtvine kamere i u stanici ih namjeravamo pogledati. Samo se zaista nadam da Fox neće ništa reči na ovo. Njih trojicu sam pustila da gledaju snjimke dok ja sjedim za svojim stolom riješavajući papirologiju. Za oko mi zapadne kartonska čaša. Kafa. Zaboravila sam popiti kafu jutros. Krenem da se napijem, ali prodoran muški glas me zaustavlja.

"Nemoj tu piti. Ohladila se. Izvoli ovu"

Okrećem se ka Maliku koji mi pruža šolju. On mi je i kupio ovu kafu? Sad me je zaista prošla volja za kafom, ali ipak uzimam šolju iz njegovih ruku jer ne želim ispasti nezahvalna. Ispočetka mi se nije svidjela ideja da radi sa mnom, a sad mi se još više ne sviđa. Ljubomorna sa. Riješio je slučaj uz pomoć sitnice koja mi je bila pred nosom, ali ja ju ipak nisam mogla primjetiti.

"Smith našli smo krivca. Mama ju je ubila. Mi ju idemo uhapsiti. Pripremite se na ispitivanje"

Klimam glavom i nezadovoljno izdišem dok Horan i Payne idu ka liftu. Osjetim ruku na svojoj odmah kad ju stavim na sto. Malikova ruka je preko moje. Ne znam kako, ali se suzdržavam i ne izvlačim ju.

"Nemoj biti takva. Ovo se može desiti i najboljima"

"Hvala ti" lažno se nasmijem.

No moj lažni osmijeh brzo nestane jer ugledam ljutitog Foxa iza Malikovih leđa.

"Smith razočaran sam" sada se i Malik okreće ka njemu, " Prvo uhapsite gospodina Malika, ni krivog, ni dužnog, a on vam na kraju riješi slučaj samo jednim pogledom na dokaze u koje ste vi gledali tri dana"

Spustim glavu izvinjavajući se.

"Gospodine Fox nemate razloga biti razočarani. Ovo se može desiti i najboljim detektivima. Zaista nema potrebe za tim"

Malik me opet brani? Koji vrag? Svo troje stojimo u tišini. Malik i ja vjerovatno čekamo Foxovu rakciju dok on razmišlja.

"Zahvalite Maliku što ovo neću ispričati glavnom šefu. Smith imate sedam dana odmora. Iskoristite to na najbolji mogući način. Ne želim da se ovakve greške ponavljaju"

Tamam kada se krenem požaliti da ne želim odmor detektivi Horan i Payne dolaze sa žrtvinom mamom. Fox je iskoristio moju nepažnju i vratio se u svoju kancelariju. Mi tamo ne smijemo uči bez njegovog poziva što znaći da vjerovatno nemam nikakve šanse da se žalim. Poznavajući Foxa, on će izaći iz te kancelarije tek poslije kraja mog radnog vremena. Nezadovoljno izdišem ustajući sa stolice. Maliku pokažem na sobu sa staklom dok ja odlazim u sobu za ispitivanje.

"Zašto sam ponovo ovdije?"

''Koliko se ja sjećam, vi ste rekli da niste bili u kontaktu sa vašom kčerkom"

"Da"

"A zašto nam je kamera iz njenog stana pokazala obrnuto?"

"Kamera!?"

"Zvala vas je da vam kaže da je trudna. Nedugo nakon toga ste došli. Vaš razgovor je prerastao u svađu kad ste vi posrnuli za nožem"

"Ta mala kučka nije znala kad je dosta. Prvo je ušla u vezu sa tim kretenom od fudbalera, a onda je i ostala trudna. Neko joj je trebao pokazati"

"Dečki vodite ju"

Detektivi ju odvode. Kad izađem ispred Malik priča sa momkom koji se najviše pojavljivao na snjimcima. To joj je bio momak, predpostavljam. Njegovo lice izgleda umorno. Neispavan je.

"Hvala vam detektivko Smith" kaže dok mi prilazi.

"Nemojte meni zahvaljivati, zahvalite njemu. Zahvaljujući njemu smo riješili slučaj"

"A on mi je upravo rekao da se zahvalim vama"

Ta ulizica Malik.

"Kako god, hvala vam oboma. Sad znam da moji anđeli imaju pravdu. Hvala vam još jednom"...

Writer || z.m.Where stories live. Discover now