~Jesy Smith~
Dok su moje dvije spavalice još uvijek u krevetu, ja koristim vrijeme kako bih napravila doručak. Rano sam se probudila, ali sam se i naspavala. Subota je. Nigdje mi se ne žuri. Nisam htjela buditi Zayna. Zadnjih par noći nije baš najbolje spavao. Ionako mi je dobro došlo malo razmišljati, ovako u miru. Ljuta sam. Jutros sam zatekla ružu pred vratima. Šta on misli? Da ću pasti na ružu. U jednom trenu je malo falilo da sve ruže pobacam kroz prozor. Ako mi je šef, ne mora značiti da ću padati na sve što on radi. Nije ovo jedina stanica pa da se bojim da ću izgubiti posao. Ionako mi nema na osnovu čega dati otkaz. Ispalo bi neprofesionalno da mi dadne otkaz radi naših vanposlovnih odnosa dadne otkaz. Samo jedan dan nisam bila na poslu i imala sam razlog za to. Detektivi sa njegovog odjela su istraživali taj slučaj. Tako i tu imam pismeno opravdanje. Na TV-u je neka dosadna emisija što me još više nervira. Zašto je sav ovaj svijet naopak?
~Zayn Malik~
''Zayn požuri doručak je na stolu''
Prelijep glas me doziva iz sobe. Zatvorio sam se u WC. Mislio sam kako bi bilo dobro da poslije ovih par burnih dana svojoj kosi povratim sjaj. Nije sad da ja to nešto puno sređujem, ali kad sam ugledao gel na njenoj polici nisam mogao odoljeti.
"Eto me"
Govorim dok izlazim iz kupatila. Svo troje sjedimo u tišini i jedemo. Krišom posmatram ljepotice koje sjede ispred mene. Savršene su. Mali vragić sa neodoljivim plavim okicama i plavom kosicom. Pa čak i najhladnija srca bi omekšala. A pored imam savršen pogled na smeđooku, prekrasnu djevojku koja sa strpljenjem čeka da mali vragić prožvaće sve u ustima. Osjećam se nekako spokojno i sretno. Zavolio sam ove dvije ljepotice u jako kratkom roku. Jednostavno kao da su me začarale. Malkice se trznem na zvuk zvona.
"Ja ću"
Kažem. Jesy je tek sada počela normalno jesti svoj doručak. Unezgodim se kada ni manje ni više na vratima ugledam Foxa. Bez pozdrava prođe pored mene udarajući svojim ramenom o moje. Ne mogu reči da me nije zaboljelo. Moj pogled je prikovan za njega dok on histerično ide od vrata do vrata, vjerovatno tražeći Jesy. Naglo zatvaram vrata kad shvatam da je on jako ljut i da bi mogao uraditi nešto Jesy ili još gore Ellie.
~ Jesy Smith~
"Šta će on ovdje"
Iznenadi me glas mog.., momka?
"Oh još mu i derle hraniš. Ma divno. Šta sutra će te se još vjenčat'?"
Sarkazam je očigledan u njegovom glasu. Grana rukama tako da u nekim trenutcima zaista imam osjećaj da će me udariti.
"Hej stari smiri se. Pretjeruješ"
I više nego vidno zabrinuti Zayn ulazi u sobu. Pokušava uhvatiti njegove ruke jer ima vjerovatno iste misli kao i ja. Tiho šapnem Ellie da ide gledati crtane. Mislim da ovo nije baš lijep prizor za trogodišnje dijete. Mala dobrica me posluša.
"Da li si ti normalan. Ja da se smirim? Ti bi se trebao smiriti. Ako si neki razmašeni poznati pisac ne znači da možeš uzimati svima cure"
Šta se dešava sa ovim čovjekom? Ko njemu uzima curu? Zayn se bar brine za mene za razliku od tebe, pomislim.
"Čuješ li ti sebe šta pričaš?" pitam sad već nanervirano.
"Šta ja pričam? Šta ti radiš?"
"I ja bih voljela znati. Šta ja to radim?"
"Šta on ima. Pare? Slavu?"
"Prestani" gotovo da vrisnem.
"Šta mamicin sinčić ti je već pomutio razum"
Gotovo više i da ne gledam u njega. Moju cijelu pažnju ima Zaynov izgubljeni pogled. Odjednom, ljutnja u meni kao da proključa, moja ruka leti prema obrazu mog 'najdražeg'. No biva zaustavljena Zaynovom.
"Prekinite. Oboje. Ponašate se gore od Ellie"
"Ali Zayn rekao je..."
"Znam šta je rekao. Navikao sam na to Jesy. Svađate se radi gluposti. Previše si ljubomoran, at previše..."
Ne uspjeva da završi jer ga zvono njegovog telefona zaustavlja. Pušta moju ruku koja automatski pada ka dolje. Okreće se i ostavlja nas koji upučujemo jedno drugome streljajuće poglede. Ni ne obraćam pažnju na Zayna. Moje oči su sada usmjerene isključivo na Zackove. Začuje se tup udarac i naši pogledi se automatski prebace na isto. Zaynova šaka je na zidu na kojem se vidi par krvavih fleka. Njegov pogled je prikovan za pod dok je njegovo disanje ubrzano.
"Zayn šta nije uredu?"
Dobrih par trenutaka mu treba da odgovori.
"Našli su roditelje za Ellie"
~Niall Horan~
Moj divan san je prekinut zvonom na vratima. Ne znam kako oblačim donji dio trenerke, ali na kraju uspjevam. Malo je reči da se iznenadim kad ugledam prelijepu brinetu ispred svojih vrata. Njen neodoljivi poznati šašavi osmijeh sija njenim licem. Bože, kako ju nekada poželim poljubiti.
"Soph"
"Ni"
"Šta ti radiš ovdje?"
Pitam kad sam ju pustio da uđe i zatvorio vrata. Vrckasto, nekako previše djetinjasto se okreće prema meni.
"Znaš i sam da se sutra vračam u Vašinkton. Mislila bih da bi se danas mogli malo družiti. Ti i ja, sami"
Zagrize usnicu dok prstom prelazi od mojih usana pa sve preko izloženih prsa.
"Oh, naravno"
Promrmljam previše zaokupljen njenim prstom koji naglo napušta moje tjelo.
"Znala sam da ćeš pristati. Donjela sam ti doručak. Znam da si spavalica. Donjela sam i par filmova. Prvo jedi pa ćemo onda odlučiti šta ćemo gledati"
...
I tako je i bilo. Prvo sam jeo, a onda smo birali film. Bilo je tu i par filmova koje smo već skupa gledali. Sad je već poslije podne. Naručili smo pizzu kao ručak. Sad smo na otprilike četvrtom filmu. Love & basketball. Uvijek me zanjimalo kako su ovi crnci dobri u svemu. Lagano se promeškoljim kad osjetim slabašno škakljanje. Spustim pogled ka Soph. Njena glava je na mojim prsima dok bezbrižno gleda film. Njena ruka se zavukla ispod moje majice, koju sam nedavno obukao, dok noktima polako i nježno prelazi preko mog stomaka. Jedan izdah napusti moja usta. Ona pogleda ka meni i ulovi me kako ja već gledam u nju. Dječaćki osmijeh se stvori na mom licu. Ova mala brineta mi još uvijek muti razum. Uskoro je njeno lice tik do mog. Njen pogled je zakovan na mom. Niti jedno od nas ne progovara. Pogledi su dovoljni. I nakon toliko godina ponovo osjetim te savršene usne na mojima. U trenutku sve kao da je stalo i postojimo samo ona i ja. Njene ruke su zapetljane u mojoj kosi dok moje kruže po njenim leđima i zaustavljaju se na njenoj lijepo oblikovanoj stražnjici. Ona prebaci usne na moj vrat nježno ostavljajući poljupce. Ne mogu se oduprijeti zadovoljnim izdasima koji napuštaju moja usta. U ovim trenutcima se niti jedno od nas ne može suzdržati. Ustajem sa njom u naručju noseći ju ka sobi....
YOU ARE READING
Writer || z.m.
FanfictionOn je zaigrani pisac ljubavnih romana koji počinje pisati krimiće. Inspiraciju pronalazi u njenom poslu. Ona je jako hrabra i odvažna detektivka i jako voli svoj posao. Svako ubistvo koje dobije i riješi. On je opsjeda tako što ide sa njom apsolutno...