~Zayn Malik~
U policijakoj postaji ne zatičem meni baš ugodan prizor. Fox i Smith kroz staklo gledaju Paynea i Horana. On stoji iza nje. Njegova glava je na njenom ramenu, a njegove ruke oko njenog struka. Ponovo, da li je ovo dozvoljeno na dužnosti? Praveći se da me to previše ne zanjima, odlazim sjesti na svoje mjesto. Jedna šolja kafe ostaje u mojim rukama, dok drugu stavljam na njen dio stola. Danas sam 'malo' zakasnio. Sinoć sam do kasno ostao pisati. Kad me Harry ostavio samog nisam se imao kome izjadati. Laptop je bio jedina opcija. Jutros kada sam ostavio ružu ispred njenih vrata, vratio sam se u stan i otišao spavati. I eto me sad ovdje. Dva sata kasnije.
''Malik na vrjeme si stigao''
Fox me zeza dok on i Smith idu prem stolu. Ja pokušavam gledati Paynea i Horana koji vode starijeg čovjeka. Gleda me kao da će me ubiti. On zapravo sve tako gleda.
''Sinoć sam pretjerao sa pisanjem'' kažem u svoju obranu.
''Nije problem. Jedva čekam da pročitam'' on kaže.
~Jesy Smith~
Neprimjetno kolutam očima kada Fox kaže da je nestrpljiv oko Malikove knjige. Želim da dodam neki komentar, ali ostajem suzdržana. Kroz ovih par dana sam uvidjela koliko Zack voli Malikove knjige. Trenutno pokušava od Malika izvući bilo kakav detalj. Malik smo kaže da nije baš zadovoljan sa materijlom kojeg ima. Ne razumijem ovog momka. Ostaje do kasno nvečer pisati i na kraju kaže da nije zadovoljan. Ako se već toliko žrtvuje za to, zašto onda on nije zadovoljan?
Možda ću, kad završi sa pisanjem, posuditi knjigu od Zacka da vidim čime to Malik nije zadovoljan.
~Zayn Malik~
Proteklih mjesec dana je bilo uzbudljivo. Riješili smo ubistvo. Zapravo riješio sam. Horanu i Payneu sam pokzao i sa njima nekako pokušao navesti Jesy. Neprocjenjivo je bilo vidjeti njen izraz lica kada je 'rješila' slučaj. Skupa smo riješili svaki sljedeći. Nadovezivli smo se jedno na drugo. Naši odnosi su postali malo bolji. Ona i Fox. Skupa su. Ne znam kako se osjećam. Drago mi je što sam bar malo uspio srušiti te zidove koje je ona sagradila prema meni. Malo me pogađa to što on misli da je Fox osoba koja joj ostavlja ruže pred vratima. On zapravo, uopšte ne zna za to. Sjebano je sve to. A ja sam toliki seronja da joj ne namjeravam priznati. Bar ne u bližoj budućnosti. Sa mojom knjigom će doći i istina. Možda će netko mog 'Tajnog obožavatelja' ili prekrasnu detektivku smatrati izmišljenim likom, ali ona, ona će shvatiti. Sasvim sam siguran da će pročitati knjigu. Namjeravam joj ju ostaviti ispred vrata sa ružoma. Ako ne, znam da će ju Fox nagovoriti da pročita. Čisto iz tog razloga ću joj ostaviti knjigu ispred vrata. Želim biti taj zbog kojeg će ona pročitati.
Svaki dan gledati njih dvoje kako se grle, kako on trčkara oko nje. Bože, to me tačno ubija. Payne i Horan se trude zapričati me kada se to dešava. Pokušavaju pridobiti svu moju pažnju. Zahvalan sam im na tome. Ali ipak neki mali dio mene je uvjek oko nje. O ne, evo ga opet. Fox je došao, dok smo mi stajali ispred table sa dokazima, te stavio ruke oko njenog struka. Njena pažnja je potpuno odlutala. Više me uopće nije slušala šta sam pričao. Blizu smo rješenju slučaja, a ona se sad grli sa njim.
"Horan dovedite Shamantu Ferguson na ispitivanje"
Čujem njen glas te se okrečem ka njoj. Zagrljena sa Foxom odlazi u njegovu kancelariju. Nezadovoljno izdahnem dok se naslanjam na sto. Znam da me Horan i Payne gledju, ali im ne pridajem previše pažnje. Nije me željela saslušati. Ferguson nije kriva. Ako sada kažem da znam ko je kriv naljutit će se na mene. Opet će biti 'Onaj seronja od pisca me je opet prestigao'. Koji vrag. Kad bi se samo par minuta odvojila od Foxa, i psihički i fizički možda bi i sama rješila slučaj.
''Ferguson nije kriva'' tiho kažem, lagano dižući pogled ka njima.
Njihovi izrazi lica su zabrinuti.
''Moramo privesti Shamantu'' Payne kaže uz izdah.
...
''Kako možeš da lažeš?!'' Jes se dere na Shamantu. Zajedno smo u sobi za ispitivanje. Čitavo vrijeme joj pokušavam uhvatiti ruku sa kojom maše ne bi li ju smirio. Kad uspijem ona ljuta gleda u mene. Polako primaknem glavu njenoj tako da su moje usne blizu njenog uha.
''Ona nije kriva'' tiho kažem.
''Kako?''
Pogleda me malo zbunjenom, ali i dalje ljutom facom. Dok idem sa njom ka tabli zamolim Horana da pusti Shamantu. Zajedno stanemo ispred table gledajući u mnoštvo slika.
''Pogledaj'' pokazujem prstom na sliku naušnice na podu.
''Kakve to veze ima?''
''Pogodi ko je jučer imao samo jednu ovakvu naušnicu, a usput i povrede na rukama'' Zadovoljno kažem.
''Samuels'' kažemo u isti glas.
Par sekundi gledamo jedno u drugo sa osmijesima koji se povečaju kada ugledamo Paynea i Horana koji nas malkice čudno gledaju. Moj pogled završava na Foxu koji izlazi iz svoje kancelarije, prilazeći nam.
''Bravo, bravo, bravo. Izvrsno. Da sam znao da ćete ovako izvrsno skupa raditi potrudio bi se prije pronači te Malik''
Pogledam u Jes koja sada koluta očima. A maloprije se smijala? Fox mi prilazi i muški me grli udarajući me po leđima. Ona uz zagrljaj dobija i poljubac u čelo. Stavljam lažni smješak na lice kako se moja ljubomora ne bi primjetila.
...
''Imamo problem'' Payne se požali.
''Šta nije uredu?'' Smith pita.
''Samuels ima djete''
''Da, i šta s tim?'' nezainteresirano pita.
'' Šta ćemo uraditi''
''Pustiti u dom. Kao što smo i svako drugo do sad'' hladno kaže.
''Ovo bi imala srca dati na ustvajanje''
Čuje se Horanov glas dok izlazi iz lifta. Za ruku vodi prekrasnu malu djevojčicu. O Bože tako je slatka. Kada nam prilzi ja se saginjem tako da budem nene visine.
''Hej, ja sam Zayn. Kako se ti zoveš ljepotice?''
''Ellie'' stidljivo odgovara.
Kako sam joj pružio ruku, tako je ona pustila Niallovu da se rukuje sa mnom. Par trenutaka traje samo naš čarobni mjehur. Moj i Ellien.
''I šta ćemo sada?'' Liam pita.
''K...'' prekidam Jes i bez razmišljanja govorim.
''Ja ću ju uzeti''...
YOU ARE READING
Writer || z.m.
FanfictionOn je zaigrani pisac ljubavnih romana koji počinje pisati krimiće. Inspiraciju pronalazi u njenom poslu. Ona je jako hrabra i odvažna detektivka i jako voli svoj posao. Svako ubistvo koje dobije i riješi. On je opsjeda tako što ide sa njom apsolutno...