Bölüm - 2

6K 207 11
                                    

"Buldun mu namaramı ?" Ne diyo bu mal diyecektim ki ohaa
Kocaman bir kağıt üstünde numaralar var en başta Cem Çınar DERİN yazıyo bide benle dalga geçiyo hödük. bende Duruysam gösteririm sana egosu tavan yapıp kendinden uzun olan dağ ayısı.
"bulamadım ya yardım etsene." dedim alaycı bir şekilde. kafasını yana yatırıp 'ciddimisin?' Bakışlarını attı.
"Off yeter babam gitti sende mal mal bakma sınıfımı söyle gidicem"
"Düş önüme küçük Karaca "
Küçük karacaymış peh . baba beni nasıl bir hödüğe bıraktın off
"Ya sen gitsene çakma şarışının bekler ben bulurum " dedim tam arkamı döndüm yinemi ya
"Okulda öküz çok heralde."demele çocuk bi bana bi hödüğe baktı . Buda öküz çıktı iyi mi ya
"Duru Karaca ?" Dedi sorarcasına ama bi günde bu kadarı fazla ya .
Ben eski okulumu istiyorum .
"Sen nerden tanıyon beni ?" Dedim bıkın bi şekilde ama çocuk bakıp gülümsedi . tandık bu bi yerden.
"Anıl ben Anıl Soykan " ha ? Anıl mı ?
"Anılll'm" diyip boynuna atlamam bir oldu . Anıl benim lise birden arkadaşım kardeş gibiydik saolsun hiç yanlız bırakmazdı beni. babam sağolsun okuldan almıştı beni Anıl'da numarasını değiştirmişti görüşemiyoduk.
"Ne kadar özlemişim" dedi tabi hödük durur mu ?
"Özleminizi giderdiyseniz gidelim küçük Karaca sevgilim bekliyo"
"Sen git Anıl bırakır beni demi Anıl ?" Kafasını olumlu anlamda sallayınca gülümsedim.
Ohh hödük gitti yaşasın da benim totom niye titriyo ? Hihhh tonton babaannemi unuttum!
Babannem annem öldükten yani gittikten sonra hep yanımda oldu hergüm aradı haftada 3 gün onda kalırım herşeyimi bilir .Bitanem o benim.
"Efendim sultanım"
"Insan arar be Çimen gözlüm . naptınız ? Iyimi okulun?"
"Iyi babannem iyi de ben burda birini buldum ."
"Kimi buldun babannecim?"
"Hani Anıl vardı ya o da burda "
"Oh iyi bali gözüm arkada kalmaz"
Ah sırasımı zilin ya!
"Deniz gözlüm zil çaldı ben derse gidiyorum çıkınca ararım seni öptüm "diyip yüzüne kapadım.
Hızla yürürken Anıl'ı unuttuğumu fark edince durdum arkama baktım öyle bakıp bana gülüyodu. napsın çocuk alışkın bana . sevgili Vedat müdür odasından çıktığı gibi beni çağırdı yanına " Duru babam aradı sınıfa seni ben götürücem kızım" heh bi sen eksiktin Sende gel .
"Tamam " dedim kalaynağı takip ettim. onu bunu geçtim hep mi müdürler ya kel yada gözlüklü olur ? Diye düşünürken bi yere tosladım yine . off bu sefer kim diye bakıcaktım da müdürün sırtına gömmüşüm ne güzel.
"Kızım dikkat etsene geldik sınıfa hadi gir"
Ha gir demesen girmiycem sanki.
açtı kapıyı girdi insan tıklatır demi ama
"Berfin hanım yeni öğrencimiz Duru Karaca ." dedi bana içeri gösterirken.
Girdiğim gibi sınıf bana baktı.normal insanım bende uzaylı değilim sonuçta demi ama
"Ben Berfin ,dil ve anlatım öğretmeniyim Durucum şimdi sen kendini tanıt."
"Toprak Duru Karaca her sene lise değiştirdiğim için bu sene buraya düştüm. Annem öldü babamı biliyorsunuz . bence bu kadar yeter oturabilir miyim ? " Dedim çakma sarışına.başını olumlu anlamda sallayınca en arka sıraya cam önüne oturdum. Arkasına çocuğun biri döndü 'hayırdır'bakışları attım çocuğa hemen döküldü
"Çağrı Uslu . Uslu holdingin tek varisi işte ." dedi Piç smile yapmayı unutmadı .
"Bende duru işte gerisini biliyon " dedim kafayı sıraya gömdüm. dün bütün gece öyle oyun oynarsam olcağı buydu.

Gözlerimi açtığımda erkek sesi duydum . gözlemi ovalayarak kafamı kaldırdım off boynum tutulmuş be . saate baktığımda 2-3 saattir uyuduğumu anladım. bu kim ki ?
"Ooo duru hanım uyanmış günaydın duru hanım çay kahve bişi istermisniz?" Diyince bütün sınıf güldü
"1. Bida bana gülen olursa kötü olur. 2. Hocam kusura bakmayın uyuyakalmışım. "
"neyse duru boş konuşmada soruyo çöz" dedi hah matematik .
Çok severim bi bilseniz ama ben inek öğrenciyim yalan değil şimdi.kalkıp soruyu çözünce hoca 'yok artık'der gibi baktı. tam bişi diyecekti zil çaldı yaşasın diyip sınıftan çıktım.
Nereye gidiyorum ben derken kendimi kantinde buldun. boş bi yer bulup oturdum . yanıma gelen uzuna baktım kim olcak hödük gelmiş
"Söyle hödük babam ne dedi?" Dediğimde 'ciddimisin' bakışları atıp
"Hiç sevgilim kıskandı ayrıldık senin yüzünden hesap kesmeye geldim"
Ne benim yüzümden ayrılmışlar yeme beni naptın lan kıza öküzlerin kralı
"Iyi ne güzel işte çakma sarıydı o zaten Boşver yenisini bulursun." dediğimde güldü ve kalktı.
O gitti başka biri oturdu yerine.
"Bu gece boşmusun ? "
"Ha?"
"Aaa hadi ama gözde söyledi bu işlere baktığını"diyip Piç smile yaptı. ben bunu döverim! Ayağa kalkıp
"Gözde kim?" Dedim ama kisme takmadı
"GÖZDE KIM DEDIM SİZE?!" Diyince herkez bi yere baktı demek çakma sarı Yellozun adı gözde ha? Bi hışımla gittim yanına
"Sen kim oluyon da millete benim hakkımda laf söylüyon ha ? "
"Gözde canım gözde ben sende her erkeğin yatağına giren masum görünümlü ama şeytan olan duru sanırım"
"Kızım ben seni yolar-"
"TOPRAK DURU KARACA BU DUYDUKARIM DOĞRU MU? " Heh bi sen eksiktin

SOL YANIM (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin