Ahh çok soğuk çok üşüyorum Allah'm neydi günahım demiycem çünkü kendim kaşındım.Bu gün Pazartesi ve ben hala yataktayım saat kaç ki ? Telefonu elime alıp ekrana baktım. bu gün 5 Ocak Pazartesi saat 10.37 ohoo çoktan geç kalmışım yat Duru ya- ha 5 Ocak mı ? Merve'nin doğum günü bu gün. kalk Duru kalk! Ahh çok soğuk kalkamıyorum. çok halsizim , bitkinim ve ölü gibiyim. telefonumun çalmasıyla elime aldım erkandaki yazı içimi ısıtmaya yetti
HÖDÜĞÜM
"Efendim." dedim sesim ne kadar kötü.
"Sen nerdesin dünden beri deliye döndüm haberin var mı eve gittim yoksun okula geldim yoksun nerdesin sen Duru nerde ?!" şuna bak ya saydırdı.
"Babannemin evinde yatak döşek yatıyorum başka birşey yoksa uyuyacağım." Benim sesim nasıl geliyor Cem beyin derdi ne.
"İyimisin ?" Dedi sesi yumuşadı baya.
"İyiyim." dediğimde öksürdüm. siktir hasta oldum.
"Bok iyisini gerizekalı geliyorum sakın kalkma yataktan."bak ya
"Sensin gerizekalı!" Öküz !
"Tamam sevgilim hepsi benim." diyip yüzüme kapadı. tam öküz! Yatıp uyumayı denedim sağa döndüm sola döndüm ama yok titriyorum. Zaten kapı zili çaldı 5-10 dakika sonra ne çabuk geldi öyle. yavaş yavaş aşağı indim ama inene kadar zil içine göçtü.
"Ya geldim işte içine çöktü zil." diyip kapıyı açtım. açar açmaz geldi elini anlıma koydu bir küfür etti ama duymadım.
"Sen iyileş sonra sorucam." der demez beni kuçağına aldı. o kadar haraket etmekten acizim ki sesimi bile çıkartmadım.
"Duru banyo nerde ?" ben kucağındayken tuvalete mi gidecek ?
"İleride sağda ama beni odaya götür."
"Yok canım öyle." diyip kapıdan girdi, sonra beni duş teknesine bırakıp suyu açtı. Oha buz gibi
"CEĞĞEEMM!!" ölcem şimdi çok soğuk ahh.
"Yok öyle canım dün düşünecektin onu."bak ya ölcem diyom ben o ne diyor.
"Bırak öleyim işte niye yardım ediyorsun." dedim pes ederek. aslında ölmek en iyi ve en güzeli.
"Korkak mısın sen ? Korkaklar kaçar gider Duru! Sen korkak değilsin !" Niye bağırıyor ki ? Naptım şimdi ben ona ! Gözlerim yanmaya başladı hatta göz yaşlarım benden izinsiz akmaya başladı.
"Gel buraya gel." diyip sarıldı.
"Sen gidersen ben naparım düşündün mü hiç küçüçüğüm." diyip anlımı öptü.
"Ateşin biraz daha iyi şimdi yürü bakalım odaya" diyip kapının arkasındaki havlulardan birini bana uzalttı. omuzlarıma alıp odaya ilerledim sonra odaya girdim .üzerimi değiştirirken Merve'nin doğum günü aklıma geldi. Emir bir şeyler yapmıştır herhalde diye düşünürken telefonum çaldı , Arayan Emir'di
"Efendim." dedim
"Duru iyisin demi sen." dedi yine öksürdüm of of
"Iyiyim ben , bir sorun yok." dedim hemen
"Peki ozaman akşam 19.30 da bizim gittiğimiz Kafe'de Merve'nin doğum günü var gelirsin demi ?" Dedi ben biliyorum .
"Gelirim gelirim." dediğimde
"Peki ozaman derse giriyorum ben görüşürüz"diyip kapattı.bende kapatıp aşağı indiğimde Cem salonda yoktu
"CEM!" nerde bu şimdi ?
"Mutfaktayım." dediğinde hızlı adımlarla yanına gittim arkasından sarıldım. kokusu çok güzel insana huzur veren bir koku tarife yok nasıl desem böyle yağmur yağdıktan sonra toprağın kokusu gibi , papatya kokusu gibi , akide şeker kokusu gibi.
"Çok mu özledin beni ? " dedi pişkin pişkin.
"Bi bilsen." dedim ciddi ciddi.sonra bana döndü anlımı öptü öyle bir iç çekti ki
"Naptın bana?" Dedi ciddi ciddi. naptım ki ben ona. ya da ne yapmış olabilirim ?
"Naptım ki ?" Dedim şuç işlemiş gibi.
"Saymamı ister misin ?" dedi sonra yerlerimizi değiştirdi.
"Ilk önce sen şuraya otur bakalım sonra başlayalım.
1. Gecemi gündüzümü birbirine kattın.
2. Ilk defa birini kıskandım.
3. Düşmanlarımın bana karşı kullandığı silah olacaksın.
4. Zafım oldu.
5. Ben bir play boydun sayende oda gitti sevgilim.
6. Sabah uyanma akşam uykusuz kalma sebebimsin." diyip yanağımı öptü.
Ah ah senin bana yaptıklarını bir bilsen bayım. Senin yanında bana neler olduğunu kokunun verdiği huzuru.
"Bak sen."diyip yanağını öptüm. nasıl özlemişim zaten hep özlüyorum ama ne bileyim çok farklı bir şey bu.
"Bakıyorum zaten sevgilim bak hatta öpüyorum." diyip dudaklarıma küçük bir öpücük kondurdu.kelebekler yeni oturmuştu yine havalandılar kalbimde ki horoncular yine horona başladı. uyuz Cem.başımı önüme eğip ellerinde oynamaya başladım.
"Utandı mı benim sevgilim." diyip yüzümü kaldırdı.
"Tamam güzele herşey yakışır ama sana sanki daha çok mu yakışıyor ne ?" dedi çapkınca.
"Cem" dedim uyarır bir sesle sonra yere inip yürümeye başladım ama bir anda gözüm karadı duvara tutundum.
"DURU!" dedi Cem yanıma gelip hemen kuçağına aldı beni.
"İyiyim." dediğimde bana öyle bir baktı ki korkudan küçük dilimi yutabilirdim.
"Ya gerçekten iyiyim hem bak sevgilim akşam Merve'nin doğum günü var hazırlanmam lazım" dediğimde bana öyle bir baktı ki kendimi asasım geldi.
"Duru iyisin sen demi?! " dedi imalı imalı.
"Ya sevgilim bitanem gerçekten iyiyim hem sen ben göndermesem Özgür'ün doğum gününe gitmez misin ?" dedim masum masum.
"Duru." diyip koltuğa bıraktı beni.
"Cem!" Dedim artık sinirim bozulmuştu.
"Duru sıkma canımı hastasın evden çıkmak yok!" Tartışmaya başladık ne güzel !
"Kardeşim o benim en yakın arkadaşım Cem gidicem !" dediğimde beni takmayıp. of off. napalım yalakalık yapcaz son çare.
"Bitanemmm" dedim ballandıra ballandıra.
"Duru hayır." nasıl hayır ya off
"Sevgilimmm."
"Toprak Duru hayır." sinir şey. gidip arkasından sarıldım.önüne göndü
"Sevgilim olmaz böyle ama hastasın kıyamam ben sana." beni mi düşünüyor şimdi ? Salak evet !
"Sevgilim sende yanımda olucaksın zaten bir şey olmaz hem bak ne diycem." dedim daha çok yaklaşarak. öpücem mecbur.
"Ne diycen bakayım." diyip ellerini belime doladı. ahh çok zor ama ! Olsun napalım. gözlerimi kapatıp yaklaştım dudağını küçüçük öptüm.
"Yetmedi ama." diyip o öptü beni. öpmek doğru bir kelime olmuyor. dudaklarımı sömürdü hey dudağımı ısırdı.
"Ahh öküz ." diyip ayrıldım. daha önce lise 1 de biriyle çıktığımda onla öpüşmüştüm ama bu daha farklı.
"Çok toysun küçüçüğüm." diyip yanağımı öptü.
"Sende çok öküzsün !" Diyip mutfaktan çıktım.
"Utandın mı sen." diye bağırınca geri girdim mutfağa hem bu ne yapıyor ki mutfakta sabahtan beri.
"Utandım var mı hem sen sabahtan beri ne yapıyorsun burda?" dediğimde ocaktaki yemeği yeni gördüm.
"Açıktım ben." dedi ocağın altını kapatırken. Sonra bana yaklaştı ,o yaklaştı ben kaçtım ta ki sırtım duvarla buluşuncaya kadar.
"Gelme gıdıklarım." dediğimde bana 'çok korktum' bakışları attı ama alayla.
"Ya bitanem bak gelme hem hastayım ben" dediğimde bu sefer güldü. geldi geldi artık gözlerimi kapattım yanağımdan öpüptü. ne yani bu muydu ?
"Hadi yiyelim yemeği sarışın geç kalmayalım." diyip masaya doğru ilerledi.arkasınsan gittiğimde beni omuzlarımdan tutup oturturdu. hiç itiraz edicek halim yok valla. oturdum yemeğimi bir güzel yedim çok güzel yapmış öküz.sonra çıkıp hazırlandım.
Cem beyin emri üzerine pantolon kazak giydim ama olsun gidiyorum ya ona şükür.
-
-
-
Sonunda gelebildik.
"DURU"diyip sarıldı Merve bana.
Sonra bana bir baktı
"Kızım bu ne ha- aaa eniştem de gelmiş benim." dedi Cem'i görünce. anladı tabi nolcak. Sonra Emir'in sesi duyuldu zaten
"Şey buraya bakabilir misiniz ?
Bu gün benim meleğimin doğum günü 14 sene onsuz kaldım ama 3 sene önce onu buldum artık bırakmaya niyetim yok bu şarkıda benden ona." diyip şarkıya başladı
"Bu gün senin doğum günün
Öpücük koydum anlına
Kopardığın o güllerden
Taç yaptım İstanbul'a
Yaşadığım en büyük mutluluk
Çektiğim en büyük acısın
Bir şarkı yazdım sana umarım hep hatırlarsın"
Way bee cidden aşıkmış bizim Emir.
Belimde hissettiğim ellerde ilk başta irkilesemde o kokuyu duyunca rahatladım.korktupumu anlamış olacak ki
"Şşitt benim güzelim." diyip boynumdan öptü.
"Cem!" dedim ama duyamazdı tam o sırada şarkı başladı.
"Dans edelim mi ?"dedi haraketli bir parça ben yorulurum ama yapıcak birşey yok. Cem'e dönüp ellerimi boyuna doladım boyun yettiği kadar tabi. şarkının nakaratına eşlik etmek geldi birden içimden
"Göresim geliyor , denedim yemiyor , bir yanım yok be diyor , bir yanım çok be diyor , ölesin geliyor , denedim yemiyor , canım çok yanıyor!" diye bağırırken Cem bana bakıp sırıttı. Sonra yaklaşıp öptü.herkesin içinde olmaz ki haksızlık !Başka birşey olmadı evdeyim yatmak için hazırlanıyorum ama misafir odasında gördüklerim pekte uykumu getireceğini sanmıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOL YANIM (Tamamlandı)
RomanceHey ! Biri beni burdan çıkartabilir mi? Yine babamın saçma sapan kuralları yüzünden her sene olduğu gibi okul değiştiriyorum. Beni burdan kurtarıııııın. "Ah öküz önüne baksana be" diye çıkıştığım çocuk "Hoop dedik ne o öküz möküz ağzına yakışıyor m...