1 AY SONRA
Ahh yine o Allah'ın belası telefon sesi kapatın şunu lann! Evdeyim hastaneden çıkalı 27 gün oldu babamla o konuşmadan sonra 3 gün daha hastanede kaldım. bu bir ay içerisinde Cem'in yattığı kız Mine değilmiş Sude'ymiş yani Mine'nin ikizi onu öğrendim . babamla aram hiç olmadığı kadar iyi , Çağrı ile hergün konuşuyoruz eve bırakıp evden alıyor. Anıl oda Çağrı gibi , Nehir'le ve Emre ile çok iyi anlaştık Mine'de dahil.
Okulda yine popiyim.
Evde süt dökmüş kedi okulda yavrusu kaybolmuş kaplan gibiyim.
Anıl , Mine , Nehir , Emre , Çağrı ve ben böyle takılmaya başladık. Cemle hiç konuşmadık.
"Duru beni getirme oraya !"
"Geldim be geldim "
Babam yine neye kızdı acaba ? Kalkıp sürüne sürüne banyoya gittim elimi yüzümü yıkayıp saçlarımı taradım. okul formamı giyip kahvaltıya indim . babama sulu bir öpücük verip yerime oturdum.
"Yarın Cumartesi seninle bir şeyler yapalım mı ne dersin ?"
babamla aramız düzeldi demiştim.
"Olur " dedim ufak çocuk gibi ellerimi çırpıp.hızla kahvaltımı yapıp Çağrı'yı beklemeye başladım. telefonuma gelen mesaj ile geldiğini söyledi . bende Neriman annemi ve babamı öpüp çıktım. arabada beni bekliyordu . "günaydın" diyip yanağını öptüm. bu gün birşey vardı yüzü asıktı. soğuk bir sesle "günaydın" diyip motoru çalıştırdı.yol boyu sessizdi.20-25 dakikalık bir yolculuktan sonra okula gelmiştik.
"Sen geç ben gelicem ufak bir işim var geç kalabilirim." Dediğinde başımla onaylayıp arabadan indim , oda hızla arabayı sürüp gitti. yürürken birine çarptım ilk gün yaşadıklarım ve ondan sonrası aklıma geldi.
"Şey pardon " dedi taş çocukmuş . taş ve kibar ikisi bir arada bulmak zor.
"Önemli değil aslında ben önüme bakmıyordum." dedim güldü bende güldüm.
"Ha şey bu arada ben Özgür GÜVEN"
"Bende Toprak Duru KARACA"
"Memnun oldum " diyip gülümsedi. Oha gamzeye bak gamze Gamze değil belediye çukuru gibi lan.
"Sen pek memnun olmadın galiba?"dedi
"Ha yok bir anda dalmışım bende memnun oldum." dediğimde biri Duru diye seslendi , seslenenin Anıl olduğunu farkettim
"Benim gitmem lazım görüşürüz" diyip uzaklaştım.arkamdan
"Görürüz şeker kız " diye bağırdı.
Anıl'ın yanına geldiğimde bana kızgın kızgın bakıyordu .
"Noldu ?" Dedim anlamış olacak ki
"Ne arıyorsun o çocuğun yanında Cem'in arkadaşlarından biri o sana nasıl yararı olabilir Duru!?" Sesi gittikçe yükseliyordu
"Anıl birincisi ben çocuk değilim . ikincisi kimin ne olduğunu biliyorum . üçüncüsü sırf Cem'in arkadaşı diye Özgürle konuşmıycakta değilim!" Diyip sınıfa çıktım.yerime oturup zilin çalmasını bekledim. baktım çalıcağı yok telefonumla oynamaya başladım . o oyun senin bu oyun benim gezip dolanıyorum.yedi oyun gezdikten sonra sonunda zil çalmıştı. defterimi kitabımı çıkarıp telefonumu koydum. bu gün yanım boş olucağa benziyor Çağrıyla oturuyorum normalde ama bu gün yok kim bilir nereye gitti uyuz çocuk. derse gözlükleri kavonez altı gibi olan bir hoca girdi kim lan bu ?
"Günaydın çocuklar ben yeni matematik öğretmenizim sırayla tanıtmaya başlayın kendinizi."
Cam kenarı en arka sırada oturunca en son sıra bana geldi.
"Toprak Duru Karaca " diyip geçiştirdim. diğerleri herşeyi anlatıyordu mübarek neymiş sevgilis varmış annesi tasarımcı babası fabrikatörmüş tek kardeşimiş odası bu okuldaki 3 sınıfın birleşimi kadar büyükmüş. ben bunu yolarım hatırlatında. ben bunları düşünürken hoca beni tahtaya kaldırdı. lise 3 üz tahtaya kalkıyoz ne güzel demi. soruda soru ama ben toprak duru yaparım. çözüp yerime oturduğumda o kızın bana "ineğe bak " dediğini duydum.
Şükür zil çaldı. kız kapı tarafı en önde oturuyordu çıkmadan önüne geçip "kimmiş inek görenim mi ? "Dedim kaşlarımı yukarı kaldırarak.
"canım ojelerimi yeni sürdüm sonra gel" dedi ağzını yaya yaya.
"Bak ağzı bozuk senin o oje şişelerini alır müsait bir tarafına sokarım çakma sarışın baba parasıyla burda bana hava yapıcak güya ben Toprak duru Karaca KARACA holdingin tek varisi şimdi bana inek desene" dediğim sırada bütün sınıf susmuş bizi izliyordu .
"Tabi canım seni kim tanımaz okula geldiğin gibi sürtüğe çıktı adın "
Ben buna dalarım
" Sen gelsene bi" diyip kızın yaklaşmasını bekledim yaklaştığı gibi saçlarını tutup elime doladım karnına bir tekme yüzüne bir tokat eli alışsın yavrucağın demi ilk seferde ağır gelmesin. ben kıza bunu yaparken onun eli armut toplamadı tabi yüzüme 5 metre olan tırnaklarını geçirdi .
"Toprak duru ve hale hemen odama " diyen sevgili Vedat müdüre masum kız bakışlarımı atıp gülümsedim. hale deden ağzı bozukta güya ağlıyormuş. odaya geldiğimizde babamın ve tanımadığım bir adamın orda olduğunu gördüm . sanırım bizim ağzı bozuğun babası.
"Anlatın niye kavga ettiniz?!" Diye sordu Vedat müdür
"Hocam ben bir şey yapmadım geldi beni dövdü." dedi ağlamalı sesle.tutmayın olum beni
"Hocam önce bana inek dedi sonra sürtük dedi. siz napardınız ?" Dediğimde babam alttan alttan gülüyordu. o öğretmişti bana küçükken kava etmeyi.
"Hocam yalan ben öyle bir şey dermiyim ?" Ahh dövcem yine
"Hocam ne yalanı şikayetçiyim sürtük dedi bana yüzümede 5 metre tırnaklarını geçirdi!" Dediğimde dururum çakma sarı
"Kendimi korudum hocam asıl ben şikayetçiyim."
"Ya yetti ama çakma sarıya bak yüzüme beş tane çizik attın neyin kafasıdasın önce inek sonra sürtük dedin dava açarım kızım sana beni delirtme !" Dediğimde babam Altan alttan gülerken o adamda gülüyordu Vedat müdür
"YETER BE !" Diyince korktum valla
"Hale kızın yüzü ne yavrum naptın kıza , niye sürtük diyon kızın ne sürtüklüğünü gördün ?" Diyince yüzüm o kadar kötü mü diye düşünmeye başladım .
"Duru sen çıkabilirsin revire gitti hemşire baksın yüzüne " dedi Vedat müdür . yaşasın kötülük nihahaha.
Çıkıp revire doğru yürümeye başladım kolidorda gören herkes bana bakıp fılışladşıyordu.
"Yeter lan dönün önünüze!" Diye bağırdığımda herkes sustu.
Sonunda revirdeydim hemşireyle konuşurken oda yarama bakıyordu. hak verdi bana sevdim seni hemşire
"Tamamdır bitti çıkabilirsin" dediğinde zil çoktan çalmıştı ve öğlen yemeğine sadece 5 dakika vardı. bizim çardağa gidip oturdum. okulun arkasına bir kız sesi geldi merak ettim gidip baksam mı diye düşünürken oraya giderken buldum kendimi gördüklerimle ağzım bir karış açık kaldı ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOL YANIM (Tamamlandı)
RomanceHey ! Biri beni burdan çıkartabilir mi? Yine babamın saçma sapan kuralları yüzünden her sene olduğu gibi okul değiştiriyorum. Beni burdan kurtarıııııın. "Ah öküz önüne baksana be" diye çıkıştığım çocuk "Hoop dedik ne o öküz möküz ağzına yakışıyor m...