Bölüm-49

1.4K 64 2
                                    

''Nehir abla tuzu uzaltır mısın?'' bu nasıl papates ya tadı tuzu yok.

''tabi canım.Buyur.'' dedi ve yemeğine geri döndü Nehir abla.

Koca bir masada herkes var. Babam, Cem , Mehmet amca , İdil teyze , Nehir abla , Burak enişte , Özgür , Azra , Merve , Emir ha birde küçük Neşe.

Babasının kuçağında nasılda mutlu. Oyş kuzum benim.

''aç değil misin Duru ? '' diyen sesin sahibine döndüm. Babamdı.

''yo dalmışım öyle bir anda.'' diyip yemeğime geri döndüm. Dün ki olaydan sonra sıkı yönetime geçtiler. Tabi sadece benim için. Hastaneden geldikten sonra baya laf yedim ama çok eğlenmiştim oynarken.

Kahvaltıya devam ederken babamın telefonu çaldı.

''afadersiniz hemen geliyorum.'' diyip masadan kalktı. Arkasından baka kaldım. Ne oldu ki şimdi ?

''sen iyi misin bu gün ? '' dedi Cem sadece benim duyabileceğim bir ses tonuyla.

Başımı onaylar şekilde sallayıp kahvaltıya geri döndüm. Babam telefondaki ismi görünce moreli bozulmuştu ne olmuş olabilir ki ya da kim yüzünden bu kadar moreli bozuldu.

''Benim acil geri dönmem lazım holdingte bazı işler karışmış.Duru sende eve gelince beni ararsın.'' diyip yanağıma küçük bir öpücük kondurdu.

''Peki sende gidince haber ver dikkat et yolda.'' diyip sandalyeden kalktım. Kokusunu içime çekerek sarıldım bu sefer. Sanki bir daha göremiyecekmişim gibi , sanki gidip bir daha dönmeyecekmiş gibi.

İçimde kötü bir şey var.Neden ya da niçin hiç bir fikrim yok ama babamı bırakasım gelmiyor.

''Gitmesen.Ya da bende geeyim senle.'' dedim babamdan ayrılırken.

yüzümü ellerinin arasına alırken

''Babacım sen burda kalıyorsun ve ben gidiyorum tamam ?'' dedi.

Başımı onaylar şekilde sallayıp bir kez daha sarıldım. Bilmiyorum neden böyle oldum ?

****************************************

''Kapa şunu ya uykum var benim.''diyip başımı cama geri yasladım.

Saat kaç hiç bir fikrim yok ama hava karardı. Eve geri dönüyoruz.

Babamda aramadı ne yaptı ki ? Of o bu gün içimde kötü bir şey var!

Düşüncelerimi Cem'in telefonunun sesi kaçırdı.

''efendim.'' dedi nazik bir sesle. Öküz ben aradığımda böyle açmıyo !

''Evet yanımda.'' dedi bana bakarak. Babamın sekreteri felan sanırım da beni niye aramadı ki ?

Cebimden telefonumu çıkarp baktığımda kapandığını gördüm.

''Pardon pardon anlamadım nerde dediniz ?'' dedi Cem gazı köklerken.

Ne oluyor yine. Cem niye bu kadar sinirlendi ? Ahh biri bir şey söylesin.

Cem karşı tarafı dinleyip cevap vermeden telefonu kapattı.

''Kimdi ? '' dedim sakin kalmaya çalışırken.

Cevap yok.

''Sana bir şey sordum ! '' dedim. Bu sefer sesimi yükseltmiştim.

yine ses yok. Ahh birine bir şey oldu kesin.

''Cem cevap ver.'' diye bağırdığımda arabayı aniden durdurdu. Ön cama yapışmadığım için şükrediyorum.

SOL YANIM (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin