Bölüm-39

1.5K 79 1
                                    

"Emir o kutu oraya değildi napıyorsun ya !" dedi Merve.
Merve ve ben aynı evde kalmak acaba bir çarşaf kaç günde yıkanacak ? O çoraplar nerelerden çıkacak ?
"Merve bir sus Allah aşkın bitanem ya." yazık Emir'e acıdım yemin ederim.
"Duru bunu nereye koyayayım ben?" arkamdan gelen sesle arkama döndüm. Cem elinde benim resimlerimin olduğu bir kutuyla geldi. inanmıyorum o resimleri tek tek sökmüşmüydü ?
"Sen o resimleri tek tek söktün mü ?" dediğimde güldü. ben eve gitmemiştim Cem gitmişti Neriman annemde ona yardım etmişti evde.
"Yo hayır eve gittiğimde kutunun içindeydiler." dedi sonra devam etti
"Hatta eşyaların bile topluydu."
Allah alla Neriman annem topladı sanırım. evdeki en büyük oda benim odamdı. üç katlı bir evdi eski evim en üst katta babamın odası ve benim odam vardı. babamın odası benim odamın 3/1 kadar felandı. aman neyse ya şimdi de büyük odam .
"Emir!" diyen Merve'ye döndük.
Merve sinirlenmiş ölümcül gözlerle Emir'e bakıyordu.
"Merve ben Napabilirim elimden düştü." dedi Emir yerdeki bardağa bakarak. Merve'nin bardakları bir tanedir.
"Of Emir of." diyip üst kata çıktı. Emir'de onun arkasından.
"Bizde böyle mi olucağız iki üç sene sonra ?" dedi Cem meraklı meraklı.
"Sanmam." diyip elindeki kutuyu aldım. bu işin altında bir şey var ama ne Neriman annem tek gecede toplayamazdı eşyalarımı.
"Cem?" dedim gerçekten merak ediyordum.
"Efendim güzelim." dedi
"Evde biri var mıydı ? Yabancı olan biri ?" dedim o odaya bir şey yapacakları belli.
"Bir kadın vardı. Annene benziyordu." dedi. yok artık o kadınıdamı getirdiler eve. Ahh Allah kahretsin ! Ananem beni hiç sevmezdi babamızda sevmezdi zaten bende ona bayılmıyordum.
"Duru kim o kadın ?" dedi Cem merakla.
"Ananem." dedim sonra odama çıktım. kutuyu yatağa bırakıp Neriman annemi aradım.
"Efendim annem."sesi kötü geliyordu.
"Neriman anne bir şey mi oldu ?" kesin bir şey dedi o yılan karı !
"Yok annem ne olsun?" Kesin ben biliyorum abi !
"Neriman anne bekle beni geliyorum ben şimdi." diyip kapattım. koşarak aşağı indim bu evde bize bakacak bir bakıcıya ihtiyac vardı demi ? Merdivenlerden inerken bir yandan da Cem'e bağırıyordum.
"CEEEEMMMM"
"Efendim?" dedi ben son basamağı inerken. hemen kapının oradaki montumu ve montunu alıp yanına gittim.
"Sevgilim şimdi babamların gidiyoruz Neriman annemi alıp geliyoruz." dedin Cem'i çekiştirirken.
"Gitmek istediğine emin misin ?"Dedi. döverim ben bunu Neriman annemi o yılan karıların eline bırakacak değilim.
"Cem!" dedim sesim ne kadar sert çıktıysa o kadar.
"Tamam tamam." diyip arabay bindi. bende bindim.
"Duru anlatmak ister misin ne olduğunu ?" dedi . tabi haklı çocuk ne bilecek o iki cadının bir araya geldiğinde ne yapacağını.
"Biyolojik annem ve ananem Nerian anneme neler yaparlar aklımız ermez o yüzden hızlı." diyip yanağını öptüm.
"Konu Nerian annemse hemen." diyip gaza yüklendi. Neriman annem mi dedi o daha demin ?
"Sevgilim sen Neriman annem mi dedin daha demin ? " dedim ona bakarak.
"Evet sevgilim senin annen benim annem işte." diyip daha hızlı sürdü. Allah'tan yollar boştu.
"Bak sen." diyip yine öptüm. gerçekten nasıl bir sevab işledim ben karşılığı bu oldu.
Araba aniden durunca düşüncelerim ön cama yapıştı.
"Geldik madam." diyip arabadan indi.
Bende hemen inip eve doğru yürüdüm. zile bastığımda tanımadığım bir kadın açtı.
"Kime bakmıştınız efendim ?" dedi sanırım yeni çalışan.
"Sanane!" diyip hızla içeri geçtim.
"Hanım efendim Pınar han- efendim ne kadar durdurmaya çalışsamda durmadı." dedi karşısında duran Pınar ZÜMRÜT'e
"Yeni çalışanınız hayırlı olun Pınar hanım." diyip salona girdim babam ordaydı.
"Duru kızım nasılsın?" dedi acaba neyle kandırdılar babamı ?
"Iyiym Neriman annem nerde ?" dedim sert bir sesle.
"Mutfakta canım torunum." diyen kapıdaki kadına baktım.
"Ah gerçekten mi ? 6 sene boyunca arayıp sormadın şimdi mi aklına geldim ?" dediğimde bana doğru kollarını açıp yaklaşmaya başladı. ne kadar boktan bir hayatım var !
"Çekil ! Sakın sakın bir daha bana dokunmaya çalışma ! " diyip mutfağa doğru ilerledim. Neriman annem elinde tabaklar önünde tabak yığınlar inanmıyorum ya !
"Neriman anne bırak onları eşyalarını topla gidiyoruz." dedim sert bir sesle. İnan bana Neriman anne sana böyle davranmak istemezdim.
"Hayır Neriman hiç bir yere gitmiyorsun bu evin hanımı benim Duru değil !" arkamdan gelen sese baktım. Pınar ZÜMRÜT sen ne ara bu kadar gadarlaştın ?
"Evet bu evin hanımı sen olabilirsin ama o senin hizmetçin değil benim bakıcım !" diyip Neriman annemin bileğinden tutup sürüklemeye başladım. annem önüme geçip
"Hayır efendim sen bu evdeyken bakıcındı şimdi kardeşinin bakıcısı ve bu evde bir çalışan !" kardeşimmiş. Odamın neden boşaldığı belli oldu !
"Hangi adamdan belli olmadığı bir canlıya asla kardeşim demem ben ! " dediğimde kalkan elini biri tuttu.
"Sakın ! Sakın bir daha Duru'ya el kaldırırsan büyük ya da kadın demem kalkan elini indirmesini bilirim!" diyen Cem'e baktım. çok sinirli gözküyordu.
"Sanada sıra gelecek!" diyip hızla mutfaktan çıktı.
"Duru sana bir şey yaptı mı ? " dedi sakin bir sesle . kafamı hayır anlamında salladım.
"İyi. Neriman anne toplan sende hadi." diyip çıktı. arkasından biz çıktık Neriman annemin odasına gidip eşyaları topladık. evden çıkıcaz arkamdan babamın sesi
"Toprak Duru KARACA ! Duyduklarım doğru mu ?" diyen babama yavaş yavaş döndüm , yanında biyolojik annem hatta arkasında .
"Dur tahmin ediyim baba ya da benim aklım o kadar kötü düşünemiyor ." diyip sustum.
"Annene el kaldırmak ne demek oluyor ? Hemde hamile birinden bahsediyoruz !" Ahh babamızda almış tarafına Allah kahretsin ! Başımı alayla yana eğip
"Gerçekten inanıyor musun o çocuğun senden olduğuna ya da bu kadının hamile olduğuna hadi onuda geçtim benim birine el kaldıracağıma inanıyor musun baba ?" dedim sakin sakin . Babam önce ona baktı inanmak istermişcesine sonra bana
"Senin duyduklarını kulakların duyuyor mu ?" dedi bana yaklaşırken.
"Baba ben gayet rahat duyuyorum bilmem farkındamısın ama o kadın başka bir erkek için seni bırakıp gitti şimdi geleli daha üç gün olmuşken senden hamile olduğunu söylüyor , ben çocuk ya da saf değilim neyin nasıl olduğunu bilen bir insanım bir hamilelik testi yapılması için en az 1 hafta gerekiyor baba 1 hafta o daha geleli üç gün oldu kim bilir kimin çocuğuna bakacaksın kendi çocuğun diye kim bilir kime devredeceksin holdingin diğer yarısını çocuğum di-" diyemeden sol yanağımda hissettiğim acıyla yana savruldum. bu iki olmuştu koskoca hayatımda babam bana iki defa tokat atmıştı.göz yaşlarım artık benden kaçarçasına gözlerimden akıyorlardı.
"Bu kadın için olmazdı baba ! Babannem için tokat attın sustum ama seni terk edip giden başka adamla beraber olan hatta gitmeden de başka adama ait olan bir kadın için asla ! Sen şimdi beni kaybediyorsun ama bir kaç ay sonra her şeyini kaybedeceksin !" dediğimde bana öyle bir baktı ki için parçalandı sanki mümkünmüş gibi.
"Sen Pınar ZÜMRÜT öyle bir düşman kazandın ki cenazen olsa kafama sim
döker gelirim. sana olan nefretimi burda tartışmayalım." dediğimde babamın eli yine kalkmıştı ama bir el engelledi. Yine Cem tutmuştu.
"Bu sefer olmaz Kenan amca. bırak içindeki Nefreti kussun. kussun ki rahatlasın!" dedi .
"Baba sen beni kaybederken sen Pınar ZÜMRÜT büyük bir düşman kazandın." diyip hızla yürüdüm arabaya doğru. sonra zaten Neriman annemle Cem geldi. ilk defa böyle olmuştum. ilk defa babam haketmediğim bir şey için beni silmişti silerkende bir iz bıraktı. Iz bırakılanlara unutulmaz Kenan KARACA .
sen Pınar ZÜMRÜT. Sana gelince benden kork. büyük bir düşman kazandın...

SOL YANIM (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin