Biri şu alarımı susturabilir mi ?
Cuma cuma ne bu saat ya !
Hih cuma mı dil anlatım sınavı var bu gün kalk kalk kalk. Son sınav hadi Duru! Kendimi bunla avutarak banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkayıp aşağı indim. ben niye formalarımı giymiyorum ya ?! Off gitti yine kafa. hemen geri döndüm.
"Duru nereye ?"
"Üzerimi değiştirmem lazım Neriman anne."
"Ah Allahım , Cem'den sonra gitti bu kızın kafa."
"Neriman anne dediklerini duyabiliyorum." bu ne ya herkes bir tutturmuş Cem Cem Cem yeter! Ben Cem'den öncede böyleydim. heh anahtarım nerde ?
"Duru anahtarın burda." Neriman anne sen bitanesin. koşarak merdivenlerden indim. inmedim uçtum resmen çünkü 3. basamakta ayağımı yine bürktüm.
-
-
-
-
"Yine naptın ?" sanane doktor amca ?!
"Merdivenden inerken bürktüm sonradan tepesine düştüm."
"Kırmadığına şükür." diyip sarmaya başladı. hiç bakmıyorda kırık çıkık var mı diye ? Maalesef yine aynı doktor geldi şansıma. sarmasını bitirmiş olucak ki reçeteye bir şeyler karaladı. bu sefer susmadım banane !
"Saol doktor amca çok geçmiş oldu bida yapmamaya çalışırım!" Diyip Cem'e tutunup kalktım.
"Allah kolaylık versin " dedi doktor Cem'e.
"Saolun." demesiyle karnına dirsek yemesi bir oldu. Öküz!
Cem'i beklemeden odadan sekerek çıktım. asansöre doğru giderken ayaklarım yerden kesildi.
"Yaa bırak, git sen doktorla sohbet et."kısasa kısas bayım . onu demiycektin.
"Diyosun ya susarsın ya da sustururum sevgilim hangisi ?"
Bide tehtit ediyoru tam öküz . ben buna nasıl aşık oldum ?!
"Susmuyorum var mı ha , tehtit ede-" yine öptü. Allah'tan asansördeydik kimse görmedi.
"Iyi alıştın." diyip kafamı sakladım. yanaklarımın domatesten farkı olmadığını biliyorum. Asansör durduğunda arabaya gittik , beni ön koltuğa oturtup kendi sürücü koltuğuna geçti. o gelene kadar telefonumda oyun oynuyordum. gerçi hala oynuyoru hadi biraz daha ve reko-
"Heyy" Cem elimden telefonu alana kadar herşey güzeldi hatta rekorumu kırıyordum.
"Biraz sevgilinle ilgilensen fena olmaz hani."
"Ya sen nasıl bir gıçıksın?" Diyip kafamı cama yasladım. öküz nolucak.
"Daldın gittin yine."
"Boğuliyimde kurtulursun işte."
"Kurtulmak isteyen kim " diyip arabayı durdurdu, okula gelmiştik. bana yaklaşıp yanağımı öptü
"Senden kurtulmak istemiyorum , aksine daha çok yanımda ol istiyorum." diyip arabadan indi. hem romantik hem öküz. kapımı açıp beni yavaşça çıkarttı, kuçağına alıcakken,
"Okuldayız burda bali alma" dedim şirin görünmeye çalışırken.
"Peki" diyip elini belime yerleştirdi. bunada ses çıkaramazdım yoksa bırakır gider. yavaş yavaş yürürken bütün gözler bizim üzerimizde ne güzel demi ? Tanınmak ayrı birşey birde okulun en yakışıklı çocuğunun sevgilisi olmak daha ayrı birşey. Ahh havam batsın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOL YANIM (Tamamlandı)
RomanceHey ! Biri beni burdan çıkartabilir mi? Yine babamın saçma sapan kuralları yüzünden her sene olduğu gibi okul değiştiriyorum. Beni burdan kurtarıııııın. "Ah öküz önüne baksana be" diye çıkıştığım çocuk "Hoop dedik ne o öküz möküz ağzına yakışıyor m...