Kızı tanımadığımı belli etmeden içeri geçtim. Cem anlamış olacak ki
" Amcamın kızı Azra , Azra buda Duru yani sevgilim." gülümsemekle yetindim.
"Hoş geldin kızım ben Cem'in annesi İdil . " Cem'e benziyordu , kumrala bakan saçları , yeşil ile mavi arasındaki gözleri. güzel kadındı.
"Hoşbuldum efendim bende Duru."
"Memnun oldum."
"Bende efendim."diyip gülümsedim. Mehmet amca hemen araya karıştı.
"Ee hadi ama benim karnım açıktı." diyince hepimiz yemek masasına doğru ilerledik. Cem yanımdan ayrılmıyordu o ayrı bir heyecan , Azranın gözü sürekli üzerimdeydi oda ayrı bir telaş. oh sonunda kazasız belasız oturdum masaya . İdil teyze tabağımı alıp yemek koydu.
Et mi ? Ben et yemem ki ! Napcaz artık biraz öyle biraz böyle demiycem .
"Anne, Duru et yiyemiyor." bi dakika Cem nerden biliyor bunu ?
"Ah pardon . niye söylemedin ?" Sessiz kaldım ne diycem yiyince kusuyorum mu ?
"Serpil kızım başka tabak getirir misin ?"diye bağırdı İdil teyze . bize kapıyı açan kız girdi içeri . elinde bir tabak koydu ve gitti.
"Mercimek çorbası koyuyorum ozaman Durucum olur mu ?" Çok tatlı lan bu kadın.
"Olur efendim." bende hanım hanımcık olcam diye ah ah. İdil teyze tabağımı uzaltıp yerine oturdu. yemekte Cem'in küçüklüklerini anlattılar gülmekten çatladım diyebilirim. bide İdil teyze "bana İdil teyze yerine İdil anne dersen sevinirim" dedi . sonra salona geçtik. Mehmet amca "nasıl tanıştınız siz ?" Dedi . Cem bana bakıyor, ben Cem'e . Anlatacağı yok diyip lafa girdim.
"Okula babamla kayıt yaptırmaya gitmiştim. kolidorda dolanırken birine çarptım tartışıyorduk işte babam çıkıp Cem'i tanıttı. sonra gitti orda tanıştık." diyip geçiştirdim . Napabilirim herşeyi anlatıcak değilim ya . saate baktığımda epey geç olmuştu 22.54 .
"Efendim baya geç olmuş merak etmesinler ben artık kalkıyım" diyip ayaklandım. Cem'de benimle ayaklanıp
"Ben götireyim bu saatte yanlız olmaz." diyip kapıya yöneldi. nedenini bilmediğim bir sırıtma yerleşti suratıma.
"Yine bekleriz kızım ." dedi Mehmet amca .
"Seninle bir gün başbaşa kahve içelim." dedi İdil tey- hayır anne.
"Olur" diyip gülümsedim, Cem evden çıkmış bile bende fazla geçirmeden çıktım. arabanın içinde torpido gözünde bir şey arıyor gibiydi. Bende arabaya doğru yöneldim. ben arabaya bindiğimde yüzünde bir gülümseme vardı . aradığı şeyi buldu sanırım. sonra cebinden bir zarf çıkarttı.
"Bunu odana asar mısın ? Yani rica etsem ?" Ney ki bu ? Zarfı elime aldım. içini açtığımda Cem'le olan fotoğraflarımız vardı . sebebini bilmediğim bir şekilde yine sırıtmaya başladım. Cem farketmiş olucak ki
"Bunu evet olarak kabul ediyorum " dedi ve arabayı çalıştırdı. ev zaten yakındı 3-5 dakikada geldik .
"İnmiyecek misin ?" İçimden gelse ineceğim ama olmuyor işte onu bırakmak istemiyorum. aşk dedikleri şey ne kadar güzelmiş. ya da ben sadece güzel tarafını görüyorum şuan.
Cem'in yanağına uzandım , küçük bir öpücük kondurdum
"Teşekkür ederim ÇAKMA SEVGİLİM." diyip indim arabadan. çakma sevgilime vurgu yapmıştım. arkamdan sırıttığını adım gibi eminim . kapıya geldiğimde anahtarımı almadığımı fark ettim, zile bastım. biraz bekledikten sonra babam açtı . kıyamam koltukta uyuyakalmış.
"Uykucu hadi soğuk dışarısı ." diyip içeri soktum onu. ben montumu çıkartırken o odasının yolunu tutmuş bile. saate baktığımda 23.05 olduğunu fark ettim . telefonumun çalmasıyla irkildim. mesajmış.
KIMDEN : HÖDÜK
ne demek SEVGİLİM =)
Bir dakika burda çakma yazmıyor ve gülücük var oda beni seviyor oda beni seviyor. koltuğun üstüne çıkıp zıplıyordum ki bileğimi bürkene kadar.
"Ahh!!" Çok ağrıyor lan. Neriman annem koşarak indi merdivenlerden
"Annem noldu ?"
"Ayağımı bürktüm ." güldü montumu getirip giydirdi. sonra birini aradı. sanırım Samet abi. beni kaldırıp yürüttü. Tahmin ettiğim gibi Samet abi kapıyı açmış bizi bekliyordu. arabaya binip hastaneye gittik. Samet abi kucağında taşıdı beni koçum benim maşallah ne güçlüymüştü. sonra sedyeye bırakıp doktor buldu. özel klinig olunca hemen geldiler.
"Söyle bakalım küçük naptın?"
"Ayağımı bürkt- ahhh!" diye bildim çünkü hayvan doktor ayağımı sıktı.
"Nasıl beceredin çok merak ediyorum . 3 gün üstüne basmıyacak." diyip sarmaya başladı. ohh ohh ne üç günü ya !
"Bunlarıda gece yatmadan önce ayağına sürecek." diyip gitti . saol doktor amca çok geçmiş oldu bundan sonra dikkat ederim kendime öküze bak ya !! Samet abi tekrar kucağına aldı beni arabaya bindirdi. orda uyuyakalmış yine . bu aralar huy edindim arabada uyumayı.
-
-
-
Yine mi o alarımı ya ! Offf . Seke seke banyoya gittim , yüzümü yıkadım. odama geri dönüp üzerimi giydim. aşayı nasıl iniceğimi düşünürken buldum . küçükken oturarak inerdim yine öyle yapıcam. odamdan sekerek çıktım. merdivenin başına gelince oturdum . yavaş yavaş iniyordum Neriman annem gördü .
"Annem napıyorsun ?" Diyip gülmeye başladı.
"Anne gülme ya ayağım ağrıyor sekerek merdivenden inemezdim demi." diyip aşağı indim. En sonunda inebildim. ama kapı çaldı Neriman annem açtı kapıyı Cem gelmiş.
"Günay- noldu buna?" Bak ya bu olduk.
"SANANE !" Diyip masaya sekerek gittim .
"Geç kaldık ve senin telefonun nerden ?" Hih ben çantamı odamda unuttum.
"Odamda " dedim masum çocuk bakışları atarken .
"Ben alıp geliyim " dedi Neriman annem. canım benim ya. ben ağzıma patates atarken bir anda ayaklarım yerden kesildi. Cem beni kucağına almış.
"Imdat adam kaçırıyorlar hemde beni ."
"Sus bak yoksa kötü olur."
"Yaa bırak yürüyebil-" Hayır beni yere atmadı öptü. öküz tam öküz ya ! Arabaya bindirdi gitti. git kaç hemen zaten . geri geldiğinde elinde çantam ve ayakkabılarım vardı onu bali düşünmüş. arka kapıyı açıp oraya koydu çantamı. sonra benim kapımı açıp ayakkabılarımı giydirdi. aferim hödük.kalkıp kapıyı kapattı sonra yerine geçti. motoru çalıştırıp sürmeye başladı.
"Torpido gözümde simit var sana aldı." diyip yoluna devam etti. ben simit yiyemem ki . Aman neyse zaten okula geldik. tam kapımı açtım inicem yine yerden kesildi ayaklarım.
"ya bıraksana beni!"
"Bak yine uyarıyorum."bu sefer öpemez okuldayız.
"Banane bıra-" yine öptü of of. herkez bize bakıyor ne güzel demi. aha karşıdan Merve geliyor.
"Noldu bu şapşala ?"
"Sensin şapşal." diyip sustum.
"Ayağımı bürkmüş üç gün böyle." dedi Cem bey.ne yani ben her indir beni dediğimde Cem beni öpücek mi ? Hayırrr! Aslında güzel olabilir ama herkezin içinde olmuyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOL YANIM (Tamamlandı)
RomanceHey ! Biri beni burdan çıkartabilir mi? Yine babamın saçma sapan kuralları yüzünden her sene olduğu gibi okul değiştiriyorum. Beni burdan kurtarıııııın. "Ah öküz önüne baksana be" diye çıkıştığım çocuk "Hoop dedik ne o öküz möküz ağzına yakışıyor m...