Bölüm-24

1.9K 84 4
                                    

Neriman annemin çıyaklayışıyla uyandım. bu gün Cumartesi ve ben dün gece hastaneden çıkmıştım. be kadar güzel demi . neymiş efendim bronşidim baş göstermiş. kendime dikkat etmem lazımmış felan fişman.

"DURUUU" ahh Allah'ım o nasıl bir çıyaklama

"GELDİMMMM" benimkide fena değil. telefonumu bulduğumda saate baktım 11.37. Oha geç kaldım. bu gün saat 10 da Merve'yle buluşacaktım. hızla yataktan kalktım. telefonum çalıyor kesin Merve . aaa yok Cem'miş.

"Efendim ."

"He canım biz geldik sen yoksun birşey mi oldu merak ettim." Cem varsa Emirde var ozaman Anıl felan hepsi var desene ya .

"Duru"

"Heh . yani şey uyuya kalmışım hazırlanıp geliyorum ben." diyip cevap beklemeden yüzüne kapadım. Hemen dolabın başına geçtim. diğer kızların aksine 'giyecek hiç birşeyim yok!' Lafını etmezdim. zaten çoğu kızın dediği şey 'çok çocuksu giyiniyorsun.' oluyordu. SANANE benim giyinişimden! Bunları düşünürken elbise giymiştim(multimedya). hemen saçlarımı tarayıp aşağı indim. makyaj yapmazdım gerekmediği sürece.

"Neriman anne ben geç kaldım çıkıyorum."

"Tamam annem baban para bıraktı onu al yanına." oh iyi bali .masanın üzerinde duran paraları alıp çantama attım. evden çıkıp yürümeye başladım. sahil kenarında bir Kafe'de buluşacaktık. yakındı bizim eve. yolda yürürken magazincilere rastladım. Allahım suçum neydi?

"Nasılsınız Duru hanım ? "

"Bu gün yine çok şıksınız."

"Cem beyle olan ilişkiniz hakkında birşey demeyecekmisiniz ? "

"Nereye gidiyorsunuz?"

Soru yağmuru be bizim hocalar sınavda daha az soru soruyor .

"Teşekkürler iyiyim şimdi de Cem'in yanına gidiyorum iyi günler." Diyip hızlı adımlarla uzaklaştım. sonunda varmıştım. hemen bizimkilerin yanına gidip masaya oturdum.

"Selam gençlik."

"Oo sonunda gelebildin."

"Merak ettim"

"Nerdesin be kızım"

Her kafadan ayrı bir ses bu ne ya .

"Evdeydim , yürüdüm geldim. magazincilere takıldım yolda. merak edicekde birşey yok." diyip montumu çıkarttım.

"Üşürsün" Cem beni mi düşünüyor. yok canım ne düşüncek o beni.

"Üşürsem sarılırsın canım " dedim bende Merve'ye anlatmamıştım. bütün kızlar yerimde olmak istiyor zaten hele Gözde nasıl çatlıyor bir bilseniz. ben bunları düşünüp sırıtırlar telefonum çaldı.

Yine aynı şey 'TONTONUM' babannem öldü beni nasıl arıyabilir ki . gülen yüzüm düşmüştü. bu sefer pes etmek yada bayılmak yok acıcaktım telefonu.

"Duru birşey mi oldu ?" Merve'yi takmayın telefonu açtım.

"Babanne ." babannemin sesini duymaktan korkuyordum.

"Şey ben babaanneniz değilim. hattın yeni sahibiyim ." Kadın bunları derken gözümden bir damla yaş yanağımda dans ederek indi. kadının sesi çok tanıdık geliyordu .

"Peki kusura bakmayın."

"Şey nasıl diyeceğimi bilmiyorum Duru ama benim güzelim Annen." kulaklarıma inanmak istemiyordum. telefonu hızlı bir şekilde kapatıp. masadan kalktım. dışarı çıkıp üzerime montumu giydim. suyla karışık kar yağıyordu . hava biraz soğuktu. koşabildiğim kadar hızlı koştum. koşarken ağlıyordum kimse fark etmiyordu zaten yağmur göz yaşlarımı saklıyordu. artık nefesim bana ihanet edip kesildi. ayaklarım bedenimi taşıyamayacak kadar acizdi. oraya yığılıp kalım.

SOL YANIM (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin