CEM'den
"Uyu istersen." dediğimde hiç bişi demeden yumdu gözlerini . Kendi evime götürecektim onu. Babamların yanına gidersek her an her şey olabilirdi.Neyse konumuz o değil.
Duru'nun annesinin gidişinde ne gibi suçu olabilir ki ? Nasıl yani küçüçük bir kız çocuğuyken nasıl suçlu olabilir.
Ben düşüncelere dalmışken eve geldiğimizi fark ettim. inip kapıyı açtım önce , sonra geri dönüp Duru'yu kuçağıma aldım eve girip üst kata odama çıkattım. üzerinde okul forması bide benim hırkam vardı gözlerinin altı morumsu bir renk almış ve şişmiş . onu yatağıma yatırıp dolabıma yöneldim. ona olabilicek bir şey aradım ahh buldum . bi t-short giydirdim hemen üstüne şort eteğini çıkarttım , ayakkabılarınıda çıkartıp üstünü örttüm. karşıdaki koltuğa oturup onu izlemeye başladım. o adamın dedikleri aklıma gelince aklım karıştı . Duru napmış olabilir ki ? Bu düşünceyle uykuya dalmışım ama beni uykudan ayıran ses Duru'nun çığlığıydı.
"ANNEEEE GİİTTTT" korktum.
"Duru geçti güzelim uyan bak ben varım burda " uyanıp kafasını boynuma gömdü hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı.
"Duru geçti güzelim sakin."
"Cem annem geldi bana 'sen suçlusun' dedi ben naptım onlara ?" Diyip daha çok ağlamaya başladı.Saçlarını okşamaya başladım. başını kaldırıp burukça gülümsedi.
"Noldu ? " Dedim birini hatırlatım sanırım.
"Hiç saçımla oynandığında uykum gelir " dediğinde saçlarını öptüm. saate baktığımda gecenin 3'ü olduğunu fark ettim. haber vermedik biz Neriman hanıma
"Duru sen yat ben Anıl'ı arıyım söyliyim bi." diyip kalktım oda başıyla onayladı.numarayı bulup aradım
"Anıl , Duru burda bende merak etmeyin Kenan amcayada söylemeyin bu sefer Duru'yu tutamayız." dedim
"Tamam bişi olursa haber ver iyi bak ona." dediğinde kapadım.
Odaya girdiğimde Duru tavanı izliyordu.
"Uyumadın mı sen ?"
"Seni bekledim."
"Neden ki ?"
"Ya şey bişi isteyebilir miyim ?"
"Evde süt yok küçük hanım."
"Hödük, dağ ayısı nolcak ."
Onunla uğraşmayı o kadar çok seviyorum ki
"Tamam tamam söyle bakalım ne istiyorsun?"
"Şey saçlarımla oynar mısın ? "
"Yat bakalım " diyip yatağa yarı oturur şekilde uzandım. oda başını göğsüme koydu. saçlarıyla oynarken son duyduğum şey Duru'nun sesiydi
"Teşekkür ederim hödük" dedi fısıltıyla.
Sonra bende uyumuşum zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOL YANIM (Tamamlandı)
RomanceHey ! Biri beni burdan çıkartabilir mi? Yine babamın saçma sapan kuralları yüzünden her sene olduğu gibi okul değiştiriyorum. Beni burdan kurtarıııııın. "Ah öküz önüne baksana be" diye çıkıştığım çocuk "Hoop dedik ne o öküz möküz ağzına yakışıyor m...