Bölüm - 21

2K 81 2
                                    

"Peki Duru hanım bu gün kendinizi nasıl hissediyorsunuz?"

sanane nasılsam nasılım.

Babannemin ölümünün üzerinden 7 hafta 3 gün geçti. ben kendimi soyutladım. bu 7 hafta içinde ilk 2 hafta odamda bağıra bağıra ağladım ve odaya hiç kimse giremedi. Sonraki haftalar sabah okul , okul çıkışı arkadaşlarla kafeler, geceleri de barlarda oluyordum. tabi beni toplayan biri var HÖDÜK.

5 haftadır pisgaloğa geliyorum ama beni daha çok sinirlendiriyor. Off baba off

"Her geldiğimde bunu sormak zorundamısınız ? Yok yani bn sıkıldım sürekli aynı şeyleri anlatmaktan ve anlaşılmamaktan."diyip kalktım.kliniğin bahçesine çıkıtığımda tabi yine hödüğü gördüm.

"Erken bitmiş."ne demezsin

"Gelmiycem bundan sonra sürekli aynı şey daha çok morelim bozuluyor" diyip arabaya bindim , oda bindi.

"Nereye gidiyoruz "

Bu gün havamda değildim gitmek istediğim bir yerde yoktu .ama uçurum olabilir.

"Uçuruma gidelim mi ?"

"Olur" diyip motoru çalıştırdı ve sürmeye başladı.

Yaklaşık 30-35 dakikalık bir yoldan sonra uçurumun kenarındaydık.

En dibe gidip oturdum. bütün yaşadıklarımı düşündüm.17 sene boyunca hatırladığım herşeyi.

Annemin beni terk edişini

Babamla kavgalarımızı

Babannemin ölüşünü

Çağrı'nın bana haber vermeden yurt dışına gitmesini evet doğru duydunuz çağrı bana haber vermeden yurt dışında okuluna devam ediyor.

En önemliside hödüğün yanına kendimi güvende hissetmem. bana sarıldığında yada kuçağına aldığında kokusundan başka bir şey düşünememem. ne bu peki ? Aşk mı ?

Tabiki değil sadece boşkuktayım onu doldurmaya çalışıyorum .

"Gidelim mi ?"

"Saate kaç ki ya da kaç saattir buradayız ?" Zaman çok çabuk geçip gidiyordu.zamanla öğrendik.

"Bir buçuk saattir oturuyorsun ve şuan saat 18.37 "

"Kalkalım üşüdüm zaten " dediğimde üzerinden montunu çıkartıp bana verdi.

"Teşekkür ederim" diyip gülümsedim oda gülümsedi. bi tek Cem'in yanında böyleyim diğer herkesin yanında yokmuşum gibi oluyorum . bunları düşünürken arabaya binmiştim.

Uykum ağır bastı başımı cama yaslayıp gözlerimi kapadım.

Eve geldiğimi birinin beni kucağına almasıyla anladım. Cem'di bu o huzur veren kokusundan anladım. uyanmıştım ama o kokudan ayrılmak istemiyorum. neden böyle oluyor, onun yanındayken güvende , kokusunu duyunca huzurda hissediyorum . Sırtım yumuşak bir yere değdiğinde yatağa yatırıldığımı anladım. o huzur veren koku artık yoktu.neyse bende uyiyim artık.

-

-

-

Uyandığımda aşağıdan nefis kokular geliyordu . ama yemekten önce bir duş fena olmazdı. üzerimi çıkartıp sıcak suyun vucudümda dans etmesine izin verdim . Biraz oyalandıktan sonra Neriman annemin sesiyle artık çıkma vakti geldiğini anladım.çıkıp dolabın başına geçtim , evden çıkmam artık o yüzden tulum pijamamı giydim. Kahve renginde tulumumun şapkasında ayı kafası vardı.aşağı inip mutfağa geçti.

''nermian anne '' ohh mis patates köfte en sevdiğim.

''söyle annem''

''babam nerde''

''ben geldim''diyie bağırınca babam kapıya koştum.

''oo duru hanım sizleri evde görmek ne büyük şeref '' bide dalga geçiyor ya !

''of baba ya '' diyip salona geçtim.televizyonu açıp karşısındaki kolduğa oturdum. kanal kanal dolaşmaktan sıkıldım bir kanalda durdum. magazin programı vardı.tam değiştirecektim ki sunucunun dedikleri dikkatimi çekti.

''ÜNLÜ HOLDİNGLERİN TEK VARİLERİ BERABER Mİ?

CEM ÇINAR DERİN VE TOPRAK DURU KARACA AŞK MI YAŞIYOR?'' duyduklarımla şoka uğramıştım. telefonum nerde benim.buldum Cem Cem heh onuda buldum aç şunu aç

''söyle baş belası!''

''sensin be baş belası televizyondakileri duymadın heralde !''

''n'olmuş ki ne diyorlar televizyonda ?'' sunucunun takldini yaparak

''ŞOK ŞOK ŞOK CEM ÇINAR DERİN VE TOPRAK DURU KARACA AŞK MI YAŞIYOR?'' dediğimde sonunda çırlamıştım.

''hay sesine nolmuş magazin uydurması işte takmayız olur biter.'' şuna bak ya hödük işte nolcak adamdaki rahatlığa bak vay anasını

''cem sen ne dediğinin farkındamısın ya hemen şu haberleri kaldırt !'' diyip yüzüne kapadım. sonunda bizim habere sıra gelmişti.

''ünlü holdinglerin tek ve biricik varileri acaba beraber mi sorularına cevap veriyoruz.

Cem Çınar DERİN ve Toprak Duru KARACA ilk olarak Nesrin KARACA'nın cenazesinde beraber görüldü. aynı arabadan inip cenaze sırasında sarılıp dönüşte aynı arabayla geri döndükleri gözden kaçmadı. daha sonra bir gece kulübünde beraber içerken görüntülendi. sosyal medyada bir çok resim paylaşan bu ikilinin ilişkisi var mı ? '' 

''duru'' 

''hihh'' ahh korktum baba arkmada napıyon . bi dakka bi dakka babam hepsini duydu mu of of

''hayırlı olsun güzelim damat tanıdıkmış.''

''baba yok öyle birşey !'' diyip koşarak odama girip kapımı kilitledim.

telefonum çalıyor.

''ne var ?!'' 

''ya bi sakin ne bu sinir ?'' Cem'di

''ne var dedim söyle ! ''

''napıcağımızı buldum , yalanlarsak kimse inanmaz bizde doğrulayacağız daha sonra ayrıldık sadece arkadaşız diyip olayı kurcarıcaz var mısın ? '' off off haklı şimdi .

''tamam'' diyip yüzüne kapadım.

yatağa uzanıp düşünmeye başladım. ne düşünsem diye ama telefonuma gelen mesaj sesi hepsini kaçırdı.

KİMDEN : HÖDÜK

İYİ GECELER SEVGİLİM :)

ahh kafayı yiycem 

KİME : HÖDÜK

SENİ VAR YA BİR ELİME GEÇİRİRSEM ! HÖDÜK , DAĞ AYISI , UZUNLARIN KRALI , DOMUZCUKLARIN YEMEĞİ !

ohh içim rahatladı. yeter uyuya bilirim.ahh ne mesajmıştı be . banane bakmıycam ! Uykumda kaçtı zaten. leptabın başına geçip oyun oynamaya başladım.sıkılınca face'ye bir göz atıyım dedim ki bildirimler toplanmış bana güne gelmiş gibi bu ne lan !

heh çoğu Cem'le olan fotoraflarımıza 

'gitti gül gibi çocuk hemde bu kıza'

'ahh annem sen bunlara mı kaldın burda ben varken '

'kıza bak ya kaptı çocuğu'

bu ne ya bi tane olumlu olmaz mı ?

' yakışıyorsunuz  Allah ayırmasın atılan yorumlara bakarak sakın ayrılmayın.' hey kim bu sevdim bunu.ismi görünce bir anda gözlerim sabitlendi nefesim kesildi niye böyle yapıyor ki ?

SOL YANIM (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin