Bölüm-43

1.7K 77 1
                                    

Multimedya : Duru'nun partide giydiği kombin

CEM'den

"Ya oğlum sen kankası değil misin ? Çağır işte !"
Öldürecek bu çocuk beni !
"Tamam ama bana söz verdin kız bulcan bana bak."
Hâlâ kız diyor sabır!
"Özgür kalk siktir git! O partiye Duru başkasıyla gelirse silerim seni !" diyip yüzüne kapattım.
Toprak Duru KARACA. naptın bana böyle bir bilsem. of of kokusunu özledim. huzurun ta kendisi olan gözlerini özledim. neyse yumuşama Cem çocuk gelecek.
Heh şimdi gelelim şu piçozların iddia meselesine. Benim olan üzerinden iddia ha. Güzelmiş . Acısıda daha da güzel olur.
Kapının açılması düşüncelerimi böldü.
Emir yanında Egemen'le içeri girdi.
"Abi benim işim var." diyip çıktı.

Başımla sandalyeyi gösterip
"Gel otur Egemen kardeş." diyip ellerimi cebime koydum , başımı hafif öne eyip gelmesini bekledim. yazık ufak tefek bir çocukmuş iki vuruşta elimde kalmasın yeter.

"Eee sizin iddia işi ne oldu ? Tavladın mı Duru'yu ? "dedim sakin sakin. bunlar fırtına öncesi sakinlik. Birazdan neyin ne olacağını kimse bilmez.

"Vallahi bir daha olmaz abi." dedi.

"Eğer ona bir defa yaklaşırsan değil dövmek öldürürüm sen !" dediğimde oturduğu sandalye ile bütünleşti.
"Tamam abi." diyip seslice yurkundu sonra devam etti
"Büyüklük sende kalsın." dedi. yavaşça ona doğru eğildim yüzlerimiz aynı hizaya geldiğinde fısıltıyla ama sert bir şekilde konuşmaya başladım

"Benim olana dokunanın nefesini keser. bunu o göt beyinli arkadaşlarınada söyle!" diyip geri çekildiğim an kapı açıldı.

Ahh Duru ne işin var burda ?!
O merakın biraz da başka şeyler için çalışsa. hani benim seni aldatmadığımı araştırsan. Ama yok nerde bir bokluk var benimki orda!

"Kızım sen canına mı susadın ?" diyen Egemen'e ters bir bakış atıp Duru'ya döndüm.

"Bilmem belki susamışımdır." dedi dalga geçer gibi. hatta geçer gibi değil bizzat geçti.

Git Duru git ! Beni böyle görüp benden daha çok nefret etme git!

"Istersen gi-"

"Çocuğu bırak gideyim." dedi. safım benim. onun üzerine iddiaya giren çocuğu savunuyor.
Herkesi savunuyor , dinliyor ama bana gelince hiç bir bok yok ! Bu düşünce ile ellerimi yumruk haline getirip sesimi yükselttim

"Duru git!"
Git Duru git artık. hiç bir şekilde benimle konuşmayıp bir Piç yüzünden benimle konuşmana dayanamam.
GİT...

"Ağalığın lüzumu yok çocuğu bırak cezayı ben çelerim." yok artık ! Böyle diyor ama gerçekleri bilse yine yapar mı ? Tabikide yapar Duru'dan bahsediyoruz.

"Duru musun nesin kızım canına mı susadın git diyor git işte benim en fazla kolumu baçağımı kırıp gönderir." diyen Egemen'e baktım. akıllı çocukmuş ama yazık olacak.

"Yoo sanada bir şey olmayacak banada. Cem bize bir şey yapmaz. Eğer yaparsa gerçekten büyük bir düşman kazanır." dediği an bütün dünya başıma yıkıldı. hızla yanında geçip gittim. yesinler düşmanını !

Kolidorda hızlı hızlı yürürken bir ağzı yayığın ağzından ismimi duydum

"CEĞEMM" ağzına fırın küreği ile vurasım var ! Yağmur geliyordu. Aslında güzel kız ama tipim değil. iki güne ayrılırım zaten hatta ben hatayı bununla çıkmakta yaptım. o gör Özgür'ün dediklerini dinledim başıma bunlar geldi. Yağmur'un sesinin aksine sakin ve düzgün bir sesle cevap verdim
"Efendim."

SOL YANIM (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin