Keşke açmasaydım kapıyı. Cem altında da Mine vardı inanmıyorum!kapıyı kapatıp hemen kendi odama geçtim. kendimi niye kötü hissediyorum , neden kalbimde adını bilmediğim bi acı var? Bunları düşünürken eşyalarımı topladım zaten çok bişi yoktu. koşarak alt kata indim tam kapıdan çıkıcakken arabanın anahtarları gözüme çarptı. hızla elime alıp çıktım. az çok biliyorum kullanmayı ama trafiğe hiç çıkmadım . binip çalıştırdım , gayet güzel gidiyorum şuan ama neden gözlerim benden izinsiz yaşlarımı akıtıyor hiç bir fikrim yok!
Ahh nereye gidicem ben napıcam ?
Çağrı doğru ya telefonum nerde benim ? Heh buldum çağrı çağrı çağrı onuda buldum 'ara' tuşuna bastım korna sesi duydum sonra bir çığlık
"Aaaaaaaaaaaaaa"
sanırım o benim çığlığımdı.sonrası karanlık ait olduğum yer karanlık . o kadar huzurlu ki burası .
CEM'den
Mine'nin ikizi Sude geldi odama çıktık o sırada Duru uyuyordu. otururken Sude birden kuçağıma oturdu napmaya çalışıyor diye düşünürken dudaklarıma yapıştı . sömürdü resmen . Mine hanım hanımcıkken Sude nasıl böyle sürtük olabiliyor hiçbir fikrim yok! Ben bunu düşünürken Sude beni yatırıp üzerime çıktı. bi yerden sonra gerçekten sıkmaya başladı. onunla gerçekten birlikte olabileceğimi felan mı sandı ?
"Sude yeter bence sende git artık."
Dediğimde çocuk sesi çıkartır gibi
"Ama daha yeni başlamıştık " dedi of Allahım off
"Sude git dedim !" dediğimde çantasını alıp çıktı. Duru napıyor ki ?
odamdan çıkıp Duru'nun odasının önüne geldim kapısı açıktı girdim yatağında yoktu dolabıda boştu . nerde ki?
Alt kata inerken telefonum çaldı
'ANIL' yazısını görünce şaşırdım niye arıyo ki ?
"Efendim ?"
"Cem , Duru ahhhh duru iyi değil kaza yapmış senin arabanla hastanedeyiz Duru'yu arama diye söyledim " diyip kapadı . Duru niye hastanede noldu ki babası felan mı bişi dedi acaba yada yok canım bizi görmedi demi ?
Ahhh Allah kahretsin .koşarak çıktım evden arabam yok taksi doğru taksi heh geliyo bi tane
"Nereye ?"
"Bi dakika sorucam siz düz gidin."
başıyla onayladığı sırada Anıl'ı aradım
"Anıl hangi hastane ?"
"Özel klinik"dedi bende kapadım.
"Özel klinik" dedim düşünmeye başladım. niye yaptı böyle bişeyi ya da ben niye kendimi suçlu hissediyorum ? taksi durduğunda geldiğimizi anladım parayı verip indim. görevli kadına gidip
''Duru KARACA'' dediğimde önünde ne varsa ona bakıp ''6. kat 1697 numara efendim'' dedi koşarak asansöre gittim. burası normel odaların olduğu kat değil . Allah kahretsin Duru yoğun bakımda hep benim yüzümden .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOL YANIM (Tamamlandı)
RomanceHey ! Biri beni burdan çıkartabilir mi? Yine babamın saçma sapan kuralları yüzünden her sene olduğu gibi okul değiştiriyorum. Beni burdan kurtarıııııın. "Ah öküz önüne baksana be" diye çıkıştığım çocuk "Hoop dedik ne o öküz möküz ağzına yakışıyor m...