Bölüm - 10

2.5K 111 3
                                    

"DURU!!" Ne bağırıyo bu öküz gibi ya

"Ne var be?" Arabanın içinden kafamı uzaltıp bağırdığımda kızımızı görmüş boğa gibi bakıyordu.

"Kızım korktum malmısın niye haber vermiyon?"

Bide kızıyor ya üşüdüm olamaz mı ?

"Üşüdüm , açıktım , uykum var hadi!"

"Tamam ama bi sorun var "

"Araba bozuk deme atlarım aşağı!"

Atlamam da işte laf olsun

"Yok öyle değil ya Nesrin teyze .."

Nolmuş babaanneme ya

"Noldu babaanneme !"

"Hastaneye kaldırmışlar fenalaşmış gidelim istersen"

Babannem benim yüzümden babama kızıp onları cezalandırdım.

"Gidelim Cem lütfen hadi sallanma." diyip gözlümdeki yaşları özgür bıraktım.


————————————————


uzun bir yolun sonundan hastanenin önündeyiz hemen inip koştum. görevli kadına babannemi sordum. 3. Kat 984 numaralı oda olduğunu söyledi. koşarak asansöre gittim ama en üst kattaydı bekleyemezdim. Koşarak merdivenlere yönelidim. kolidorun başına geçtiğimde herkez bir yerde oturmuş düşünüyor gibi bi halleri vardı.

"BABANNE!!" Dediğimde herkez bana baktı.

"Duru annem nerdeydin sen ?"

"Neriman anne babannem nasıl nerde gösterin ona bana "diyip Neriman annemin kollarından çıkmaya çalışıyorum. odadan bi kadın çıktı "hasta uyandı görebilirsiniz " diyip gitti . bu sefer Neriman annemin kollarından kurtulup koşarak içeri girdim . babannem yatıyordu gözlerinin altı şişmiş kolunda serum felan hepsi benim yüzümden.

"Babanne affet beni ."diyip hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.

"Babannem yapma böyle geldin ya gerisi teferruat ."dediğinde odanın kapısı açıldı .

"Toprak duru Karaca dışarıda konuşmamız lazım yürü!"dediğinde hiç bişi demeden çıktım kolidora ellerimi cebime sokup beklemeye başladım.bir süre bekledikten sonra çıktı kapıdan.

"SENIN BU YAPTIKLARIN NE DURU BANA ADAM GIBI BIR AÇIKLAMA YAPMAK ZORUNDASIN!"

"Birincisi bana bağırma ! Ikincisi karşında çocuk yok senin! Eğer üçüncüsüne gelirsek o koca bir hiçden ibaret . biz ailemiyiz baba bi bak sen ve benden oluşan küçükte olsa bi ailem vardı artık oda yok Kenan Karaca annem gittikten sonra suçlusu benmişim gibi acısını benden çıkarttı . sıkıldım anlıyor musun ? Senden ve saçma kurallarından böyle yaparak bi yere varamayız !" diyip uzaklaştı .

"SENIN SUÇUN !" Diye bağırdı arkamdan. benim suçummuş naptım ben onu söylesin bi!

Hastanenin önündeydim hava soğuk üzerimde bi hırka vardı kiminde ki ? Sanırım Cem'in uçurum kenarındayken verdi herhalde . aman onu düşünecek halim yok param yok yanımda çantam nerde peki ? Off uçurum kenarındaydı.

Napıcaktım peki ? Nereye gidecektim ?

"Bane gidebiliriz" Cem'in arkamda olduğundan haberim bile yoktu.napsam ki gitsem nolur gitmesem dışarıda kalıcam ?

"Yemem seni korkma babanda demeyiz bende olduğunu Neriman anneye haber veririz yeter."diyince fena fikir gibi gelmedi.

"Olur " dedim ilerde duran arabasına ilerlerken.

"Bu kadar meraklı olduğunu bilmiyorudum."ahh başladık yine!

"Böyle yapıcaksan gelmiycem!"

"Tamam şaka şaka bin hadi" diyip bindi öküz.bende bindiğimde arabaya çalıştırdı.

"Uyu istersen " dediğinde gözlerimle savaş yapıyorduk ama yenik düştüm ve uykunun kollarına bıraktım kendimi. eve geldiğimizi birinin beni kucakladığında anladım.

SOL YANIM (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin