CEM'den
Duru'nun babaannesi arayıp Duru'nun kayıp olduğunu söyleyeli tam 3 saat oldu nerde bu ?!
Bişi yapmaz kendine demi ?!
Bakmadığım yer kalmadı nerdesin be sarışın?
Heh bi sen eksiktin Gözde arıyo
"Ne var ?!"
"Cem Canım sıkıldı bu gece bişiler yapalım mı ?" Sürtük nolcak işte
"Gözde git başımdan !" Diyip yüzüne kapadım.
Nerde olabilir nerde nerde . Direksiyonu yumruklamaya başladım artık niye bu kadar endişeleniyorum anlamıyorum ki ?!
Ben olsam nereye giderdim düşün Cem düşün. Ama o ben değil işte masum zayıf küçük bi kız çocuğu daha
Ya intihar ettiyse yok canım etmez demi etmez ya duru o kadar da mal değil. ya sahile gider dur ya bunlar Anıl la önceden tanışıyorlar demi. telefonda Anıl'ın numarasını bulup aradım.
"Buldun mu ?" Dedi o daha kötü durumda sanırım.
"Yok bulamadım da şey için aradım eskiden napardınız annesi öldüğünde felan nasıl sakinleşti duru ?"
"Uçurum duru uçurum kenarını hep sakinleşmek için kullanır ama yok ya duru yapmaz demi ?"
"Bilmiyorum!"
"Yapmaz benim kardeşim yapmaz bizi bırakıp gitmez "
"Tamam sen kapa ben alıp geliyorum onu " diyip kapadım telefonu .
Hızla uçuruma sürdüm. oradaydı bırakmamış bizi . ben niye seviniyorum ya ?! Neyse sonra düşünürüm .
"DURU!"
"Cem niye geldin sen ne diyceksin ?"kokuyorum ya atarsa kendini ? Yok canım atmaz demi atmaz.
"Güzelim sakin gel konuşalım."
"Gel yanıma konuşalım " dedi iyi bali yaklaşma felan demi .
"Tamam bak geliyorum sakın bişi yapma " dediğimde oturup ayaklarını sallandırdı. bende yanında oturup ayaklarımı sallandırdım. üşümüş , gözleri şişmiş, rengi solmuş.
"Yoruldum " dedi .
Ben susuyorum o anlatıyordu.
"Annem 11 yaşındayken gitti ölmedi o başka bir adamla gitti beni bırakıp gitti . babam annem gittikten sonra benden uzaklaştı. o gece ne dediğimi hatırlıyorum annem geldi 'affet beni' dedi affedemem onu Cem " diyip tekrar hıçkırarak ağlamaya başladı . üstümdeki hırkayı koydum omuzlarına sonra sarıldım. oda sarıldı. nasıl bir insan evladını bırakıp gider ki ?
"Geçti güzelim hem bak ben varım tonton babanne var Neriman anne var Anıl , Emre , Çağrı , Mine , nehir bak bir sürü arkadaşın var ." diyip saçlarını öptüm . burukça gülümseyip "eve gitmek istemiyorum" dedi napıcaktım ki ?
"Babannen merak eder hem perişan oldu kadın Neriman anne desen öyle "
"Babam ?" Dedi bu sefer ne diycektim?
"Söylesene o ne dedi ? Naptı ? Tabi ki hiç bişi ! "
"Babanın toplantısı varmış ona gitti." ne yani adamın dedikleri aklıma gelince ben bile üzülüyorum duru nasıl katlansın 'dikkat çekmek için yapıyo duru bu sonuçta 2 saat sonra gelir ' nasıl bi insan bu ya ?!
"Cem telefonun çalıyor" dalmışım.
"Ha? "
"Telefonun çalıyor."dediğinde 'ANIL' yazısını gördüm
"Bekle geliyorum " diyip kalktım.biraz uzaklaşıp açtım telefonu
"Cem Nesrin teyzeyi hastaneye kaldırdık fenalaştı duru hala yok mu?"
Ah duru ah
"Buldum getirim şimdi hasteneyi mesaj at bana " diyip kapadım.arkama döndüğümde duru yoktu !
"DURU!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOL YANIM (Tamamlandı)
RomanceHey ! Biri beni burdan çıkartabilir mi? Yine babamın saçma sapan kuralları yüzünden her sene olduğu gibi okul değiştiriyorum. Beni burdan kurtarıııııın. "Ah öküz önüne baksana be" diye çıkıştığım çocuk "Hoop dedik ne o öküz möküz ağzına yakışıyor m...