Başındaki ağrı neyin nesi şimdi ? Ahh çok acıyor. sesler uğultu halinde geliyor bir şey anlamıyorum. erkek sesi olduğuna adım gibi eminim ama anlamıyorum ne dediklerini anlamıyorum. son hatırladığım şey siyah araba kokulu pamuk bide öküz gibi iki tane adam.
"Uyanıyor heralde Pınar Hanım'a haber verelim mi ?" oh şükür biraz daha iyi duyabiliyorum ama gözlerimi açmak gibi bir niyetim yok ! Yemiyor neyle karşılaşacağımı bilmiyorum.
Hayat kötü kolla götü Duru. bir dakika ya Pınar hanım mı dedi o ? Yav sürtük karı yav bu benim annem olamaz ya ! Olmasın istemiyorum onun gibi bir annem olacaksa hiç olmasın.
"Yok o şimdi diğer kadınla ilgileniyordur evi basmaya gittiler ya." ne evi basmasından bahsediyordum ben ya ! Yavaş yavaş gözlerimi açsam dikkat çekmem demi. yok ya niye çekeyim.
Yavaş yavaş gözlerimi açtım. Karşımda benden üç kar büyük iki adam vardı.
"Uyandı küçük fare." dedi biri .
"Sensin küçük fare diycem ama pek küçüğe benzer yanın yok !" diyip iplerden kurtulmaya çalıştım. adamlar beni sandalyeye bağlamış of of !
"Ne kadar uzun dilin var senin birazını kessek mi ? " dedi diğeri. kesmezler demi yok canım benim dilim hem küçüçük yani demi öyle biliyorum ben.
"Seninde boyun uzun ama ben sana diyormuyum akıl yerine boya vermişler diye." oha ben mi dedim şimdi bunu ? 20 saniyelik gelen deli cesar- ahh yanağım. öküz adam tokat attı.ağzıma gelen metalik tatın kan olduğunu anlamam çok sürmedi ama ben babamın kızıyım akıllanmam !'' bir şey sorucam sayın öküz ! iki erkek bir kıza hadi onuda geçtim ikiye bir adamlığa sığar mı lan gerçi siz adamda değ-'' tekrar bir tokat .bu sefer sert geldi ama acıyı hissetmiyordum. sandalye yediğim tokatla ayakta kalamayıp yere devrildi sonra zaten gözlerim karardı.
''lan gerizekalı naptın kızı sağlam vermemiz gerekiyordu!! '' son duyduğum şeydi...
-
-
-
ahh yine başım zonkluyom neyle işkence ediyorlar bana bu ses ne ?!
''doktor uyandı kızım uyandı!'' baba. babam gitmemiş burda.
''babamm.'' dedim ama duyduğuna emin değilim.kendimi o kadar yorgun o kadar halsiz hissediyorum ki
''geçcek Duru hepsi geçicek sen yeter ki iyi ol babacım.'' dedi saçlarımı okşarken. gözlerimi açmaya çalıştığımda beyaz ışıktan ilk başta açamadım sonra alıştıra alıştıra.
''Duru bir şey diyeceğim ama sakin ol.'' kime ne oldu ki ? bir şey olduğu belli ama kime ne oldu ?! Evdeki iş diyorlardı Neriman anneme bir şey yaparlarsa
''baba Neriman annem.'' dedim . babama yalvaran gözlerle bakıyordum ona bir şey olmasın diye.
''Duru evede gelmişler Neriman annen yoğun bakımda başına aldığı darbe nedeniyle beyin kanaması geçirmiş ama iyi olacak doktorlar öyle dedi.'' babamın dedikleriyle yataktan kalkmaya çalıştım ama kalkamadım gözüm karardı kalktığım gibi geri oturdum.
''Duru hanım iyi misiniz ?'' diyen doktora başımı sallayarak cevap verdim.
''başınıza sert bir darbe almışsınız nasıl olduğu konusunda bir fikriniz var mı ?'' var mı nasıl oldu başıma aldığım darbe ? o öküz bana vurmasaydı iyidi.
'' uyandığımda bağlıydım önümde iki tane öküz sonra bana küçük fare dedi bende ona bir şeyler dedim , sonra tokat attı tekar attığında ahh hatırlamıyorummm.'' diyip kafamı ellerimin arasına aldım. niye peki neden hatrılamıyorum ?
''Duru tamam sakin gel hava alalım biz seninle.'' ne havası baba Neriman annem o haldeyken.
'' Neriman annemi görmek istiyorum ben.'' dediğimde babam önce doktora sonra bana baktı. doktor başıyla onay verince beni yavaşça kaldırdı.yavaş yavaş odadan çıktık. kapının önünde duvara yaslanmış bir Cem görünce sinirlerim allak bullak oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOL YANIM (Tamamlandı)
RomanceHey ! Biri beni burdan çıkartabilir mi? Yine babamın saçma sapan kuralları yüzünden her sene olduğu gibi okul değiştiriyorum. Beni burdan kurtarıııııın. "Ah öküz önüne baksana be" diye çıkıştığım çocuk "Hoop dedik ne o öküz möküz ağzına yakışıyor m...