Bölüm-44

1.5K 74 1
                                    

Sulu bir öpücükle uyanmak kadar güzeli yok ama benim öküz gibi uykum var. Yanlış zaman Cem Çınar.

''uykum var'' diyip yatakta diğer tarafa döndüm.

''iyi ozaman bende Yağmur'la götürürüm Neşe'yi parka.'' dedi mutlu mesud sesiyle. Çokta fifi. Gitsin bütün kızları toplasın !

'' Yağmurcum nasılsın ? '' yok artık aramış birde.

''ne olsun işte bende yiğenimi parka götürece-''

''eğer o kızla par-''

ÖPTÜ !

yine haber vermeden çat kapı öptü öküz ! Dudaklarımı bıraktığında başımı öne eğip ellerimle oynamaya başladım.

''utangaç sevgilim benim , sadece bir şakaydı , üzerini giy hadi aşağıda bekliyorum.'' dedi ve odadan çıktı.

''ÖKÜZ !! ''diye arkasından bağırdığımda

'' bende seni seviyorum sarışın ! '' diye karşılık aldım.

bu havada ne parkı ya !?

********************************************

''elinede yakıştı hani '' dedi pişkin pişkin. Evet Neşe benim kucağımda. Sonra devam etti

'' Gerçi güzele her şey yakışır.'' diyip yanağımdan makas aldı. ıyy kro!

'' ne demessin !'' diye terslediğimde önce güldü sonra konuşmaya başladı

''acıktım ben hadi yemek yiyelim.'' ne zaman doydun ki ? Yok vallahi bunun anasınada yazık alacağı kızada. Hey burda ben varım. Ya benim ya benim...

o kadar !

''olur.'' diyip merdivenlere doğru ilerledim. En azından Neşe'yle AVM'yi dört dolanmak zorunda kalmam.

En üst kata çıkıp oturacak yer baktık. Cam önünde iki kişilik bir yer boştu. Gerçi onunda üç bir yanı kızla kaplı ama. Cem bakarsa Cem'in gözlerini oyarız , kızlar bakarsa o bacaklarını kırarız.

Ben masaya ilerlerken Cem'de yemekleri almaya gitti.Elinde iki tepsi ile gelene kadar bütün kızlar onu süzdü.Saçmalamayın tabikide kıskanmıyorum.

''ne kadar yak-''

''o ceneni açarsan ciddiyim giderim ! '' dediğimde sırttı. Egosu helyumlu balon mubarek zaten.

''ay ne kadar tatlı.'' dedi kızın biri masaya doğru yaklaşırken.sonra tabi devam etti

'' kardeşlerin sanırım.'' dedi Cem'e bakarak. yine kardeşim diyecek , beni sinir edecek.

''evet''

''hayır'' ikimizde aynı anda söylemiştik. kızın kafası karışmış olacak ki Cem'e bakıp

'' Nasıl ya ?'' dedi. Öküz durur mu ? tabi ki hayır !

''Duru sevgilim Neşe'de yiğenim. onu gezdirmeye geldik.'' dedi elini elimin üstüne koyarken.

Uyuz muyuz ama seviyorum.

''hım anladım.görüşürüz.'' diyip ilerlemeye başladı kız. seni sürtük seni demek sevgilime yavşayacaktın ha ?!

''bir kere akıllandım bir daha yemiyor.'' diyip eline patates alıp bana doğru uzalttı. elinden alıp ağzıma attım.

Neşe sıkılmış olacak ki mızmızlanmaya başladı. Tabi oda haklı , Cem gibi bir dayım olsa bende sıkılırım.

SOL YANIM (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin