''duru hadi uyan güzelim bak ben geldim. özür dilerim babacım annen gittikten sonra sana yaptıklarımdan , cezalardan herşeyden herşey için özür dilerim. annenin gidişinden seni suçlu bildim yediremedim kendime karımın başka bir adamla olmasına yedirmedim. seni kullandı babacım o adamın yanına giderken sen ikullandı.bu yüzden suçlu seni bildim ama senin hiç bir şeyden haberin yoktu bile . affet beni duru affet '' diyip başımı öptü.sonra yine kapı sesi çıkıp gitti. annem annemin gidişinden ben sorumluyum o adamın yanına gidecekken beni kullandı hep doğru ya suçlu benim. babamı bu hale ben getirdim. bana baktıkça o kadını görmesi benden nefret etmesi gayet normel . Allah kahretsin ki o kadına birazda olsa benziyorum babam bu yüzden yüzüme bile bakmadı . kapı yine açıldı. bu sefer tanımadığım bir ses
''duru hanım beni duyuyor musunuz ?'' evet ama nasıl cevap vericem.
''eğer beni duyuyorsanız küçük bir haraketle anlaşabiliriz.'' gözlerimi açmaya çalışsam açabilir miyim ki? denemekten zarar gelmez. hadi hadi ahh çok acıyor kıpırdayamıyorum.
''tamam duru zorlama kendini beni duyuyorsun anladım şimdi seninle konuşalım . 3 gün önce bir adam getirdi seni . beyin kanaması geçirmişsin,3 gündür uyuyordun.bu gün bir kez kalbin durdu.ama şuan hayattasın merak etme . Cem diye biri 3 gün boyunca camın önünde bekledi. Anıl hep burdaydı babannen şuan serum ile ayakta annen oda zorla ayakta duruyor.artık uyanman lazım güzel kızım korkuttun bizi .eğer kazadan öncesini hatırlıyorsan ufak bir haraket bekliyorum senden hatırlıyorsun demi ?''
kazadan öncesi kazadan öncesi arabadaydım telefonum elimdeydi çağrı'yı arıycaktım sonra bir çığlık daha sonrası karanlık işte.
''evet'' sesim fısıltıyla çıkmıştı ben bile zor duymuştum.
''güzel şimdi yorgunsun uyumaya çalış ''
kolaydı sanki ya uyunabiliyor heryerim ağrıyor doktor amca .
bir kapı sesi daha. ohh sonunda yanlızlık. uyuyim bali ya da deniyim.
'** kocaman yeşillik bir arazi koca bir ağaç dallarının birinde bir salıncak salıncakta da ben o kadar masumum ki annemin gittiğine sebep olan ben hiç bişiden haberi olmayan ben.
''baba kuşların annesi neden kuşalrı bırakıp gidiyor ?''
''çünkü babacım onlar büyüyor ve anneleri onarın kendilerini idare edebileceğine inanıyor.''
''peki annemde beni bırakıp gider mi? '' diyip susuyorum.
''ne annen ne de ben seni bırakmayız korkma **
''ANNEEE''
''duru annem korkutma beni uyan''
neriman annemin sesiyle uyandım.
''annem iyimisin sen bağırıyordun?''
''annem nerian anne annem gitti kuşların annesi gibi gitti.'' diyip ağlamaya başladım.
sarıldı bana . kapı açıldı bu sefer babam girdi odaya gözlerimi kaçırdım
''neriman abla bizi biraz yanlız bırakır mısın ?''
''tabi'' diyip çıktı.
''duru kızım . affet beni olanlar yüzünden yaşananlar yüzünden annenden sonra sana karşı sergilediğim tavır yüzünden affet beni babacım.''
''baba kuşlar yavrularını neden bırakıp gider?'' merak ediyorum bu sorunun cevabını.
''kuşlar...kuşları bilmem ama ben seni bırakıp gitmiycem kızımm'' diyip sarıldı. bunu derken gözünden bir damla yaş yanağından hızlıca yere düştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOL YANIM (Tamamlandı)
RomanceHey ! Biri beni burdan çıkartabilir mi? Yine babamın saçma sapan kuralları yüzünden her sene olduğu gibi okul değiştiriyorum. Beni burdan kurtarıııııın. "Ah öküz önüne baksana be" diye çıkıştığım çocuk "Hoop dedik ne o öküz möküz ağzına yakışıyor m...