Bölüm - 20

2.3K 96 4
                                    

Sabah aşağıdan gelen seslerle uyandım. noluyor ya ! Ayıcıklı pişmanlarımla koşarak aşağı indiğimde babannem . benim babannem yerdi öylece yapıyordu. başında üç beş kişi. bir anda sesler uğultu halinde gelmeye başladı.

Gözlerim yanmaya ve bulanıklıklaşmaya başladı.

"BABANNE !!" Sonra yine karanlık bu karanlığın benimle alıp veremediği nedir ?


,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


Uyandığımda kolumda serum karşıda 13.45'i gösteren bir saat ve koltukta sızan bir hödük gördüm.

"CEMM " yeni uyumuş olucak ki

"Efendim " dedi

"Babannem , o nerde nasıl ?"

"Duru Babannen iyi yoğun bakımda hayati tehlikesi sürüyor. "

Dediğinde kendimi tutamadım ve saldım çayıra mevlam gayıra diyip ağlamaya başladım. Cem gelip sarıldı. Dayanamayıp kolumdaki hortumu söktüm Cem'in kolları arasından kurtulup kolidorda çıktım. Karşıdaki görevliye babannemi sorup olduğu yere doğru ilerlemeye başladım. herkez bana bakıp şaşırıyordu . ahh tabi üzerimde hala ayıcıklı pijamalarım var .şuanda onları takıcak değilim. babannemin kaldığı odayı öğrenip hemen yanına gittim. içeri almadılar .


,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,



1.30 saattir burdayım o kadar doktor girdi çıktı ama hala birşey diyen yok

''YAA KİMSE YOK MU BABANNEME NOLDU BİRİ BANA BİRŞEY SÖYLESİN ARTIK. TONTONUMU VERİN BANA ALMAYIN ONU BENDEN!!'' diye bağırdığımda arkamdan biri sarıldı. kim olduğunu bilmiyorum.yüzüne bile bakmadan ona dönüp kafamı boynuna sakladım. hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. sarıldığım kişi saçlarımı okşayıp öptü kim olduğunu bile bilmediğim bir erkek ama şuan umrumda olan bu değil. kollarından kurtulup tekrar bağıraya başladım

''YAA DOKTOR YOK MU BU HASTANEDE BABANNEME BAKIN !! KURTARIN ONU !! SİZE DİYORUM ONA BAKIN!!'' hem ağlayıp hemde hastaneyi ayağa kaldırıyordum.

''hanım efendi lütfen sakin olur musunuz ! hastanın hayati tehlikesi var bu durum altındayken mudehale etmemiz sorun olabilir. şimdi işimize karışmayın bekliyecekseniz bekleyin beklemeyecekseniz burayı terkedin!!''

''BİRİNCİSİ SAKİN FELAN OLAMAM! İKİNCİSİ BİLMEDİĞİN İŞİNE KARIŞMIYORUM ÜÇÜNCÜSÜ BU HASTANEYİ BAŞINA YIKAR ÖYLE GİDERİM HABERİN OLSUN!!'' babannemi unutmuştum. kızın dedikleri sinirimi bozmuştu.

''peki hanım efendi siz bilirsiniz. GÜVENLİK!!'' noluyor ya ''hanım efendiyi dışarı alır mısınız ?''

''bana bak kızım sen kim oluyorsunda Toprak Duru KARACA'yı dışarı attırıyorsun ? şimdi ya git burdan ya da ölümlerden ölüm beğen! ''

kıza bak lan ben burda babaanne diye ağlıyorum kız bana ne diyor!

''şey kusura bakmayın efendim.'' ya biri götürsün şunu şurdan Allah aşkın .camın önüne geçip babannemi izlemeye başladım.bir anda makinalardan sesler gelmeye başladı . babanneme birşeyler oluyordu.

''BABANNEEEEE BABANNEE BIRAKIP GİTME BENİ '' bağıra bağıra ağlıyorum . içeri bir kaç doktor girdi. bir kaç bişiler yapıp makinaların düğmelerini kapatıp babannemin yüzünü örttüler.babannem gitmez demi benim tontonum beni bırakıp gitmez demi sapa sağlam babannem hiç bir hastalığı olmayan babannem .

SOL YANIM (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin