Bölüm-27

2.1K 93 4
                                    

"Merve bir dur artık mağazalar çuvallara girmedi ya buluruz bir elbise." evet Merve'yle uğraşıyorum. abisi aniden evlenme kararı alınca kız çıldırdı. "Ya Duru inana biliyor musun ? Talha ULUSOY evleniyor ve bu Talha benim Abim lan ! " Abisini paylaşamayan bir kız kardeş. benim hiç kardeşim olmadı , abim olmasını çok isterdim ama . "Merve napabiliriz sevmiş evleniyor. çocuğun turşusunu kurucak değiliz ya !" "Hadi onuda geçtim ben ne giyeceğim!" Ahh Allahım neydi günahım. "Merve bir sus ve otur artık lan ! Başım döndü ." "Emir bey napıyor beyfendi abimin yanında damatlık bakmaya gitti . onun benim yanımda olması gerekmiyor mu ya ?" Iyce sinirlerim bozulmuştu. "Kalk gidiyoruz!" Buna daha fazla dayanamayacağım. "Nereye ?" "Bilmiyorum elbise bulucaz." diyip odadan çıktım. Neriman annem nerde ki ? "Neriman anne ?" "Efendim " ses mutfaktan geliyordu.

'' Neriman anne biz Merve'yle AVMye gidicez haberin olsun.''

''tamam annem ama Cem'ede haber ver.'' heh bir bu eksikti. Cem'le aramız bozuktu. neymiş efendim çakmada olsa onun sevgilisiymişim. kısa açık şeyler giyinemezmişim. sanırsın kocam ya!

''boşver onu Neriman anne ararsa sen söylersin.'' salı günü tartıştıktan sonra ne o beni aradı ne de ben onu her gün Neriman annemi arayıp nasıl olduğumu soruyormuş ama çokta fifi.

''Duru bu gün cumartesi AVM'ler çok dolu olur başka bir yere gidelim.''bende salaktım zaten hafta sonu AVM'ye gidicek kadar . Cem bizi AVM'de bilsin yeter.

''yürü Merve yürü.'' diyip montumu giyidim. evden çıktık. Samet abi nerde ki ?

''Duru bir yere mi gidiceksiniz ?'' heh iyi insan lafın üstüne gelirmiş.

''evet Samet abi bizi Tülin teyzenin butiğine götürürmüsün ?''

''hani AVM'ye gidicektik?'' ahh öldürücek bu kız beni!

'' Merve'cim hani bu gün cumartesi ya '' derken sonunda çırlamıştım. hemen arabaya bindi.

yol boyunca hiç konuşmadık çünkü hanım efendi sevgilisiyle mesajlaşmakla meşguldü. bende taktım kulaklığı şarkı dinledim. Vega'dan bu sabahların bir anlamı olmalı dinleyince annem geldi aklıma . o günden sonra ne aradı ne de karşıma çıktı. çıkmasında zaten istemiyorum bundan sonra. Merve'nin dürtmesiyle düşüncelerim kaçtı.

''biz geldik ama sen gitti.'' bide dalga geçiyor ya.sessiz kalıp arabadan indim. içeri girdik Tülin ablanın müşterisi vardı. biraz bekledik sonra Tülin abla bizi fark etti.

"Oo Duru'cum hangi rüzgar attı seni buraya."

"Tülin abla , Merve benim çocukluk arkadaşım. Abisinin bu Perşembe düğünü var ."

"Anladım ben siz geçin şöyle " diyip içeri gitti. elinde 6-7 tane elbise ile içeri girdi. elbiseleri Merve'ye verip kabine ittirdi. Merve kabine girdi bende koltuğa oturup beklemeye başladım . 2-3 dakika sonra çıktı. siyah dizlerinden bir karış yukarıda , kare yaka belinde golden kemeri bir elbise vardı. yakışmamıştı. kafamı olumsuz anlamda salladığımda oda beğenmemiş olacak ki hemen gitti. yine bir bekleyişden sonra pudura pembesi bir elbiseye çıktı (multimedya).

"Yakışmış " demekle yetinip kısa elbiselerin başına geçtim . koyu bir yeşilin üzerine siyah tülden geçmilmiş. güzel elbiseymiş.(multimedya)

"Sana çok yakışır." dedi Tülin abla. alıp kabine gittim . dediği gibi olmuştu.

"Merve bende bunu aldım çıkalım istersen." dediğimde başıyla onayladı. babamı arayıp kredi kartından çekebilir miyim diye sordum yanıma para almamıştım. oda kabul edince alıp butikten çıktık. Samet abi hala bizi bekliyodu.

SOL YANIM (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin