"Duru hadi sonra yerleştirirsiniz yemek hazır." diye bağırdı Neriman annem. evden çıktığımızda sinirimi alamayıp bütün evi temizlemeye kalktım ama sadece ayakkabılarımı dolaba yetiştirmekle meşgul oldum.
"Geldik." diyip dolabın önünden çıktım. nerdeyse herşey hazır gibiydi. yine ben kendi odada kalıcaktım , Merve benim odamın yanında Neriman annemde misafir odasında. bizim misafirimiz olmaz ki zaten. babannemin odasını elletmemiştim. bütün ev temizlendi ama oraya kimseyi sokmadım.
Merdivenlerden inerken düşünmek çok saçma ! Düşüyordum ki Cem kahramanım beni kurtardı. canım benim.
"Dikkatli biraz ama bu gün üç oldu bu." ne üç oldu ya ilk defa yuvarlanma tehlikesi geçirdim.
"Ney üç oldu ?" dedim masum çocuk gibi.
"Iki tokat bir yuvarlanma kaç eder ? Üç." dedi bilmiş bilmiş. hatırlatmasa olmuyor zaten öküz işte öküz.
"Duru bu akşam bir şeyler yapalım mı ?" dedi Merve. sıkılmıştı belli kafasını dağıtmak istiyor ama Napabilirim ki ?
"Dışarı çıkarız eğer Neriman annem izin verirse ?" dedi Cem Neriman anneme soran gözlerle bakarken.
"Başınıza iş almayacaksanız tamam." Neriman Sultan izin verdiyse tamam.
Masaya oturup yemeklerden yemeğe başladık. nasıl acıkmışım anlatamam.
"Ee nereye gideceğiz peki ?" diyen Merve'yi takmadan yemeğime devam ettim. Onlar konuşuyordu ben tıkınıyordum. Dikkatimi sadece Cem'in
"Bara gidelim en iyi kafa orda dağılır."çekti.
"İstersen gel biz senle başbaşa kalalım canım nasıl kafa dağıtılıyor uygulamalı olarak gösteririm." dediğimde herkes güldü.
"Nasıl dağıtılıyormuş göster bakayım." diye dalga geçince Cem bey , sandalyeyi geri çekip hemen kalktım odama gittim. Barmış karı kız görcek aklımca. uyuz şey sen şimdi görürsün.
Dolabın başına geçip ne giyeceğimi düşünürken hiç giymediğim bir parça gördüm(multimedya). alıp giydim hiç makyaj yapmadım. saçlarımı açıp sırtıma kadar uzanmasına izin verdim. Aynada kendime baktığımda fena gözüktüğümü gördüm ama umrumda değil. onu bara gittiğine pişman etmem lazımdı. odamdan çıkıp yavaş yavaş inmeye başladım salonda Cem'den başka kimse yoktu.
"Ben hazırımmm." dedim yanına giderken bana bir baktı sonra elindeki telefona geri dönerken tekrar baktı.
"Anlamadım sen mi hazırsın ? Bunların gerisi nerde ? " dedi kalkıp yanıma gelirken. beni kıskanıyordu hala mı ? Of of.
"Sen demedim mi bara gidelim diye al işte gideceğiz diye hazırlandım." dedim saf ayaklarına yatarak.sonra zaten Merve'yle Emir geldi üst kattan.
Emir , Cem'e 'yapacak yok abi' dermiş gibi bakınca Cem çıkışa doğru ilerledi. bende arkasından montumu alıp çıktım. bu havada Cem'e gıçıklık olsun diye oramı buramı açıkta bıraktım totom donmasa bali. Cem baya sinir olmuş olacak ki kafasını eğmiş öne öyle ilerliyordu.
"Cem bekler misin ?" dedim arabaya doğru ilerlerken. hiç sesini çıkartmadan olduğu yerde durdu , yanına hızlı adımlarla gidip elinden tuttum ama o benim elimi tutmadı.
"Peki itiraf ediyorum sırf seni sinir etmek için giydim. senin yüzünden ." diyip yanağına küçük bir öpücük kondurdum. Anlasa beni keşke.
"Yürü baş belası yürü." diyip hızlı hızlı yürümeye başladı. Arabaya bindiğimizde önce beni süzdü sonra lafını benden hiç esirgemeden konuşmaya başladı ,
"Şimdi sana orda saçma sapan şeyler diyecekler sen hepsini üstüne alınıp trip atarsan gerçekten uğraşmam." aaa şuna bak öküz. dağdan inmiş ayı !
"İyi." diyip önüme döndüm başımı cama yaslayıp beklemeye başladım.
Beklediğim şey arabanın çalışmasıydı , ama Cem bey yaklaşıp beni öptü sonra yine konuştu bu sefer dinlemek istemiyordum
"Şaka yaptım. ama sana saçma sapan şeyler diyecekler haberin olsun." diyip geri çekildi.
-
-
-
Ölcem şimdi bu havasız yerde. Oturduğumuz koltuğa daha çok sinerken Cem'i bekliyordum , ama sürtüğün teki geldi
"Selam Cem'le geldin sanırım bende Cem'in arkadaşlarından Şule." dedi. söylediklerini anlamaya çalıştım.
"Bende Duru." dediğimde kızın dediği şimdi anladım. Cem bana play boyum demişti. ne yani benim sevgilimin eskiden yattığı kız şuan yanımda mı ? Yok artık bu kadarı bana fazla.kız ağzını açmış konuşacakken ben başladım
"Sen yanlış anladın ben Cem'in sevgilisiyim tek gecelik değilim." dediğinde kız önce şaşırsada sonra düzeldi.
"Ama bana geçen gece yanlız olduğunu söyledi." dediği an beynimde şimşekler çakmaya başladı. Ne diyor bu kız anlamıyorum ki ? Neyin peşinde ! Cem yapmaz beni aldatmaz demi . Ahh sırf ona güvenmek istediğim için yapmadığına inanmak istiyorum ama o bir play boy nasıl beklersin yapmamasını !
Masadan bir hızla kalkıp çıkışa doğru ilerledim. Kapının önünde duran adamlar bana ters ters baksalarda takmadım. Hızla karşıya geçip sahile doğru yürümeye başladım.Gerçekten insanlar ne istediklerinin farkında değil. peki ben ne istiyorum ? Hayatta mutlu olamayacak bir insandan bahsederken mutlu olmaya çabalayan bir insanım. Denizden uzak karada çırpınan ama asla denize ulaşamayacak bir balık. kanadı kırılmış ama hala uçmaya çalışan bir kuş. peki onların umudu var benim var mı ? Cem. güvenmiştim , bağlanmıştım. sevmiştim ama o baktı ? Erkek milleti değil mi ! Kime güvensem güvenim boşa çıktı. Demek ki neymiş Hayko CEPKİN gibi olmak lazımmış. kimseye güvenmemek lazımmış...
Ben bunları düşünürken yanında siyah camları film kaplı bir araba durdu. ben ne olduğunu anlamdan içinden iki adam çıktı. biri ağzıma bez parçası kapatırken biri beni kuçcakladı. yine karanlık off bu karanlıkla bir alıp veremediğimiz var ama ne ?!CEM'DEN
İçecekleri aldım masaya gidiyordum ki gördüğüm manzara beni yerime çiviledi. Duru yerine Şule vardı masada. Siktir ne dedi kim bilir ! hızlı adımlarla yürümeye başladım masaya geldiğimde bana pişkin pişkin sırıtıyordu.
"Duru nerde ?!" diye bağırdığımda gülüşü yüzünden silindi sonra cevap verdi
"Hiç beraber olduğumuzu söyledim oda gitti." dedi sakin sakin alay eder gibi. Bir kaşık suda boğasım geliyor şuan ama elimde değil. Duru için geçmişimi sildim ben ama geçmişim beni silmemiş anlaşılan.Telefonum gelen titreme ile elime aldım belki Duru'dur umuduyla ama değil bilinmeyen numara sadece mesaj var.
'sana demiştim sanada sıra gelecek diye ama beni kale almadın. şimdi bu daha fragman istersen filmi beraber izleyelim.'
yok artık kadına bak! Hangi anne çocuğuna bunu yapabilir ki ? Sinirle bardan çıktım. Merve'yle Emir nerde ki ? Aman şimdi onları düşünecek halde değilim. kapının önündeki adamlara Duru'yu görüp görmediklerini sordum gittiği yönü tarif ettiler. Valeden arabayı isteyip Duru'nun gittiği yöne doğru sürdüm. gazı kökledim ama yoktu! Allah kahretsin!
Sinirden direksiyonu yumrukluyordum ama sinirim azalmak yerine daha çok artıyordu ! Ben onu korumaya çalışırken daha çok canını acıtıyordum. kesin Şule'yide o kadın ayarladı ! Planlı yapılmış bir iş belli. Duru bana söylemişti o kadının neler yapabileceğini ama bu kada ilere gidebileceğini düşünmemiştim.
Telefonumun titremesiyle düşüncelerimden ayrıldım yine bilinmeyen numara
' Delilye döndüğüne adım gibi eminim ama benden korkucaktın! Şimdi eve git ve evde olanlarıda gör !"
Allahım nasıl bir insandır bu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOL YANIM (Tamamlandı)
RomanceHey ! Biri beni burdan çıkartabilir mi? Yine babamın saçma sapan kuralları yüzünden her sene olduğu gibi okul değiştiriyorum. Beni burdan kurtarıııııın. "Ah öküz önüne baksana be" diye çıkıştığım çocuk "Hoop dedik ne o öküz möküz ağzına yakışıyor m...