Hopa bunların ne işi var şimdi burda.Cem beni yere indirip kendine doğru çekti.
"Duru hanım ayrılık haberleri doğru mu ? "
"Cem bey Duru hanımı aldattığınız doğru mu ?"
"Bu konu hakkında bir açıklama yapacak mısınız ? "
"Duru hanım Pınar ZÜMRÜT'ün hapse atılması konusundaki yorumunuz ney?"
Her kafadan ayrı bir ses. Şu magazin muhabirlerinin ağzına fırın küreğin ile vurasın geliyor.
"Ayrılık ya da aldatma felan yok. Pınar ZÜMRÜT konusuna gelinirse bu konu hakkında konuşmak istemiyoruz." diyip ilerlemeye başladı. ee haliyle bende arkasından sürükleniyorum. Ne kadar güzel anlatamam size.
Otele girdiğimizde artık sürüklenmekten sıkıldım
"Ya yürüyebilirim ben sürükleme beni." dediğimde ayaklarım yerden kesildi. hay o dilimi eşşek arıları soka.
"Sanırım sürüklenmeyi tercih ederim."dediğimde yüzünde memnuniyet belirtisi olan bir gülümseme belirdi. Ne yani bu şimdi ? Kız kaçırır gibi ?
Yok canım kaçırmaz beni ?
Duru yine ne saçmalıyorsun ? Açlık kafana vurmuş senin.
"Küçük hanım şimdi odanıza gideceğiz sonra yemek yiyeceksin." dedi asansöre binerken.
"Sensin küçük." diyip kucağından indim. Indiğim gibi bana yaklaşmaya başladı geldi geldi ta ki sırtım duvarla buluşuncaya kadar.
"Şimdi kimmiş küçük söyle bakiyim." dedi eğlendiğini belli eden bir sesle.
"Gitmezsen bağırırım babama şikayet ederim seni." dedim. Dedim mi gerçekten. Mal 'babama şikayet ederim' ne ?!
"Bir de küçük değilim diyorsun." diyip gülmeye başladı. of of.
Asansör durduğunda hızla çıkıp odanın yolunu tuttum.
Küçükmüş sensin küçük. gerçi küçük bir yanında yok öküz gibisin mübarek. Ama öküz gibi olması bana küçük diyebilmesi anlamına gelmez ! Ben Toprak Duru KARACA'yım kimse bana küçük diyemez.
Tabi tabi zaten küçük olduğunu bir sen kabullenemedin.
"783" dedi. Neyin numarası bu ? Ha doğru oda numarası da ben nerden bulacağım şimdi.
"Nerde ?!" dedim sert bir sesle ama bunu onun beni kucağına almasını etkilemedi bile.
"Bilmem belki sadece ikimizin kalacağı bir odadır belki." desi pis pis sırıtırken.
Hayin ! Bana suikast düzenlemiş. Kim bilir ne ya- Töbe Töbe. çok Töbe Allahım. Yapmaz benim sevgilim diğer erkekler gibi değildir.
Bol yapmaz erkek milleti aynıdır.
"Beni indirmesen bağırırım adam kaçırıyorlar diye." dedim tehdit eder gibi ama o anca güldü.
"Tamam küçük hanım teslim oluyorum." diyip ayağı ile bir kapıya vurdu.
Kapıda Nehir ablayı görünce bütün kan yanaklarıma doğru yola çıktı.
"Ablacım bu küçük hanım ilk önce yemek yiyecek sonra benim yanıma geri gelecek." diyip odanın içine girdi hödük !
"Cem, Burak gelecekmiş birazdan Neşe'yi özlemiş onu götüreceğim." dedi Nehir abla özür dilermiş gibi.
"Aa bak Ablanın işi varmış ben yerim sonra da uyurum siz gi- ya da ben yemekte yiyemem uyuyamamda Cem kalırsın sen demi ?" dedim Cem'in ölümcül bakışları altında ezilirken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOL YANIM (Tamamlandı)
RomanceHey ! Biri beni burdan çıkartabilir mi? Yine babamın saçma sapan kuralları yüzünden her sene olduğu gibi okul değiştiriyorum. Beni burdan kurtarıııııın. "Ah öküz önüne baksana be" diye çıkıştığım çocuk "Hoop dedik ne o öküz möküz ağzına yakışıyor m...