Bölüm - 18

2.2K 88 1
                                    

Hale ağlıyordu. benim yüzümden mi ?

"Hale iyimisin ?"diye sorduğumda bana bağırarak

"SANANE ÇOK MU UMRUNDA SANKI !!" Dedi tabi benim yüzümdendi başka neden olabilir? Yanına yaklaşmaya başladığımda

"Şimdi " dedi ben nolduğunu anlamadan yine etraf karardı.

Uyandığımda bildiğim kadarıyla okulun eski spor salonundaydım. ellerim bağlı bir sandalyedeydim.

Kapı açıldı içere bir erkek ve arkasından Gözdeyle Hale girdi . noluyo lan

"Bu gece senin " ne anlamadım bi dakika ne gecesi ne senini lan ?!

"Hayır onun felan değilim!" Dediğimde kapıdan biri girdi hödük mü ?

"O kimsenin değil kimseninde olmıycak !" Dediğinde ilk defa hak verdim çocuğa Aferim hödük .

"SANANE Cem SANANE ! Neden koruyorsun bu kızı ?!" Diye bağırdığında gözde bir an şok yaşadım ne koruması mal çakma sarı yelloz!

"Seni ilgilendirmez !" Diyip yanıma geldi. Ipleri çözerken

"Egemen git burdan yoksa kötü olur." dedi .

"Tamam abi " diyip gitti adının egemen olduğunu öğrendiğim çocuk.

"Çakma sarı yellozlar sizinle sonra hesaplaşıcam !" Diyip Cem'i beklemeden çıktım.

"Duru !"

"Ne var ?!"

"Neyle gidimeyi düşünüyorsun ? Babam kafayı yedi Neriman hanımla tonton babanneden bahsedmiyorum bile yürü ben bırakıcam seni!" Off off

"Tamam " diyip arabaya doğru ilerledim. arabaya binip gelmesini bekledim. geldiğinde bişi demeden motoru çalıştırıp sürmeye başladı. 20-25 dakikalık yolu 15 dakikada geldik ve hiç bir ses yoktu .

"Kendine dikkat et bundan sonra öyle herkezede güvenme küçük sarışın"

"Tamam abicim(!)" diyip indim arabadan arkama bakmadan eve girdim. babam başını ellerinin arasına almış kötü gözüküyordu,babannem yatıyor , Neriman annem babannemi sakinleştirmeye çalışıyordu.

"Hey cenaze felan mı var ?" Dediğimde babam koşarak geldi sarıldı ilk başta şaşırsamda sonra bende sarıldım en son babam bana 11 yaşımdayken sarılmıştı.

"Nerdeydin ?!" Diye sorunca herşeyi anlattım.

Kızdı bana hödüğün dediklerini dedi.

Saate baktığımda 2ye geldiğini gördüm hepsin sulu sulu öpüp odama çıktım.


**************************************


Sabah yüzüme vuran ışıkla uyandım Neriman annem perdeyi açıyordu .

"Annem uyandırdım mı ? " Dedi mahcup bir sesle

"Yok Neriman anne " diyip yataktan kalktım. saate baktığımda 11.57 olduğunu gördüm çok bile uyumuşum.

"Babam nerde ?"

"Aşağıda kahvaltı yapıyor." dedi bende ardından banyoya girip yüzümü yıkadım. üzerimi değiştirim (multimedya).

"GÜNAYDINNN" Diye bağırarak indim merdivenlerden.

"Günaydın güzelim hadi yede çıkalım biran önce" diyince hemen yemeğe başladım.

Babam gözlerimi kapatıp beni evde bir yere götürdü. gözlerimi açtığımda arka bahçedeki kış bahçesine geldiğimiz gördüm. ne zamandır buraya bakım yapılmazdı , burda napıcaz ki ? Babam aklımı okumuş olacak ki

"Burayı bu kış için düzenleye biliriz ne dersin ? " Dediğinde koşup boynuna atladım. canım ya annem gittikten sonra başının etini yemiştim kış bahçeside kış bahçesi diye yaptırmıştı ama hiç içinde oturmamıştık , bakımda yapmamıştık. babamın boynundan ayrılıp içeri geçtim. heryer ot nasıl olucak bu ? babam elinde eldiven ve kürek gibi malzemelerle gelince hemen kaptım onları.


———————————————————————


3 saat lan koskoca üç saate hala bitmedi. yoruldum üç defa düşüp dizimi kanattım. kolumda çizikler oldu ve ben hala yıkılmadım yıkılmıycam!

"Duru hadi gel biraz dinlenelim sonra devam ederiz ben yoruldum." canım ya nasılda aklımı okuyor .

"Olur ama pes etmek yok demi ? " Dedim küçük çocuklar gibi. babam gülüp geçsede ben takmadım. içeri geçip oturduk. kapı zili çaldı kim geldi ki ?

"BEN BAKARIMMM" Diye bağırıp kapıya koştum. yok artık bunun burda ne işi var ve yanındaki kim ?

SOL YANIM (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin