انا عايز اشوف تفاعل علي الرواية يا حلوين علشان اكمل... اضغطي علي النجمة ☀ يا قمر 🌗لم تكمل كلامها وتجد سياره تصدم سيارتها من الخلف....حور بصدمه ..... لاااااااااااااااا كل الاااااااااا العربياااااااااااااي هو اي اللى حصاااااااال............ لتنزل بسرعه من السيارة بأنزعاج ثم أشاحت بيدها بقوة وهى تهتف بصياح: يعنى مش كفاية أعمى لا وكمان غبى..............خلع ذلك الشاب نظارته لتظهر عيناه البنية قاتمة التي زادت جمالا.......مط شفتيه للأمام قبل أن يطيل النظر فى هيئتها وقال بضيق: مع أحترامى يا محترمة هانم هو مين الى خبط التانى.....؟
حور بغضب شديد : أنت قصدك...ان انا اللي خبطك يووووه مش بحب المتخلفين على الصبح أنا.......
الشاب بغضب كبير : ما تحترمي نفسك يا بت واعرفي انتي بتتكلمي مع مين .......
حور بسخريه : هاكون بتلكم مع مين تكونش واحدمن مشاهير بوليود وانا مش واخده باللي.......
الشاب بثقه : لا ياروح امك انا اللي هيوديكي وار الشمس بسبب الكلام اللي قولتيه دا....انا....
وقبل انا يكمل كلامه تلقي صفعه قويه منه
ليقترب منها بغضب ويقول اي اللي انتي عملتيه دا.........حور بخوف : تستاهل علشان خبط عربيتي ومعتذرتس لا وكمان بتقول ان انا اللى خبطك ودلوقتي بتقولي يا روح امك...... وتجري حور ناحية السيارة بتاعتها وركتبتها بسرعه لتختفي من قدامه
حور بضحكه شريره : هعهعهعهعهعه
الحمدلله هربت مناه هاااااااااع ......
توجهات حور الي المكان المفضل الذي تجتمع فيه هي وصديقه المقربه ليله لتجلس علي الكرسي المقابل ل ليله في الكافتيريا
ليلة بغضب : اي اللي اخرك كده يا زفته........
حور بضحك : استني بس عليه لما اخد نفسييا يا سي السيد مش هتصدق اللى حصل معايا وانا جايه النهارده.........
ليله وهي تجاريه في المزح : اي اللي حصل يا امينه...........
حور بمرح : اصل وانا جايه فى واحد غبي واعمي وقليل الادب ومبيعتذرش خبطني ...... اسيبه قومت ضاربه هههههههههه........ وتطعت اجري على هنا.........
ليله بشهقه : انتي بتضحكي ولا بتتكلمي جد
حور وهي تتذكر واسامته........
بتقول بمرح 😚............ اه واللهي دا اللي حصل....ولا هو علشان غني ووسيم وزي القمر يمشي يدوس علي الناس قصدى علي عربيات الناس.......
ليلة بضحك : هههههههههه عوض عليا ياااااارب عوض الصابرين ماصاحبه واحده هبله واللهي .....
حور بمرح : سيبك مني انا عارفه اني هبله..... المهم قوليلي بقي هنعمل ايه السنادي لا انتي بتحضري محاضرات ولا انا بحضر هننجح ازاي يا فشله ....
ليلة بضحك: بقا انا فشله يا هبله تصدقي انا غلطانه اني جايه اقولك اني جبت المحاضرات من واحد معانا في اسكشن.....بقلك ايه كفايه رغي وقومي يلا نحضر المحاضرة دي علشان مهمه........
حور بتافف : يووووووووووو الدكتور سوراج تاني....... هو الراجل ده مش ناوي يتقاعد بقااااا.............؟
ليلة بضحك : هههههههههه هو انا مقولتلكيش.................
أنت تقرأ
رباط العشق ... الرواية الأولى من سلسلة جنون العشق
General Fictionرواية بالعامية المصرية يقال .... المرأة الجميلة يقع في حبها جيش من الرجال اما المرحه و الفرفوشة يقع في حبها قائدهم ...💖