الحلقه الرابعه عشر .......💖اعملي فوت ومتابعه علي البارت
يا قمرات 💖
متنسيش النجمة ⭐ يا قمر 💖
💖💖💖💖💖🥰🥰خرجت نور من غرفتها على صوت تكسير اشياء في جناح آدم لتقول في اي يا داد ادم ماله.....
الدادا مش عارفه والله يا نور هانم هو جه من باره وكان معصب جدا ودخل الجناح بتاعه من غير ما يكلم حد...
نور مع نفسه ياترى اي اللي حصل و وصل آدم الحاله دي اكيد في مصيبه.....لتقول بصوت عالي طيب روحي انتي يا دادا وانا هاتصرف...
الدادا بايماء : حاضر يا هانم.....
نور بخوف مفيش غير حل واحد وهو اني اتصل ب آسر هو الذي لديه القدرة على تهدئتة... والصبر على اذيته......
التقط نور تلفونها وقامت بالاتصال على رقم آسر.....
آسر استغراب أن نور بتتصل بيه فتح الخط بسرعه ليقول بابتسامة الو..
نور ببكاء ايوه يا آسر تعال علي القصر حالا....
آسر بخوف شديد في اي يا نور مالك بتعيطي ليه....
نور آدم يا آسر داخل الجناح بتاعه وعمال يكسر اي حاجه تيجي قدامه....تعال بسرعه....
آسر وهو يحاول أهداها : طيب اهدي يانور انا جاي حالا لا تخافي.....ثم أغلق الخط....
آسر التقط متعلقاته الشخصية وخرج من المكتب بسرعه البرق واتجه السياره قادها واتجه إلى القصر باقصي سرعه......
وعلي الجهه الاخرى عند جاسر.....
جاسر انتهي من عمله واستعد للذهاب الي الفيلا.....
جاسر وهو يدلف الي صالون فيلته : مساء الخير يا ماما...
الام بحنان : مساء الخير ياحبيبى...روح غير وانزل علشان عندنا ضيوف....
جاسر باستغراب : ضيوف مين....
الام : مدام سهير صحبتي وبنتها ساندي.....
جاسر بتافف ودول جايين عندنا ليه يا ماما....
الام : جاسر عيب اللي انت بتقوله دا .....
جاسر بسخريه :هههههه يبقا اكيد نفس الموضوع ....وانا مش موافق يا ماما....انا هاطلع انام وانتي اتصرفي بقي معاهم....
الام بعصبيه خفيفه : جاسر اي اتصرفي دا هاااا انا عزماهم علشانك ...اروح اقولهم سوري يا جماعه ابني طالع وعايز ينام ...
جاسر يا ماما انا مش عايز اتجوز.....
الام بحنان بس انا عايزه افرح بيك قبل ما اموت.....
أنت تقرأ
رباط العشق ... الرواية الأولى من سلسلة جنون العشق
Fiksi Umumرواية بالعامية المصرية يقال .... المرأة الجميلة يقع في حبها جيش من الرجال اما المرحه و الفرفوشة يقع في حبها قائدهم ...💖