الحلقة السادسة والثلاثون ...💖
اعملي متابعه وفوت علىالبارت يا قمرات ⭐💖
متنسيش النجمة يانجمات ⭐
💖💖💖💖💖💖🌹
في المشفي ...
نادر بغضب ...: زود الكهربا يا ابنننني القلب بيووووقف ....
ليزيد أحد الممرضين كهرباء القلب لإنعاشه .... وفي ثواني بسيطه عاد مجددا لينبض ...
نادر بتنهيدة ...: ربنا ستر المرادي لو قلبه وقف المرة الجايه مش عارف ايه اللي ممكن يحصل ...
ليخرج نادر من غرفه اياد وهو يتنهد بتعب ... لتقابله سهام والدة اياد ببكاء ...
سهام ببكاء ...: اياد ماله يا دكتور ... فاق ولا لسه ...!
نادر بحزن ....: للاسف يا فندم لسه مافقش .... ادعيله إن شاء الله هيفوق قريب ... عن ازنك ...
ليرحل نادر تاركا سهام تبكي بمرارة شديدة وهي تدعو الله أن يحمي ابنها ويرده إليها مجددا ...فتاة : بت ي آلاء
آلاء : عاايزه ايه ياختى ...
الفتاة : وحشتنى ....
آلاء : مانا لسه شايفكى
الفتاه : ي دين امى على الرومانسيه الى انتى فيها ماتردى عدل ياجزمه ...
آلاء بضحك : نيره انا مش فايفه لفراغ العاطفى بتاعك دا ....خرج نادر من المشفي .... فأخيرا انتهت فتره عمله المرهقه لهذا اليوم ....عمل العديد من العمليات الصعبه لاكثر من شخص .... ليتنهد براحه وهو يذهب خارج المشفي بتعب .... ليتجه ناحيه سيارته ولكن قبل أن يذهب إليها ... اصطدم بشخص ما ....
نادر بغضب ....:مش تفتحي يا عاميه ....نيره بغضب ....: رفعت وشها وبتقول يعنى تخبطنى وكمان بتزعقلى يا بجحتك ي شيخ
نادر اول ماشاف عينه سارح فيهم جامد
وبعدين فاق وقاال ....: انا بحج والله انا مش عارف مين الى بجح ماشيها في الشارع وبتكلمى فى الفون وكمان بتزعقيلي ....
نيره بعصبية ....: انا اعمل الى انا عايزه ومتعليش صوتك عليا مش عارفه يا ربى البلاوى دى بتحدف عليا منين ....
نادر بغضب : بلاوي انتى شكلك تربيه شوراع وانا غلطان انى ضيعت وقتى مع واحدها زيك وسابها وركب العربيه ....
نيره : اها ي ابن ......... خبطتنى ومشيت آه لو اشوفك تانى واللهى لعلمك الأدب كل دها وكانت الاء على خط ....
آلاء بضحك : فى ايه يا هبله بتزعقى لمين ....
نيره قصت لها كل ماحدث ....
آلاء بضحك يخرابيتك .... ما انتى كمان غلطانه وهزقتيه يابرودك ياشيخة ....
نيره بغضب ....: بس واد قليل الأدب ... ومش متربى ....
آلاء بمزاح : الواد مز ولا لاء ...
نيره بمرح وهي تتذكر وسامته ....: الصراحة وسيم وزى القمر يخربيت جماله ....
آلاء بضحك .....: خلاص طالما حلو وزى القمر يبقا يعمل الى هو عايزه ....
نيره بمرح ....: بس مش لدرجه انه يخبطنى وهو ماشى وكمان بيبجح بدل ما يعتذر ....
آلاء بمزاح ....: طب وحياة اغلى حاجه عندك ... انتي مش اللى غلطانه ....
نيره بضحك ....: طالما حلافتينى يبقا لازم اقول الحقيقة ...
آلاء بضحك ...: ايوه اي بقا هى الحقيقة ....
نيره بمرح ...: بصراحه كدا انا مكنتش واخده بالى وانا ماشيه وانا اللى خبط فيه ....
آلاء بضحك ...: هههههههه يخربيتك يا مجنونة يعنى انتى اللى غلطانه وكمان بتشرشحيله ياهبله ...
نيره بغضب ...: ما خلاص بقا يا آلاء انتى صحبتى انا ولا هو ....
آلاء بضحك ...: خلاص ياستى متزعليش نفسك انسى انتى راحه فين دلوقتى ...
نيره بجدية ...: انا رايحه البيت اهو كنت بشترى شويه حاجات لأختي ومروحه ....
آلاء بمرح ...: اشطا هقفل انا بقا سلاموز ....
نيره بمرح ....: سلاموز ....
نيره بعد ما قفلت مع آلاء وقفت تاكسى ومشت .... بعد فتره قصيره وصلت نيره إلى العمارة التي تسكن بها ... دخلت العمارة وكانت مستنيه الاسانسير ...
أنت تقرأ
رباط العشق ... الرواية الأولى من سلسلة جنون العشق
Ficção Geralرواية بالعامية المصرية يقال .... المرأة الجميلة يقع في حبها جيش من الرجال اما المرحه و الفرفوشة يقع في حبها قائدهم ...💖