الحلقه السادسة عشر.......💖
اعملي فوت ومتابعه علي البارت
يا قمرات 💖🥰⭐
متنسيش النجمه ⭐ يا قمر
💖💖💖💖💖💖💖
آدم و آسر كانو في المسجد فضلوا يصلو كتير ويدعوا ل حازم كتير .... وبعد ما انتهوا راحو المستشفى تانى وقعدوا كل واحد منهم يقراله قرآن..... بعد فتره صدع هاتف آدم عدة مرات وكان المتصل جده سليم.... فتح آدم الخط ....
سليم بقلق في اي يا آدم انا رجعت قالولي انك خرجت انت و آسر من القصر تجروا بسرعه ...اي اللي حصل ....
آدم بتعب حازم يا جدي
سليم بقلق ماله حازم يا آدم اي اللي حصل ..
آدم بصوت مجهد حازم عمل حادث وفي المستشفى دلوقتى ....
سليم بصدمه ايه ط .ط . طب هو في مستشفى اي .....
آدم مستشفى الجارحي .....
سليم طب انا جاي حالا ....
اغلق آدم الهاتف وقاعد ينتظر جده حتي يأتي لكي يقف بجانبه في الموقف الصعب دا ...فصديق عمره يصارع الموت جوه
خرج سليم من غرفته بسرعه ينادي على رئيس الحراس لكي يجهز له العربية ليذهب إلى الي المستشفي ...
سليم بصوت عالي جداً فاااارس يا فاااارس انت فين يا بني آدم انت ....
ليدخل فارس القصر بسرعه البرق ويقول تحت امرك يا باشا ....
سليم بعصبية جاهز السياره بسرعه ....
فارس بايماء واحترام حاضر يا باشا .....
خرجت نور من غرفته عندما سمعت صوت جده العالي نزلت بسرعه لتقول في اي يا جدو مالك صوتك عالي كدا ليه ...
سليم بدموع حازم يا بنتي عمل حادث جامد جدا وهو في المستشفى دلوقتى ....
نور بفزع بتقول اي ط .ط . طب هو كويس ....
سليم بتعب مش عارف يا بنتي انا رايح عشان اطمن عليه ....
نور بدموع انا جايه معاك يا جدو ....
سليم طب يلا بسرعه .....
خرجوا هما الاثنين من القصر مسرعين وكان في انتظارهم السائق واتجهوا الي المستشفي بسرعه رهيبه جدا .... ونور طول الطريق تبكي بشده وخائف على حازم فهو مثل أخيها آدم وكانت تدعي الله أن لا يصيبه اي مكروه ...
وصلوا إلى المستشفى أخيراً نزلوا بسرعه ودخلوا المشفي راحوا الإستقبال يسألوا عن مكانه ليطمنؤا عليه ... اسرعوا بين الممرات لحد ما شافوا آدم و آسر قاعدين قدام العنايه المركزه ....
أنت تقرأ
رباط العشق ... الرواية الأولى من سلسلة جنون العشق
Ficção Geralرواية بالعامية المصرية يقال .... المرأة الجميلة يقع في حبها جيش من الرجال اما المرحه و الفرفوشة يقع في حبها قائدهم ...💖