الحلقه الثامنه 💖

1.4K 89 1
                                    


الحلقه الثامنة.......💖

اعملي فوت ومتابعه علي البارت

يا قمرات 💖💖💖

متنسيش النجمة ⭐ يا قمر

💖💖💖💖💖💖💖🥰⭐

نظرو إليها الجميع بإنبهار ... فتلك الحوريه الجميله مع الجسد الأكثر من رائع رغم بساطه ثيابها إلا أنها أعطتها جاذبيه وجمال بذلك الجسد فاقت جميع الموجودين من نساء في المكان وجمال عيونها البنيه .. وشفافية الممتلئ .. وبرأه وجهها الطفولي الطغي عليهم جميعاً ... ليقفوان في مكانهم مذهولين من تلك الحوريه الرائعه ينظرون إليها وأعينهم تكاد تأكلها ....

ظلت عيون ادم متعلقة به كان ينظر للفتاه التى تدخل من الباب بنبهار شديد .. نظر لها بتمعن وجدها حور .. حاول النظر فالاتجاه الاخر و لكن عينه خذلته و ظلت متعلقة بها .. اغلق عينه و هو يقول .. فوق يا ادم .. انت اتهبلت وﻻ ايه .. عادية جدا .. ثم فتح عينه مجددا و لكنه لم يجدها امامه .. فنظر ل نور فلم يجدها ايضا

ادم بضيق : هى راحت فين دى كمان

ظل يبحث عنها بعينه الى ان وجدها تمسك يد حور و تشدها

حور : يا بنتى اهدى راحة فين ؟

نور : تعالى اقعدى معايا ...وبالمره اعرفك علي اخويا ادم ...مش كنتي عايزه تتعرفي عليه إذا كان مرتبط ولا لا....

حور : يا بنتى استنى بس هتكفى على وشى بالكعب دا .....وهيبقا منظري وحش اوي قدم الناس دي كلها....

نور تعالي بس متخافيش مش هتوقعي امشي معايه وانتي ساكته .. فتوجهة نور الي اخيه ادم الواقف مذهول من شده جمالها ... لتردف نور ... ادم احب اعرفك علي صديقتي حور ... حور دا اخويا الكبير ادم ....

حور بابتسامة : اهلا وسهلا استاذ ادم ....

ادم بابتسامة : اهلا بيكي انسه حور ....

حور : ابتسمت ابتسامه صغيره ...نور انا هتروح اشوف مازن اكيد بيدور عليا ...
نور : اوكي بس متتاخرش علشان عايزه اتكلم معاكي شويه ....

حور : اوكي ...

مشيت حور كام خطوا ولكن اتعثرت قدم حور بسبب الكعب العالي و التوت رجله .. كادت ان تقع ولكن لحسن حظها امسكها ادم في اللحظة الأخيرة من خصرها و جذبها اليه .. لطرتطم بصدره العريض ..تلاقت اعينهم للحظات .. كانت عينه تقول لها " انتى غريبة اووى " .. وعيونك فيها حاجه كده بتسحر اي حد بجمالهم .. و عينها تقول له " انا عادية لكن انت اللى فيك حاجة غريبة "

افاقت حور و ابعدت عيونه عنه بخجل .. لقد اصابت القشعريرة جميع جسدها .. و اصبح لون وجنتها شديد الحمرة من كتر خجله ... متناسيه تمام وجع رجله......

نور بخضة : انتى كويسه

قالت حور ببكاء : لا رجلي واجعاني اوى انا مش قادره امشي عليه ... وكانت بتعيط اه رجلي .. فحملها ادم بلهفة وذهب به ناحيه الطاوله اللي كان جالس عليه هو واخته وقاعد حور علي الكرسي ... كان ينظر إليه وحاس بشئ غريب احساس اول مره يحسه تجاه واحده حاس أن في نغزه في قلبه ......
حور وهي بتعيط اه رجلي وتذكرت أخيها فنادت عليه بصوت عالي ببكاء ماااااازن .... داخله مازن الي الحفله مهرول لسماع صوته ليجده قاعده على كرسي وفي ناس حواليه .. حووووووووور ... حور ببكاء مازن رجلي واجعاني اوي يا مازن مش قادره احركه
مازن بحزن : اششششش اهدي ياحبيبتي انا هاخدك عند الدكتور حالا .. وحمله وراح ناحية السياره .. فتح السياره وأدخلها بلطف شديد .. اتجه ليقود السياره واسرع مهرول الي المستشفي.....

 رباط العشق ... الرواية الأولى من سلسلة جنون العشق حيث تعيش القصص. اكتشف الآن