الحلقة الثانية والثلاثون ... 💖
اعملى متابعه و فوت على البارت
يا قمرات 💖🥰⭐
متنسيش النجمة ⭐ يا قمر
💖💖💖💖💖💖💖💖💖
في مدينه الاسكندريه .....
كان الجميع يستعد للرحيل حازمين حقائبهم لينزلها نادر الي سيارته ال Jeep الفخمه ... ليركب الجميع سيارته مستعدين للرحيل الي بلد جديد قد يحمل للجميع المفاجأت .... كانت ليان في قمه سعادتها لأنها ستزور القاهرة لأول مرة في حياتها أما ساميه والدتهم كانت شاردة الذهن خائفه كثيرا تدعو الله في داخلها ألا يحدث شيئ لأبنائها ... وخاصه اذا علمت كوثر بعودتها ....
كانت ليان بالخلف تغني وتمزح مع اخوها الذي كان يقود السيارة وهو يبادل ليان مزاحها ...
ليان بغناء صوته حلو للغايه فهي تمتلك موهبه الغناء ولكنها كانت تغني بصوت عالي جعل صوتها مش حلو ابدا ....: خطوااااااه يا صاااااااااحب الخطواااااااااه .... خطواااااااه امشي لينا وخطواااااه دا انت علي القللللب ليك سطوة .... نظرة ما بطلبش غير نظرة ....وإنت فاهم وليك نظرة ...شوف حالي شوف إيه بيجرالي ...حبيت وبصمت بالعشرة ....عشرة فات ليلة فات عشرة ...وإنت يا خاين العشرة ...في البعد عشرة على عشرة ...غمزة من عينك الغمزة ...غمزة على خدك الغمزة ....ده كلام حساس وليه مغزى ...غمزة من عينك الغمزة ....غمزة على خدك الغمزة ...ده كلام حساس وليه مغزى ....كلمة ما بطلبش غير كلمة ....وإنت فاهم وليك كلمة ...شوف حالي، شوف إيه بيجرالي ...حبيت وحلفت بالنعمة ...نعمة رضاك علينا نعمة ...نعمة أيام لقاك طعمة ...واللي حسدنا في عينيه يعمى ...خطوة يا صاحب الخطوة ....خطوة أمشيلي لو خطوة ...ده إنت ع القلب ليك سطوة ....خطوة يا صاحب الخطوة ...خطوة أمشيلي لو خطوة ....ده إنت ع القلب ليك سطوة ....
نادر وهو يحاول سد أذنيه ....: سطوة أما تاخدك يا شيخه دا صوووووت ....
ندي بضحك .....: اااااه انت تعرف تجيب زي صوتي ولا في حد في جمال صوتي ... ثم تابعت بثقه زائفه ... ايش عرفك انت بحلاوة اللمبي ولا طعامه اللمبي ... يا ابني انا فاضلي يومين وصورتي تنزل مع رئيس الجمهورية ....
مادر بضحك ....: عشان الناس تخلع الرئيس ....
ليان بضحك ....: هههههه فصيل انت متفهمش انت في الشياكه والصوت الجميل .... خليك انت في مايا نصري بتاعتك ...
نادر بضحك ....: هو في زي مايا نصري دي عليها جسم يودي القسم هههههههه
لتنفجر ليان ضاحكه لتتحدث لوالدتها قائله بمرح ...: لمي ابنك ياااماااااااععععع ...
لتنتبه الام اخيرا لحديثهم ...: ها بتقولو ايه ...!
ليان وهي تضرب كف علي الاخر ...: يا ابني انا قولت من الاول ماما وقعت خلاص ....لتردف بمزاح وهي تنظر لوالدتها .... علتلاق في حد سيطر علي قلبك يا ماما وزمانك كنتي سرحانه فيه ... ايه يا موزة مين دا سعيد الحظ اللي شاغل بالك ...
لتضحك ساميه والدتها من حديثها قائله بمرح ...: بس يا بكاشه بطلي هبل بقي نفسي تكبري شوية ....
ليان بخضه....: لا اكبر بعد الشر ... أنا هفضل موزة صغيرة كدا وعندي ٢١ سنه ....
نادر بضحك ....: يلا يا بت من هنا اللي قدك دلوقتي متجوزين ....
ليان بمرح ....: وانت اللي قدك دلوقتي ميتين يا عجوز يا ابو ٢٩ سنه ابقي قابلني لو واحدة رضت بيك هههههه ...
نادر بضحك ....: بقي كدا ...ماااشي يا ليان ابقي شوفي العجوز دا هيفسحك ازاي ...
ليان بسرعه ...: انت بتقفش ليه يا موز انت يا قمر ... والنبي لو ما كنتش اخويا كنت اتجوزتك ....
نادر بضحك شديد ...: هههههه جبتي ورا في ثانيه ...
ليان بضحك ...: ورا ولا قدام كله محصل بعضه يا كبير ....
أنت تقرأ
رباط العشق ... الرواية الأولى من سلسلة جنون العشق
General Fictionرواية بالعامية المصرية يقال .... المرأة الجميلة يقع في حبها جيش من الرجال اما المرحه و الفرفوشة يقع في حبها قائدهم ...💖