الحلقه التاسعة 💖

1.3K 96 3
                                    


   الحلقه التاسعة ......💖

    اعملي فوت ومتابعه علي البارت

     يا قمرات 💖🥰⭐

    متنسيش النجمة ⭐

💖💖💖💖💖💖💖🥰⭐

تاني يوم الصبح و كان اجازه.....

مازن : صحي الصبح باكر وهو متعود يروح النادي الصبح بيجري لبس تنرج اسود ومكتوب عليه كلام اجنبي.. وراح النادي وهو  بيجري ...

وشاف نور قاعدة في الكفتريا وكان في شاب راح لعنده وقاعد معاه وهو افتكره حبيبه وكان متعصب جداً...

"عمر " ده بيحب "نور" حب تملك وحطتها في دماغه و"نور" مش بتحبه ولا بتطيقه اصلا....

عمر : ازيك يا نور عامله اي واحشتيني
نور برسميه وهي مش طايقاه : الحمدلله تمام خير عاوز اي وبعدين اي وحشتك دي متظبط كلامك... يا عمر

عمر: يا نور اديني فرصه انا بحبك ...

نور: بس انا مش بحبك ولا عمري هاحبك ... انت مش شايف نفسك بقولك اي فكك مني عشان متزعلش وبعدين طريقي غير طريق وياريت تتفضل من غير مطرود ....

مشي عمر بخيبت الامل زي كل مره ...
نور مع نفسه اوووف هو الحب بالعافيه واحد تافه و رخم .....

مازن خلص جري وراح الكفتريا وطالب عصير ...وكان متعصب اوي من نور وفاكر أنها علي علاقة بيها اتضايق اوووي.....

"نور" شافته راحت نحيته وقالت صباح الخير بشمهندس مازن

مازن برسميه : صباح النور يا انسه نور

نور : حور عامله اي دلوقتى....

مازن : الحمدلله تمام....

نور : انا كنت عايزه اجي ازورها بس مش عارفه العنوان ممكن تدهولي علشان اجي اشوفها .....

مازن : اكيد طبعا تشرفيا دي حور هاتفرح اوي لما تشوفك .. والعنوان اهو..... شارع.....عمار....الدور الثالث منزل الدكتور احمد الهواري .....

نور بابتسامة : شكرا يا بشمهندس

مازن بابتسامة : بقولك اي ما بلاش الألقاب دي وقوليلي مازن بس زي ما حور بتناديني ...

نور بابتسامة بس كانت متضايقه لم قال إنه زي حور يعني هو بيعتبرني اخته  : ماشي يا بشمهندس ههههه اقصدي يا مازن......

مازن : انا اتشرفت بمعرفتك ومد أيده وما ان تلاقت يداه معها شدد عليها ونظر بثقه فى عينيها .....

نور بابتسامة : وانا ايضا...دقات قلبها اعلنت الحرب على ضلوعها عندما تلامست الايادى ونظرات الاعجاب المتبادلة بينهما.....

سحبت نور يدها سريعا .. ومش قادره تتكلم انااا.انا....ل....لزم ....امشي وهيفا اجي اشوف حور ....

 رباط العشق ... الرواية الأولى من سلسلة جنون العشق حيث تعيش القصص. اكتشف الآن