الحلقه الثالثه عشر 💖

1.1K 87 10
                                    


الحلقه الثالثه عشر......💖

اعملي نجمه علي البارت ياقمر🥰

متنسايش النجمة ⭐

💖💖💖💖💖💖💖💖🥰

عدي اسبوع علي ابطالنا كانت سعاد عامله حظر تجول علي حور لان اقتراب موعد امتحان نصف العام الدراسي كانت حور بتذاكر بجد واجتهاد علشان تضمن الامتياز زي كل سنه........في يوم الساعه الرابعه عصرا خرجت حور من غرفتها....ماما.....

سعاد : ايوه يا حبيبتي عايزه حاجه....

حور : عايزه اخد استراحه علشان زهقت....

سعاد برفع حاجب : انتي لحقني تزهقي دا يادوب اسبوع....وبعدين عايزه تاخدي يوم استراحه ليه....

حور : يا ماما دا مش يوم كامل الساعه دلوقتى 4 العصر وبعدين انا بتذاكر من الصبح وانا هاخرج شويه بس وهارجع اذكر يا ساسو

مازن بضحك علي هيئة الطفولية : هههههه خلاص يا ماما سبيها ترتاح شويه حرام بقاله اسبوع مخرجتش ولا حتي بتروح الجامعة....هااااا يا حبيبتي عايزه تروحي فين بقي.....

حور بحماس : خلينا نروح النادي اي رأيك....

مازن بضحك : ماشي يا حبيبتي روحي البسي وتعالى.....

سعاد : خلاص روحوا بس متتاخروش

مازن بحنان : حاضر يا ماما ....

وعلي الجهه الاخرى عند آدم .....

آدم كان هيتجنن نفسه يشوف حور كل يوم بيروح الجامعه اللي بتدرس فيها ويقف شوية يمكن يشوفها ولا حاجة وكمان هي مبتغبش عن باله لحظة وكل ليلة بيحلم بيها.....

في مكتب ادم

آدم : رايح جاي ومتنرفز......خبط الباب ودخلت ولاء السكرتيرة بتاعته.....

آدم : فيه ايه هو انا مش قولت مش عايز ازعاج......

ولاء : انا آسفه يا فندم بس حضرتك عندك اجتماع مع شركة.........بعد ساعة وكمان في ميتينج كتير و حضرتك مأجلها....

آدم : الغي كل المواعيد انا مش في المود ومش هقدر احضر اي اجتماعات ولا اتكلم مع حد.....

ولاء : تحت امر حضرتك يافندم....

آدم : يلا اتفضل وابعتلي أسر حالا...

ولاء : حاضر عن اذن حضرتك...

وبعد شوية دخل أسر

آدم بغضب : انت فين من الصبح هااااا وصلت لحاجة عرفت هي مش بتروح الجامعة ليه....

آسر : قعد علي الكرسي طيب اخد نفسي الاول....

آدم بغيظ : اسرررر

آسر : خلاص اهدي شويه هي كويس ومفيش حاجه بس مامتها عامله عليه حظر تجول ومش بتخرج من البيت لأن امتحانات نصف العام قربت وهي بقاله اسبوع مش بتخرج ولا حتي بتروح الجامعة.......

 رباط العشق ... الرواية الأولى من سلسلة جنون العشق حيث تعيش القصص. اكتشف الآن