الحلقة الحادية عشر...... 💖اعملي فوت ومتابعه علي البارت
يا قمرات 💖🥰⭐
متنسيش النجمة ⭐ يا قمر
💖💖💖💖💖💖💖🥰⭐
في القصر
نور بقلق : آدم اتاخر اوي يا جدو هو مش بيتأخر كده انا خايفه عليه.....
سليم : متخافيش يا بنتي الغائب حجته معاه وبعدين اكيد عنده شغل.....
قطع كلامهم دخول آدم وكان ظاهر عليه الإرهاق والتعب ليردف قائلاً .... اي اللي مصحيكم لحد دلوقتي .....
ليردف سليم قائلا : اي اللي اخرك كده يا آدم شغلت بالنا عليكي و تلفونك مقفول ليه....
آدم : كنت شغال علي الصفقة الجديد والوقت سرقني ومختش بالي أن الوقت اتاخر ... والفون فصل شاحن ....
سليم بحنان : ربنا يوفقك يابني.....
راحت نور لعنده وحضنته وقالت كنت خايفه عليك اوووي وخصوصاً لما فونك كان مغلق ....
آدم وهو يمسد علي شعره بحنان اخوي : متخافيش انا قدامك اهو كويس .....
نور بابتسامة : طب يلا روح خدلك شاور وتعال علشان نتعشي مع بعض ....
آدم : ماشي يا قمري...وصعد ادم الي غرفته ليأخذ حمام دافئ يريح به جسده من التعب.....
سليم مع نفسه ربنا يخليكم لبعض وتفضلوا علطول كده ايد واحده .....ليردف قائلاً أنا هاروح انام تصبحي على خير يا بنتي.....
نور بابتسامة : وانت من اهله يا جدو.....
~~~~~~~~~~~~~
في طريق مهجورة كانت تمشي فتاه مسرعا لايجاد سياره توصله الي بيتها ولكن الوقت كان متاخر فقررت ان ترجع سير علي اقدامها وفي طريقها اعترض سيرها سياره سوداء كبيره وفيها مجموعه من الشباب الذي يبدو عليهم انهم سكرانين ومناظرهم اللي كانت لا تبشر بالخير ابدا خافت كثيراً وهمت بالمسي سريعا وهي تتجاهلهم ولكن حاصروها حاولت ان تركض سريعا ولكن كانوا هما الاسراع وحاصروها من جميع الجهات....بكت بشده وكانت تتوسلاهم لكي يتركوها بحاله ولكن دون جدوا...لتردف قائلا ابعدو عني ارجوكم.....
واحد من الشباب :تو تو تو اي يا قمر هو دخول الحمام زي خروجه.....
الشاب التاني : سيبي نفسك انتي بس وانتي هتتبسطي معانا علي الاخر واقتربا منها يمسك يدها بقوه.....
صرخت بقوه وقاومته بشده وكانت تحاول الهروب منهم ولكن كان هو اقوي وامسك بها...ظلت تحاول لحد ما دفعتهم بقوه ولانهم كانوا سكرانين قدرت تدفعهم وطلعت تجري وكانوا هما يلحقون بها.....
اسر كان راجع من الفندق بعد ما انتهاء من اجتماعه كان يمشي بسيارته في شارع مهجور لأن مختصر عن الطريق العام وفجاء شاف بنت بتحري وفي اربع شباب سكرانين بيجرو خلفها...وقف أسر السياره ونزل علشان ينقذها من هولاء الشياطين اللي ما في بقلبهم رحمه مشي أسر ناحيه البنت ومسكها من أيده وسحبها عليه...وهي كانت بتعيط بقوه....
أسر بيحاول يهديها: هششششششش اهدي يا انسه محدش هيقدر يعملك حاجه......
أنت تقرأ
رباط العشق ... الرواية الأولى من سلسلة جنون العشق
Fiction généraleرواية بالعامية المصرية يقال .... المرأة الجميلة يقع في حبها جيش من الرجال اما المرحه و الفرفوشة يقع في حبها قائدهم ...💖