الحلقه الخامسة عشر 💖

1.2K 92 9
                                    

  الحلقة الخامسة عشر ..... 💖

   اعملي فوت ومتابعه يا قمرات

    متنسيش النجمة ي قمر ⭐

   💖💖💖💖💖💖💖💖💖

دخلت ساندي وكانت بتعيط بشده ودخل وراها جاسر وكان متعصب جداً......

سهير : اي ياحبيبتي مالك بتعيطي ليه....

فريده بنبره حاده في اي يا جاسر ساندي ماله انتو اتخانقتون ولا اي .....

سهير ماتفهمون اي اللي حصل وانتي بتعيطي ليه ياقلبي....

ساندي ببكاء بدأت تحكي لمامتها علي اللي حصل من اول ما طلعوا....................

سهير يعني اي الكلام ده يافريده انتي جايبان نتهزق في بيتك ولا اي مش انتي اللي قولتلي تعالي علشان جاسر و ساندي يتعرفو علي بعض  عشان ... جاسر يخطب ساندي ....

جاسر بسخريه ..: والله مكنتش اعرف ان البنت هي اللي بتخطب الراجل اليومين دول ... ولا ايه يا سهير هانم ....

سهير بنبرة حادة : تقصد ايه يا جاسر .... انا بنتي متربيه .. وبعدين والدة حضرتك هي اللي جابتنا هنا ...ثم تابعت يلا يا ساندي ... انا اسفه اصلا اني جيت هنا ....

لتحاول ام جاسر أن توقفها ....استني بس ... متزعليش منه هو اكيد ميقصدش ...

لتخرج المدعوة سهير و ابنتها ساندي من الفيلا ....

فريده بنبرة حادة معاتبه  شوفت عملت ايه يا جاسر... حرام عليك يا ابني والله .... هو انا كل ما اجيبلك بنت حد من صحباتي تعمل كدا ....

جاسر بسخريه : انتي عارفه اني مش بطيق الصنف دا ... الانسه ساندي لابسه مش لابسه... ممكن افهم حضرتها سابتلي ايه اشوفه بعد الجواز ...

فريده بنبرة حادة : ما كل البنات كدا ... ايه هتفضل من غير جواز للابد....

جاسر وقد تذكر محبوبته التي خطفت قلبه وعقله ...

جاسر بجديه : لا هتجوز ... بس اللي قلبي يختارها ... وانا اخترت خلاص يا ماما...

فريده وقد تحولت  نظراتها من نظرات الغضب اللي الفرح الشديد : ايه دا بجد ... الف حمد وشكر ليك يا رب ... مين دي يا حبيبي اللي اخيرا قدرت توقعك ...انا كنت فقدت الامل فيك ...

جاسر بضحك : يا ماما توقعني ايه بس ... دي هي اللي وقعت ومحدش سما عليه وبعدين يا ماما انا مش رافض الزواج اصلا انا بس كنت مستني اما القي الانسان اللي هقدر اكمل حياتي معاه....

فريده بإستغراب : لا ... دا انت تقعد كدا و تحكيلي بقي مين دي وعرفتها ازاي.....

جاسر بإيماء : حاضر يا ست الكل ... بس اطلع ارتح وهاحكيلك كل حاجه بكره أن شاء الله.....

 رباط العشق ... الرواية الأولى من سلسلة جنون العشق حيث تعيش القصص. اكتشف الآن