الحلقة الثالثة والثلاثون .... 💖
اعملي متابعه وفوت علي البارت
يا قمرات 💖🥰⭐
متنسيش النجمة ⭐ يا قمر
💖💖💖💖💖💖💖🥰⭐
استيقظت مجنونتنا الأخري علي صوت والدتها ساميه ....
ساميه بغضب ...: ليان قومي يا بت انتي من ساعه ما جيتي وانتي نايمه قومي ساعديني في البيت ...
ليان بتأفف ...: حاضر يا ماما جايه وراكي اهو في رجلك في رجلك علي طول ...
لتذهب الام وهي تتمتم بغضب من تلك المجنونه ... أما ليان عندما تأكدت من خروج والدتها من الغرفه ...عادت للنوم مجددا ...رن جرس الباب لتتجه والدتها لتفتيح الباب ...
ساميه بإبتسامه : نادر انت أخيراً جيت اتاخرت اوي ...
نادر بإبتسامه قبل يديه وقال .... ما انتي عارفه يا ماما اول يوم بقي وكان في ضغط كبير في المستشفى ...
الأم بإبتسامه : طيب يا حبيبي روح غير هدومك عقبال ما احضر الاكل ....
نادر بضحك : حاضر يا سوسو ... وذهب نادر الي غرفتها ليأخذ حمام دافئ ليعيد له النشاط والحيوية ... خرج نادر من الحمام وصلاه فرضه وقراء جزء من القرآن الكريم كما تعود كل يوم على هذا ... وبعد ما انتهاء اتجه إلى والدتها في المطبخ ...
نادر بضحك ... ماما المجنونه فين مش سامع ليه صوت من لما جيت ودي مش باتسكت ابدأ ...
الأم بضحك : نايمه جوا من لما جينا من السافر ...
نادر بضحك : هههههههه انا هاروح اصحيها بقي عقبال ما تحتي الاكل ....~~~~~~~
في صباح يوم جديد تشرق الشمس باشعتها الذهبيه على قصر الجارحى ....استيقظ آدم مبكرا من النوم كالعاده ابدل ثيابه وارتدي ترنج رياضي وذهب للركض ....
بعد مرور ساعه عاد آدم الي جناحه الخاص وتوجه الي الحمام اخد شاور ....وارتدي بدله لون رمادي علي قميص ابيض وصفف شعره الكثيف ... ووضع البرفينوم الخاص به هو الذي يسلب العقول فكان حقا وسيما ... وذهب إلى المكتب في القصر ... يرجع بعض الملفات الذي احضرهم له آسر لعدم ذهابه الي الشركه في الفترة الأخيرة اللي كان مسافر فيها .... وبعد ما انتهاء من مراجعت الملفات ... وجد نفسه تلقائيا يفكر بها ...
آدم في نفسه وهو جالس غرفته : ياترى يا مجنونه وافقتي ولا لا ... ثم التقط هاتفه الثمين واتصل بمازن ليعرف منها إذا كانت حور وافقت ام لا ...
مازن بضحك : الرقم غلط ... اكيد انت قاصد ترن علي المجنونه صح ...
آدم بإبتسامه : لا انا قاصد ارن عليك ... ثم تابع بجدية .. مازن انا عاوز اعرف إذا كانت حور وافقت علي معاد الزواج ولا لا ...
مازن بجدية : مش هينفع في التليفون ...
آدم بجدية : ليه هي مش موافقه علي المعاد ...
مازن بابتسامة : تعالي انت بس النهارده وانت تعرف بنفسك منها ....
آدم بجدية : اوك انا جايلك دلوقتي انت فين ...؟
مازن بجدية : تمام انا في البيت .....
آدم بحب فهو اخيرا سيري حبيبته المجنونه : خمس دقايق وهكون عندك ...وأغلق الهاتف معه وذهب إليه ....
أنت تقرأ
رباط العشق ... الرواية الأولى من سلسلة جنون العشق
Fiksi Umumرواية بالعامية المصرية يقال .... المرأة الجميلة يقع في حبها جيش من الرجال اما المرحه و الفرفوشة يقع في حبها قائدهم ...💖