الحلقة العشرون 💖

1.1K 87 2
                                    

الحلقة العشرون ..... 💖

اعملي فوت ومتابعه علي البارت

يا قمرات 💖🥰⭐

متنسيش النجمة ⭐ يا قمر

💖💖💖💖💖💖💖🥰⭐

عند حور ....
استيقظت كعادتها المجنونه لتقفز علي السرير كتعويض لها عن مدينه الملاهي التي لم تذهب إليها منذ شهر ....

روان وهي تقفز علي السرير .... : هييييه هيييييه .... أمتي بقي يا ربي ماما ومازن يخلوني اروح الملاهي نفسي اتنططت علي المطاط اللي هناك بيحدفي لفوق عن كدا ... يوووة شكلي مش هاروح اللي بعد الامتحانات ...

لتستيقظ ليلى من الازعاج الذي سببته تلك المجنونه .... فا ليلى نامت مع حور بعد ما استذنت والدت حور والدت ليلى بأنها تفضل عندهم اليله لكي يذاكروا مع بعض والصبح يذهبون إلى الكلية سواء ...

ليلى بنعاس : حرااااام علييييكي يا مجنونه ... يا رب وانتي بتنططي كدا علي السرير توقعي علي الأرض ....

حور بمرح انتي بتدعي عليا يا زفته طيب انا هاوريكي وضربتها بالمخده وطلعت تجري ... لتجري خلفها ليلى وظلوا يلعبون مثل الاطفال الصغار .... لتتجه إليهم والدت حور علي صوتهم العالي الذي يسبب الازعاج لكل من في المنزل والجيران أيضا ...

الام بصوت عالي : وطي صوتك يا زفته انتي وهي الجيرااااان هتسمعناااااا ...

حور بتجري من ليلى وهوباااا المخده تلزق في وجهه حور ....

حور بصراخ : عااااااااااااااا طب وربنا لوريكي يا ليلى الكلب ومسكت المخدره وكانت بتجري وراها ....
الام وهي تمسك رأسها أثر الصداع الذي سببوه تلك المجانين ....: طب اقولكم ايه بس ... ادعي عليكيم بإيه وانتوا فيكم كل حاجه ...

ليخرج مازن من غرفته على صوتهم العالي : ليردف بس يا هبله انتي وهي ويلا عشان اوصلكم الجامعة قبل ما اروح الشركه ....

الاتنين بصوت واحد : حاضر ...وذهبوا هم الاثنين ليستعدوا الي الجامعة ....

الام بصوت عالي نسبيا : يلا يا بنات تعالوا افطروا ....

حور من جوه : حاضر يا ماما جايين اهو ... انتهوا من ارتداء الملابس وخرجوا ليفطروا مع بعض ....

قام مازن من على السفره ودخل غرفته اخذ متعلقاته الشخصية وخرج : يلا يا بنات عشان متتاخرش على الشركه ....
حور بايماء حاضر وذهبوا الي الغرفه أكملوا ملابسهم وياخدو الشنط بتاعتهم وخرجوا ....

الام بإنبهار اول ما شافتهم : ايه دا بسم الله ما شاء الله يا حبايبي ... والله خايفه تتخطفوا من الواد مازن انهاردة ...

حور بمزاح : نتخطف اي يا ماما احنا وش ذلك برضو ...

الام بعصبيه : تصدقي بالله ابقا غلطانه لو عاكستك تاني ... امشي يا بت يلا علي جامعتك ....ولو حد عطي ليكي حاجه متاخديهاش وابقي بصي كويس قبل ما تعدي الشارع احسن عربيه تخبطك ولا حاجه ...

 رباط العشق ... الرواية الأولى من سلسلة جنون العشق حيث تعيش القصص. اكتشف الآن