الحلقة الواحدة والعشرون....💖
اعملي فوت ومتابعه علي البارت
يا قمرات 💖🥰⭐
متنسيش النجمة ⭐ يا قمر
💖💖💖💖💖💖💖🥰⭐
وجاء الصباح علي الجميع .... يحمل أخبار سارة للبعض والبعض الآخر اخبار سيئه ...
استيقظت حور في الصبح باكر وهذا غير عادته بس النهارده اول يوم في امتحاناتها قامت من على السرير ودخلت الحمام اخدت شاور واتوضت وطلعت صلت الصبح وقراءة ورده اليومي ذهبت لترتدي ملابسها المكونه من فستان رقيق جدا باللون الموف ... يمر في منتصفه حزام لونه ابيض ... وحجابها الابيض الذي يتماشي مع لون بشرتها ... مما جعلها حقا ملكه جمال ...
خرجت من غرفتها ... صباح الخير يا ماما ...
الام بابتسامة : صباح النور ياقلبي ...تعالي افطري عشان متتاخرش على الامتحان ...
حور بابتسامة حاضر يا ماما ... قعده علي السفره لتناول فطاره لتقول باستغراب امال مازن فين مش هيفطر ...
الام : انا ومازن اكلنا وانتي بتلبسي وهو دخل يجهز نفسه عشان يروح الشغل بتاعه ....
حور بايماء حاضر .... انا شبعت هاقوم اشوف مازن لو خلاص يوصلني في طريقه ...
الام بحنان : ماشي يا حبيبتي ... ذاكرتي كويس ...
حور بابتسامة : ايوه يا ماما كله تمام ....
حور وهي تدخل غرفت أخيها : صباح الخير يا ميزو ...
مازن بابتسامة : صباح الورد يا حبيبتي .. مالك متوتره كدا ليه ....
حور بتوتر : قلقنان من الامتحان ...
قرب منها مازن وضمه لصدره وقال اهدي حبيبتي ومتخافيش وبعدين متنسيش انك مذاكره كويس وانا بنفسي راجعتلك أمباح خايفه ليه بقا ...
حور مش عارفه يمكن عشان اخر سنه وانا عايزه اكون الاوله زي كل سنه ....
مازن بحنان : حبيبتي اكيد هتطلعي الاوله بس انتي متتوتريش وحلي كويس وعلي مهلك وانتي بتحليل ومتتسرعيش ماشي ...
حور بايماء حاضر ...
مازن بابتسامة : يلا بقي عشان متتاخريش ...
حور بابتسامة : يلا هاروح اجيب الشنطه والفون واجي ....~~~~
وعلي الجهه الأخري في قصر الآدم ....
آدم وهو يستعد للذهاب للشركه ...
نور وهي تقتحم عليه الغرفه : آدم .. كنت عاوزاك في خدمه بليز بليز ضروري ...
آدم بإستغراب : خدمه ايه ؟
نور بتنهيده : بص بصراحه ... انا ... انا كنت عاوزة اشتغل ... عشان انا زهقت من قعدت البيت بجد.... بليز تشوفلي شغل يكون في الشركه معاك ...
وهنا تذكر آدم هذا الإعلان الذي وضعه في الجريدة لطلب مهندسين جدد ...
ليردف بجديه : ماشي يا نور ... موافق ... بس هيكون في الشركه معايا ...
نور وهي غير مصدقه أنه اخيرا وافق : بجد ... يعني هتسيبني اشغل يا دومي ...
آدم بضحك : دلوقتي بقيت دومي ... أيوة يا ستي هسيبك تشتغلي ...
نور وهي تقفز فوقه تحتضنه : ايوووووة بقي يا احلي اخ في الدنيا ...
آدم بضحك : ربنا يخليكي ليا يا حببتي ... هو انا عندي اغلي منك ... يلا اجهزي عشان هتيجي الشركه معايا بكرة بالCV بتاعك عشان تبدأي تدريب ...
نور بمرح : فوريرة فوريرررة ... انا هروح اجهزه من دلوقتي اصلا عشان بكره ابقا جاهزه ...
أنت تقرأ
رباط العشق ... الرواية الأولى من سلسلة جنون العشق
General Fictionرواية بالعامية المصرية يقال .... المرأة الجميلة يقع في حبها جيش من الرجال اما المرحه و الفرفوشة يقع في حبها قائدهم ...💖