الحلقة الرابعة والعشرون .... 💖اعملي فوت ومتابعه علي البارت
يا قمرات 💖🥰⭐
متنسيش النجمة ⭐ يا قمر
💖💖💖💖💖💖💖🥰⭐
اشرقت شمس يوم جديد علي الجميع ....
لتدخل الجميله ذات القرص الذهبي تضئ منزل الدكتور أحمد الهواري .... آتيه معها بأخبار مفرحه منتظرة للكل ...استيقظ مازن من النوم واخد شاور وصلي فرضه وقراء ورده اليومي ولبس بنطلون جينز ازرق وتيشرت أبيض يبرز عضلاته وصفف شعره ووضع برفانه ولبس ساعة كلاسيكيه فاخره ليكمل أناقته وخرج راح لمامته ....
مازن بابتسامة صباح الخير يا ماما ...
الأم بحنان : صباح النور ياحبيبي ...
مازن بابتسامة عامله اي يا ماما
الام بابتسامة : الحمدلله يا ابني انت عامل اي في شغلك ...
مازن بحنان الحمدلله يا ماما ... اومال البت حور فين ...
الام بابتسامة : لسه نايمه ياحبيبي ....
مازن بابتسامة : انا هاروح اصحيها عشان تفطر معانا ...
الام : ماشي ... وانا هاروح احضر الفطار ....
راح مازن الي غرفت حور لقيها نايمه ... راح عند المرايه بتاعتها واخد قلم تحديد اسود و راح رسم علي وجهها رسمه بتخوف وبعد ما خلص راح حط القلم مكانه ...
مازن : حور .. حورررر اصحي يلا ...
قامت حور وجلست نصف جلسه علي السرير ...
مازن بابتسامة : صباح الخير يا حبيبتي ...
حور بنعاس : صباح الخير يا ميزو ...
مازن بضحك : يلا ياحبيبتي عشان تفطري ...
حور بمرح : حاضر يا حبيبي هاتوضأ واصلي الصبح واجي وراك ...
مازن بخبث : ماش ياحبيبتي بس اي اللي في وشك دا ...
حور بخضه : في اي ومسحت وشه بايده وبقي كله اسواد وراحت عند المراه تشوفه ...
حور بصوت عالي :الحقوووووووووووني الحقوووووووووووني عفريت ياااا مااااماااا عفريت عفريت الحقوووووووووووني ....
مازن قعد علي السرير وبيضحك : هههههههه هههههههه هههههههه هههههههه ....
جت والدتهم من المطبخ علي صوتها واول ما دخلت : اعوذ بالله من الشيطان الرجيم ... عفريته الحقوووووووووووني عفريته ... يا مازن ... وفجأة شافت مازن قاعد بيضحك ...
مازن بضحك : هههههههه هههههههه هموت مش قادر هههههههه اه يا بطني هههههه ....
الأم بعصبية : انت اللي عملت في اختك كدا ...
مازن بضحك : ايوه ... وقعد يحكي لوالدتها على اللي حصل ...
حور جابت المخدره وحدفته في وشه ...
الأم بابتسامة : خلاص يا حبيبتي روحي استحمي وتعالى عشان نفطر مع بعض ...
حور بغيظ من مازن : حاضر يا ماما ....
مازن خرج قاعد في الصالون و والدتهم ذهبت الي المطبخ ...
حور ذهب إلي الحمام اخد شاور وطلعت صلت الصبح وقراءة ورده وخرجت من غرفتها وراحت عند السفر وجابت كوب ماء وانسحبت علي أطراف صوابها وكبت المياه علي مان وهو قاعد علي الأريكة ...
مازن بخضه : عااااااا اي اللي بيحصل وبص لقي حور بتضحك ... يا حيوانه انا يتعمل فيا كدا طب تعالي ... حور جرت ومازن جرا وراها وقال واللهي لوريكي يامجنونه ....
حور بصوت عالي : يا مااااماااا ....
الام وهي تخرج من المطبخ علي صوت أطفالها الكبار من وجهه نظرها ... : هتفضلو طوووول عمركم عيال لحد امتي ... ما تتلمو يا شويه كلاب ....
مازن : الله وانا مالي يا لمبي مش هي اللي جت كبت علي الميت وانا قاعد ...
الام بغضب ... : مازن روح غير هدومك ... وانتي نضفي اللي انتي عمليته دا وتعالى ورايه عالمطبخ ....
حور بتدميز : حاضر ....
أنت تقرأ
رباط العشق ... الرواية الأولى من سلسلة جنون العشق
General Fictionرواية بالعامية المصرية يقال .... المرأة الجميلة يقع في حبها جيش من الرجال اما المرحه و الفرفوشة يقع في حبها قائدهم ...💖