الحلقة الخامسة والثلاثون ...💖
اعملي متابعه وفوت على
البارت يا قمرات ⭐💖
متنسيش النجمة يانجمات ⭐
💖💖💖💖💖💖💖
واخيرا جاء اليوم المنتظر .... اليوم الذي سيعقد قران حور وآدم الهائم بعشقه لها .... تري ماذا سيحدث في هذا اليوم ...
اليوم ... كانت العائله جميعها تعمل في المنزل من تحضير وتوضيب المنزل للضيوف ... كانت الاستعدادات في منزل الدكتور أحمد علي ساق وقدم كما يقال ... فإبنتهم الوحيدة ستصبح حرم آدم الجارحى ... كانت والدت حور واخيها في المنزل يعملان علي توضيب البيت للضيوف قبل الذهاب الي القاعه الكبيرة التي سيقام بها الخطوبه مع عقد القران ...
وتابع الجميع عملهم في المنزل من طهي الطعام وترتيب المنزل لحين وصول الضيوف ....
أما حور فكانت نائمه في غرفتها بعمق ولا كان اليوم سوف يعقد قرانه .... لتذهب إليها والدتها لكي تصحيه فالوقت اتاخر والساعه اصبحت الواحده ظهرا ...
الأم بنداء ...: يلا يا قمر قومى كده وفوقى علشان تروحى البيوتى سنتر ...
حور بنوم ...: مش هقوم بلا جواز بلا زفت انا عايزة انام ....
دخل مازن لعندها وهو يضحك عليه ... قومي ياهبله عشان الوقت اتاخر ....
حور بنوم ...: بطل إزعاج يا مازن وسيبنى انام شويه انا لسه منمتش ...
مازن بضحك ....: كل دا ولسه مانمتيش يا مجنونة ... هاتقومي ولا اتصل بآدم أقوله انك مش عايزه تتجوزي وعايزه تنامى ....
قامت حور مفزوعه وشدت الموبيل من مازن ....: مين قال انى عايزة انام دا انا عايزة اجوز ....فى نفس الوقت دا آدم اتصل بحور ....
حور بتوتر ... يالهههوى دا آدم بيتصل ..فتحت الخط ....:
_حور بتوتر وقلبها بيدق جامد ... الو ...
آدم بإبتسامه ...:
_ ازيك يا حور عامله اي ...
حور يتوتر ...:
_ ك ..كويسه الحمدلله ...انت اي اخبارك ...
آدم بإبتسامه ...:
_ تمام الحمدلله ... هاتروحي الفندق امتا عشان ابعتلك السياره اللي هاتروحي فيها ....
حور باستغراب ....:
_ الفندق ...بس المفروض هاروح البيوتي ستنر في الاول ...
آدم بجدية ...: او البيوتي ستنر يجي لحد عندك ....
حور باستغراب .... :
_ مش فاهمه برضوا ازاي البيوتي ستنر هايجى لعند ازاي ... انت ناوى تفتح بيوتى سنتر عندنا في البيت ولا اي ....
آدم بضحك فهو لم يستطيع كبح ضحكته ...:
_ هههههه ... يخربيتك مخك الجزمه دا ... ياهبله انا هابعتلك سالي هي واللي شغالين معاه علي الفندق عشان مفيش مرواح هناك هما اللي هيجولك فهمتي يا مجنونه ...
حور بغيظ ...: متقولش هبله .....
آدم بضحك ....: ومجنونة عادي ...
حور بغيظ ....: اوووف ععااااااااا انت بارد وقفلت في وشه ....
آدم بضحك ...: اى دا دي قفلت في وشي ... وبتزعل لما اقول عليه مجنونة ....
حور قفلت مع آدم وقامت تجرى علي الحمام خدت شاور وراحت صلت الظهر ولبست درس أحمر في نقش بيضاء يمر بمنتصفه حزام باللون الأبيض ... وغطت شعرة البني بطرحه حمراء لتعطي رونق جميل جدا لبشرتها البيضاء .... وكوتشى أبيض ... وأخذت حقيبتها back bag من اللونين الاحمر والابيض .... وذهبت لخارج غرفتها ....
أنت تقرأ
رباط العشق ... الرواية الأولى من سلسلة جنون العشق
Ficción Generalرواية بالعامية المصرية يقال .... المرأة الجميلة يقع في حبها جيش من الرجال اما المرحه و الفرفوشة يقع في حبها قائدهم ...💖